Tijn, Semih, Etienne en Egbert....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Welke groep is nu aan het knijperen??
De shijnheilige groep met de grote bekquote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Welke groep is nu aan het knijperen??
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Nostalgist het volgende:
Hoewel al het Noodrantsoen ingeleverd moet worden en Egbert en Etiënne daar als ware inspecteurs op toezien, hebben ze toch iets over het hoofd gezien...
Als Rik zich na zijn werkdag wast in de Badkamer, doet hij op de terugweg een mysterische vondst. Onder één van de pilaren in de gang steekt iets geels uit. Het blijkt een kaaskoekje te zijn, nog verpakt en al. En laat dat nou net verboden zijn als de Bewoners in een week Noodrantsoen zitten.
Van de Talpa site...
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef Day het volgende:
[..]
De shijnheilige groep met de grote bek
De TT is wellicht van vooruitziende aard...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!![]()
En er komt er nog eentje voor E10quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Day het volgende:
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!![]()
Dat zeg ik toch?!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:26 schreef teamlead het volgende:
[..]ja... dat was de vraag: welke groep
Huh ? Waarom ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er komt er nog eentje voor E10![]()
Heeft ze gehuild ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?!![]()
Ondertussen loopt Sabrina haar zoveelste ronde door de keuken. Zielig![]()
Ruim..... 20.000 is al gehaald....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef Sonique het volgende:
zitten ze nog op schema?
Nee, dat niet. Maar het zou me niet verbazen als dat nog gebeurd vandaag.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ruim..... 20.000 is al gehaald....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samen 24 uur in het zwembad ? Opgesloten in een slaapkamer? Of gewoon een week niet buiten mogen komen ?quote:
Ze loopt er inderdaad wat verloren bij. Monique die slaapt, Etienne is er niet om haar te kussen.....Ze wordt nu met zichzelf geconfronteerd..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het zou me niet verbazen als dat nog gebeurd vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |