Tijn, Semih, Etienne en Egbert....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Welke groep is nu aan het knijperen??
De shijnheilige groep met de grote bekquote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Welke groep is nu aan het knijperen??
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Nostalgist het volgende:
Hoewel al het Noodrantsoen ingeleverd moet worden en Egbert en Etiënne daar als ware inspecteurs op toezien, hebben ze toch iets over het hoofd gezien...
Als Rik zich na zijn werkdag wast in de Badkamer, doet hij op de terugweg een mysterische vondst. Onder één van de pilaren in de gang steekt iets geels uit. Het blijkt een kaaskoekje te zijn, nog verpakt en al. En laat dat nou net verboden zijn als de Bewoners in een week Noodrantsoen zitten.
Van de Talpa site...
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef Day het volgende:
[..]
De shijnheilige groep met de grote bek
De TT is wellicht van vooruitziende aard...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!![]()
En er komt er nog eentje voor E10quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Day het volgende:
Ik voel weer een sanctie voor Eggie aankomen!![]()
Dat zeg ik toch?!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:26 schreef teamlead het volgende:
[..]ja... dat was de vraag: welke groep
Huh ? Waarom ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er komt er nog eentje voor E10![]()
Heeft ze gehuild ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?!![]()
Ondertussen loopt Sabrina haar zoveelste ronde door de keuken. Zielig![]()
Ruim..... 20.000 is al gehaald....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef Sonique het volgende:
zitten ze nog op schema?
Nee, dat niet. Maar het zou me niet verbazen als dat nog gebeurd vandaag.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ruim..... 20.000 is al gehaald....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samen 24 uur in het zwembad ? Opgesloten in een slaapkamer? Of gewoon een week niet buiten mogen komen ?quote:
Ze loopt er inderdaad wat verloren bij. Monique die slaapt, Etienne is er niet om haar te kussen.....Ze wordt nu met zichzelf geconfronteerd..quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het zou me niet verbazen als dat nog gebeurd vandaag.
Week lan geen shag, er blijkt genoeg te zijn als het gepikt kan worden...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Samen 24 uur in het zwembad ? Opgesloten in een slaapkamer? Of gewoon een week niet buiten mogen komen ?![]()
E10 moest samen met Eggie controleren of alles het huis uit was. Dussssss sanctie voor allebei.quote:
Hem laten tellen is tot daar aan toe. Alleen dat commentaar daarbij....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Netjes!
MAar egbert laten tellen is natuurlijk niet echt een goed plan lijkt me...![]()
Etiennetje dus een dubbele sanctie !!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
E10 moest samen met Eggie controleren of alles het huis uit was. Dussssss sanctie voor allebei.![]()
Moet ze maar niet meedoen met zoiets.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Day het volgende:
Sabrina ís niet in zo'n goeie bui. Mist d'r dochtertje behoorlijk, geloof ik.
Het is wel nuttig hoor, dat hij alles controleert, Jeroen en Sabrina hebben af en toe een knijpertje vernaggeld...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef Day het volgende:
[..]
Hem laten tellen is tot daar aan toe. Alleen dat commentaar daarbij....![]()
Gekkehuis.....(maar gelukkig maar, hoor....)quote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef Sonique het volgende:
TRouwens, er is deze week wel veel gebeurt!
Week opdracht, nomineren, jokers, koekjes, schurft...
Ik kan het zowat niet meer volgen zo veel...
En toch blijven we kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Verida het volgende:
zelfs met al die gebeurtenissen is het op de een of andere manier enorm saai.
Maar als hij weekopdrachten al niet goed kan lezen (vanwege brilletje) hoe kan hij dat knijpers tellen?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is wel nuttig hoor, dat hij alles controleert, Jeroen en Sabrina hebben af en toe een knijpertje vernaggeld...
He's the man in control nu (voelt hij zich) Semih en Tijn zijn maar stil....
Gisteren was er de heftigste ruzie sinds twee jaar !!!!!!!quote:
vrijdag 09:00 uurquote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Day het volgende:
Wat is de deadline ook alweer voor deze opdracht?
Vind het allemaal wel makkelijk gaan, eigenlijk. Zou er dan toch een addertje onder het gras liggen? Of gun ik ze gewoon geen feestje?
Vrijdagochtend 09:00uurquote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef Day het volgende:
Wat is de deadline ook alweer voor deze opdracht?
Vind het allemaal wel makkelijk gaan, eigenlijk. Zou er dan toch een addertje onder het gras liggen? Of gun ik ze gewoon geen feestje?
Die had ik helaast gemist, ga ik zo ff terugzien op de BB sitequote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gisteren was er de heftigste ruzie sinds twee jaar !!!!!!!
Nostalgist zingt: "Met de vlam in de pijp..."
Ga daar dus echt niet voor betalen. Ik vind het al jammer dat ik nu moet gaan smsen om janine eruit te werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had ik helaast gemist, ga ik zo ff terugzien op de BB site
Jij betaalt ervoor ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die had ik helaast gemist, ga ik zo ff terugzien op de BB site
De knijpers moeten "taai" zijn. E10 had een taaie en is hem trots bij de buren laten zienquote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is wel nuttig hoor, dat hij alles controleert, Jeroen en Sabrina hebben af en toe een knijpertje vernaggeld...
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:48 schreef mamapan het volgende:
[..]
De knijpers moeten "taai" zijn. E10 had een taaie en is hem trots bij de buren laten zien
[afbeelding]
Thnx!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:47 schreef petraa het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
daar staat de letterlijke tekst van de weekopdracht
Jepquote:
Thnx!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef Nostalgist het volgende:
Big Brother legt uit:
Bewoners,
De nieuwe Weekopdracht staat klaar. Dit wordt de week van de handenarbeid. Een voorproefje hebben jullie al gehad. Jullie gaan knijpers maken. Om de opdracht haalbaar te maken, heeft Big Brother zelf het onderstaande werkschema vastgesteld. Jullie gaan aan de slag zoals mensen met een baan in ploegendiensten dat gewend zijn.
Want ook in het Huis van Big Brother gaat voor niets alleen de zon op. Big Brother zorgt ervoor dat jullie op tijd naar het werk gaan. Want jullie krijgen een klok op de werkplek.
Jullie moeten ook koffie en thee meenemen naar het werk en een boterhammetje voor in de pauze.
Jullie gaan in ploegendienst werken. Want jullie snappen het al, wil je wat verdienen met het maken van knijpers, dan moet er dag en nacht worden doorgewerkt. De ploegen moeten netjes op tijd in de fabriek zijn (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werktijd uitdienen. Dus koffie en thee drinken en een boterhammetje eten aan de werktafel. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze de werkplek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Ploeg A: Egbert, Etiënne, Semih en Tijn
Ploeg B: Jeroen, Marlies, Marcia en Micheline
Ploeg C: Janine, Rik, Sabrina en Monique
Deze ploegendiensten voor de fabriek betekenen niet dat de anderen, die geen dienst hebben alleen maar lekker kunnen gaan slapen. Wie niet aan het werk is, moet de huishouding doen. Wat wordt onder huishouding verstaan. In ieder geval er voor zorgen dat het eten op tafel staat wanneer de werkers moe van het werk komen. Dat er brood wordt gebakken, de WC wordt schoongemaakt enz.
In de Big Brother-werkplaats staat alles klaar. Laarzen en werkkleding die verplicht gedragen moeten worden. De knijpers moeten per 24 stuks op een kaart worden aangeleverd.
De opdracht is gehaald als er vrijdagochtend om kloksslag negen uur 20.000 wasknijpers op kaarten van 24 stuks in het Washok staan. De kaarten die af zijn worden in de grijze dozen verzameld. De hele bestelling moet in een keer in het Washok worden afgeleverd.
Voor iedere 1000 knijpers meer dan de opdracht krijgen jullie 5% op het weekbudget. Het loont dus om hard te werken.
De precieze regels
Jullie moeten bij het afleveren van de knijpers precies (!) aangeven hoeveel knijpers er in het Washok staan. Ook hier geldt dus weer dat goed nadenken en tellen een kunst op zich is. Verder moeten de volgende regels worden nageleefd.
1. De ploegen moeten op tijd op de werkplek staan. Dat betekent klaarstaan in de overall met de werkschoenen aan.
2. De werkkleding mag alleen in de werkplaats worden gedragen. Dus daar moeten de ploegen zich omkleden.
3. De aangegeven werktijden moeten stipt worden aangehouden. Op te laat komen staat een sanctie.
4. Alleen tijdens de pauzes mag er gebruik worden gemaakt van de WC. Ook het roken moet tot de pauzes worden beperkt. Jullie mogen twee keer een kwartier pauze nemen in elke shift van zes uur. Deel deze zelf in onderling overleg in. Maar let op, want Big Brother telt de minuten.
5. Overtreding van de regels kan altijd tot een sanctie leiden.
6. Staken of boycotten van de weekopdracht betekent automatisch dat er een noodrantsoen komt.
Aanvullende regels:
1. Tijdens werkuren mogen de Bewoners met huishoudelijke taken niet in de fabriek komen.
2. De taken tijdens het werk moeten de Bewoners onderling verdelen
3. De ploegen moeten blijven in de samenstelling die Big Brother heeft aangegeven.
Succes,
Big Brother
YW!quote:
Huh? Ze hadden het toch al gehaald?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
Er komen nog 3 shifts......Er moeten er nog 4000 worden gemaakt...
De podcast is gratis, en krijg je elke week de highligts automatisch in je iTunes bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JepIk wil toch graag de highlights kunnen terugzien als ik iets gemist heb, en ook de exit-interviews die je niet op TV ziet
ja dacht ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Ze hadden het toch al gehaald?
Moet je dat openen in WMP? Ik heb namelijk geen iTunesquote:Op donderdag 28 september 2006 11:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
De podcast is gratis, en krijg je elke week de highligts automatisch in je iTunes bijvoorbeeld.
BB6 podcast stream: itpc://www.talpa.tv/web/show/id=459727/output=vodcast/format=?
Willen ze 20% boven budget uitkomen....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Day het volgende:
[..]
thxxxxxquote:Op donderdag 28 september 2006 11:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
De podcast is gratis, en krijg je elke week de highligts automatisch in je iTunes bijvoorbeeld.
BB6 podcast feed: itpc://www.talpa.tv/web/show/id=459727/output=vodcast/format=?
ja hoe ik het bereken hebben ze het ook allang gehaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Day het volgende:
[..]
jawel hoor,ze waren vergeten die mee te tellen die op tafel liggenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:17 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : We zijn 60 vellen kwijt, ze zijn nog niet aan de 20.000 !!!!!!!!!!!!!!
Zal hij leuk vinden om te horenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef AnTjUh het volgende:
Paul van Vliet is al een paar jaar dood volgens Egbert
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etiennetje dus een dubbele sanctie !!!!!
![]()
![]()
![]()
brak is brabants voor klein kindquote:Op donderdag 28 september 2006 12:43 schreef 2live het volgende:
e10 is anders ook wel het prototype van een foute manbrak
Ach Ik zie ook goede dingen. en vind het nog een jongen.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:43 schreef 2live het volgende:
e10 is anders ook wel het prototype van een foute man
Die zijn niet goed, di zijn te slap....quote:Op donderdag 28 september 2006 12:20 schreef latevogel het volgende:
[..]
jawel hoor,ze waren vergeten die mee te tellen die op tafel liggen
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef itsme het volgende:
[..]
How exiting.
Ik denk dat ze HET Grote Enorme Shag Incident gaan gebruiken met de leugendetector, om hem nog meer voor lul te zetten.
Ik word oud, ben te soft.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach ja, áls er iets gebeurt, is dat voo mij reden tot vreugde...
![]()
De algemene ontwikkeling is weer ver te zoeken....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:04 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne denkt dat Aart Staartjes dood is
quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Praten Tijn en Semih nu ook wel eens rechtstreeks tegen elkaar?
De winnaar van dat hele argument is wat mij betreft degene die het initiatief neemt om weer normaal te doen of het uit te praten.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
De winnaar van dat hele argument is wat mij betreft degene die het initiatief neemt om weer normaal te doen of het uit te praten.
Nu zijn het allebei losers
ja en ze wil er wat van zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:37 schreef pullup het volgende:
Is Micheline nu aan het mopperen op Marcia en Jeroen die meteen het bed in duiken zonder hun huishoudelijke werk te doen ?
13:40 Tijn moet er niks van wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:40 schreef pullup het volgende:
ER MAG IN JOKERS GEHANDELD WORDEN. WIL TIJN ZIJN JOKER VERKOPEN ?
Mededeling van BB
en jeroen in zijn naakiequote:Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef neferhone het volgende:
jeroen in discussie met micheline
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:16 schreef T-lex het volgende:
Enige wat jeroen als verweer doet is eigenlijk z'n onderbroek uit doen. bijzondere manier om een discussie aan te gaan.![]()
volgens mij is hij nog niet erg wakkerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:16 schreef T-lex het volgende:
Enige wat jeroen als verweer doet is eigenlijk z'n onderbroek uit doen. bijzondere manier om een discussie aan te gaan.En dat terwijl de douche bezet is...dus 't is niet zo dat tie er elk moment in kan springen.
![]()
jeroen staat nu onder de douche met marlies te praten...maar hij kijkt niet naar haar..hahah ..stel je voor dat ie straks gaat stijgeren...quote:
ik zie echter veel verschillenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is echt net een wijf in die badkamer.
Moet je straks is kijken hoe lang die bezig met z'n haar doen....das helemaal lachen.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:21 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is echt net een wijf in die badkamer.
Ik hoop dathij er nog lang genoeg inzit om daareens op te letten :p Hij is nu helaas niet meer in beeldquote:Op donderdag 28 september 2006 14:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet je straks is kijken hoe lang die bezig met z'n haar doen....das helemaal lachen.
Ook ff opletten met tanden poetsen...lag van de week in een deuk. Hij deed ff alsof hij een electrische borstel had....snapte er niks van. Maar hij staat echt alleen die borstel tegen z'n tanden te houden.![]()
![]()
das zonde...het is z'n laatste poetsmove. Eerst poetst hij normaal maar gaat vervolgens z'n borstel stil tegen z'n tanden houden. Waar dat goed voor is weet alleen jeroen denk ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dathij er nog lang genoeg inzit om daareens op te letten :p Hij is nu helaas niet meer in beeld
Ghehe dit deed ze ook weer goed. Beginnen met de uitleg en vervolgens "Maar lees anders die gele kaartjes even"quote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef neferhone het volgende:
wrijf het er nog verder in mo
michelinequote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
OK, wie had gelijk, Jeroen of Micheline?
ze is altijd een zeurbitchquote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef pullup het volgende:
Blegh wat is die Micheline een zeurbitch op dit moment. Alleen die toon al
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:36 schreef tonja het volgende:
Monique vind het vies om nieuw zout bij oud zout te doen.![]()
Micheline moet gewoon haar bek houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:33 schreef pullup het volgende:
Blegh wat is die Micheline een zeurbitch op dit moment. Alleen die toon al
euh.. u heeft geen wasmachine.. groep a heeft een extra shiftquote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Groep A is dus helemaal klaar (Egbert & Co.)
Oepsquote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef heksie69 het volgende:
[..]
euh.. u heeft geen wasmachine.. groep a heeft een extra shift
Idd, waar is Semih als je hem nodig hebt ?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Micheline moet gewoon haar bek houden![]()
Heb Marcia inderdaad ook niet na haar shift al echt actief gezien en is ook direct haar bed ingedokenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Egbert de BB academie gevolgd ? Mijn god wat een sukkel.....................
IMO: Zijn rol: de boekhouder/pispaal/pessimistische mierenneuker/ achterbakse kwal
En is Marcia niet opvallend stil ???????????? Moest zij niet wakker worden om Jeroen te helpen ??????
Zie jequote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Heb Marcia inderdaad ook niet na haar shift al echt actief gezien en is ook direct haar bed ingedoken![]()
Mooi is dat ja. Jeroen kreeg de volle laag en Marcia doet zelfs nog veel minder en ligt helemaal direct weer te maffen. maar dat schijnt men te accepterenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Egbert de BB academie gevolgd ? Mijn god wat een sukkel.....................
IMO: Zijn rol: de boekhouder/pispaal/pessimistische mierenneuker/ achterbakse kwal
En is Marcia niet opvallend stil ???????????? Moest zij niet wakker worden om Jeroen te helpen ??????
Doe eens threadje openenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic:
Ik snap je mening, maar ik denk dat BB hem achterbaks vindt en hem probeert te pakken op zijn "goede" voorbereidingquote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic:
WAT VIND JIJ?
Heeft Marlies de goede keus gemaakt?
Janine heeft hem verdiend 45%
Egbert had hem moeten krijgen 24%
Ze had hem moeten houden 31%
5548 stemmen
Bron: Talpa.tv
Bij vorige poll was het al "Egbert zal het wel weer verprutsen" en nu dit weer.
Wat heeft Talpa toch om Egbert overal bij te betrekken?
On-topic:
Egbert is toch altijd positief over de opdrachten. Je hoort hem amper klagen, want hij kan nog wel erger klagen, zoals hij wordt behandeld. Talpa (BB) begint nu toch wel heel erg te manipuleren tegen één persoon.
exact ( klasse)quote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi is dat ja. Jeroen kreeg de volle laag en Marcia doet zelfs nog veel minder en ligt helemaal direct weer te maffen. maar dat schijnt men te accepteren![]()
Jeroen heeft vanmiddag in eerste instantie zich wel verweerd door te zeggen: Ik ben Marcia gaan waarschuwen dat de tuin open was, wilde daarmee gelijk aangeven hoe laat het dus was, maar Marcia gaf als antwoord, ik heb geen zin in de tuin, ik slaap verder" Hierna is Jeroen dus maar weer afgedropen.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi is dat ja. Jeroen kreeg de volle laag en Marcia doet zelfs nog veel minder en ligt helemaal direct weer te maffen. maar dat schijnt men te accepteren![]()
Inderdaad, was ook te zien in de uitzending van gisteravond, mbt het nomineren van Marliesquote:Op donderdag 28 september 2006 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic:
WAT VIND JIJ?
Heeft Marlies de goede keus gemaakt?
Janine heeft hem verdiend 45%
Egbert had hem moeten krijgen 24%
Ze had hem moeten houden 31%
5548 stemmen
Bron: Talpa.tv
Bij vorige poll was het al "Egbert zal het wel weer verprutsen" en nu dit weer.
Wat heeft Talpa toch om Egbert overal bij te betrekken?
On-topic:
Egbert is toch altijd positief over de opdrachten. Je hoort hem amper klagen, want hij kan nog wel erger klagen, zoals hij wordt behandeld. Talpa (BB) begint nu toch wel heel erg te manipuleren tegen één persoon.
Haha wat een sulletje is het ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeroen heeft vanmiddag in eerste instantie zich wel verweerd door te zeggen: Ik ben Marcia gaan waarschuwen dat de tuin open was, wilde daarmee gelijk aangeven hoe laat het dus was, maar Marcia gaf als antwoord, ik heb geen zin in de tuin, ik slaap verder" Hierna is Jeroen dus maar weer afgedropen.
Dus een combi tussen luiheid van Marcia en gebrek aan assertiviteit van Jeroenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeroen heeft vanmiddag in eerste instantie zich wel verweerd door te zeggen: Ik ben Marcia gaan waarschuwen dat de tuin open was, wilde daarmee gelijk aangeven hoe laat het dus was, maar Marcia gaf als antwoord, ik heb geen zin in de tuin, ik slaap verder" Hierna is Jeroen dus maar weer afgedropen.
moet hij maar niet liegenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:15 schreef mamapan het volgende:
[..]
Inderdaad, was ook te zien in de uitzending van gisteravond, mbt het nomineren van Marlies
Ik vind het daarom ook raar dat niemand hem, of Marlies zelfs, aan Egbert heeft gevraagd waarom hij Tijn dan niet heeft genomineerd, of gaat nomineren volgende week.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef piemelpap het volgende:
[..]
moet hij maar niet liegen![]()
hij zei dat het puur om de joker was, ik wil weleens zien of hij de volgende keer tijn nomineert.
Dat lijkt me wel wat voor haarquote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef Kinga het volgende:
Zei sabrina nou, ohhh ik ben gewoon een blanke?
jupquote:Op donderdag 28 september 2006 15:35 schreef arneaux het volgende:
Streams kunnen gewoon uit blijven?
Kan jij het je voorstellen?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina heeft geen hoge dunk van Jeroen.
Ze kan zich niet voorstellen dat hij nog een nominatieronde overleeft.
Tja, een relnegerin, een gross-maul Turk, en een domme Hollandse Ariër.quote:
In de Talpadagboeken staat dat "de lucht even geklaard lijkt", maar er was tijdens het wasknijperen niet zoveel van te merken, vond ik (half uurtje gekeken, en ze zeiden rechtstreeks vrijwel niets tegen elkaar).quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Is er trouwens nog nieuws van het Semih/Tijn front?
Hij kan toch scherenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef Peter6000 het volgende:
Janine en Rik hebben het over de creme, Janine vraagt of Rik er ook een kriebelanus van heeft gekregen.
Rik: ik heb nog nooit zoveel haar op mijn anus gehad, ik kots er gewoon van
Yep, dat denk ik ookquote:Toch is Rik denk ik de gedoodverfde BB6 winnaar (op dit moment), hij is zichzelf, en hij is sociaal.
ik ben er ook nog hoor....had me alleen ff verstoptquote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij zijn we de enige nog die BB volgen, de rest naar de DGK verhuist.
nog vreemder als normaal?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben er ook nog hoor....had me alleen ff verstopt
wat zit jeroen vreemd te kijken bij dat wasknijpervouwen!
Joehoe!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kan toch scheren
[..]
Yep, dat denk ik ookEn terecht
ja vroeg het me ook al af is dat mogelijk ??Maarre toch hoop ik dat hij maandag nog een weekje mag blijven zitten en die Janine eruit vliegtquote:
E10 als eerstequote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Ja en ????quote:Op donderdag 28 september 2006 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia is in de HMH geweest, bij een concert van James Blunt
Heb jij al eens een NIET saai moment ontdekt deze BB ??? Vertel het me kan ik daar naar kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef JufJoop het volgende:
Jeetje... het moet vandaag wel heel saai zijn... gezien de streamverslagen... gelukkig moet ik huiswerk maken...
LIjkt wel of ze klaarkomt op die tekst Ohhhh zooooooo mooi ohhhhhhhhh zooooooooo mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef Nostalgist het volgende:
I know your fears and you know mine. Het snijdt door de ziel...
En dat zegt een gabber?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies is het er vreselijk mee eens, dat James Blunt zoooooooo geweldig is.
Ze kent iig wel de tekst van één van zijn artistieke hoogstandjes
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij al eens een NIET saai moment ontdekt deze BB ??? Vertel het me kan ik daar naar kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |