abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42404050
quote:
WAT? ZO DUUR EN DAN IS HET OOK NOG GEEN KACHEL?!

...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:55:48 #227
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42404779
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

WAT? ZO DUUR EN DAN IS HET OOK NOG GEEN KACHEL?!

...
Nou dan hoef ik hem niet hoor

Al is mijn PC veel duurder en is ook geen kacheltje.... Hmm koop hem toch maar wel dan
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42405186
quote:
quote:
PlayStation 3 units on display at the Tokyo Game Show about 10 days ago operated erratically and had to be repeatedly reset, according to a report released Monday by Macquarie Equities analyst David Gibson in Tokyo.

"While the reason for this is unknown, we suspect it may be due to overheating as a result of enclosing the units and the high temperatures at the venue," Gibson wrote. "We are concerned that such a problem has occurred so close to full production and is clearly negative news for the company.''

Sony denied that there was any technical problem with the PlayStation 3
Op de TGS ging het niet helemaal okay, al lijkt Sony het te ontkennen..
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:06:25 #229
145074 Diablos79
pi_42405309
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Panick het volgende:

[..]

[..]

Op de TGS ging het niet helemaal okay, al lijkt Sony het te ontkennen..
Maar volgens mij is het op die beursvloeren ook wel een stuk warmer dan onder normale omstandigheden, en die consoles zitten in redelijke kleine hokjes daar.
pi_42405685
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Maar volgens mij is het op die beursvloeren ook wel een stuk warmer dan onder normale omstandigheden, en die consoles zitten in redelijke kleine hokjes daar.
Dat begrijp ik, het is ook logisch dat dat gebeurt.
Maar als je het bericht van Roy leest zie je dat Sony beweert dat alles goed is gegaan op de TGS qua warmte.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:11:40 #231
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42423735
quote:
Er is weer een leuke quote van één of andere big-shot bij een groot gamesbedrijf. Volgens Jamie MacDonald, vice-president van SCE Worldwilde Studios Europe (lees: een onderdeel van Sony) zal binnen vijf jaar de echt tastbare gamedisc verdwenen zijn. Meneer denkt dat de digitale distributie de komende tijd je van het gaat worden in gamesland.

Dit opzienbarende bericht vertelde hij in zijn speech op de Game Developer's Conference in Londen. Al eerder kwam een hoge pief van Sony met de opmerking dat discs in de toekomst tot het verleden zullen behoren. Phil Harrison, de grote baas, zei namelijk al in Augustus dat de PlayStation 4 hoogstwaarschijnlijk geen discdrive meer zal bevatten.

Sony denkt dus dat online distributie van games groot gaat worden de komende jaren. Ondanks dit komt het Japanse bedrijf toch met hun nieuw soort opslagmedium, de Blu-Ray. MacDonald gaf in zijn speech toe dat dit misschien wat vreemd lijkt, maar zei dat het nog wel even duurt voordat we complete games die nu op een blu-ray passen met een fatsoenlijke snelheid kunnen downloaden. Ook bevestigt hij dat dit een grote impact zal hebben op de complete industrie zoals we hem nu kennen. Games worden dan namelijk niet meer zoals nu door een grote distributeur geleverd aan de winkels, maar zullen apart gedownload kunnen worden. Ook ziet hij een gouden toekomst voor in-game reclame's, games in episodes en extra downloadable content.

Ondergetekende denkt echter dat het wel even duurt voordat de discs niet meer te verkrijgen zijn, aangezien mensen toch liever iets tastbaars in hun handen hebben dan slechts een flink aantal nullen en enen op de harde schijf in hun console.
Leuk, over 5 jaar is BR dus al obsolete in de ps3. Leuk dat een hoge pief van Sony dat zelf ook zegt. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42423945
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Leuk, over 5 jaar is BR dus al obsolete in de ps3. Leuk dat een hoge pief van Sony dat zelf ook zegt. .
ik denk dat die 5 jaar niet echt haalbaar is. Ga jij even 30 GB binnenhalen met je 6 MB-lijntje van XS4all? Even naar de winkel hobbelen is sneller. Neemt niet weg dat digitale distributie wel de way of the future is. De kosten van DD wegen niet op tegen die van winkeldistributie.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:28:32 #233
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42424280
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik denk dat die 5 jaar niet echt haalbaar is. Ga jij even 30 GB binnenhalen met je 6 MB-lijntje van XS4all? Even naar de winkel hobbelen is sneller. Neemt niet weg dat digitale distributie wel de way of the future is. De kosten van DD wegen niet op tegen die van winkeldistributie.
Feit is dat ze zo zelf aangeven dat het een tussenoplossing is.
Vind het een vreemde gang van zaken iig .
pi_42424476
alles is een tussenoplossing. Intel zag jaren geleden al dat de 5 GHz haalbaar was, zijn de processors die nu uitkomen dan tussenoplossingen? Neen, dat zijn producten van het beste wat nu mogelijk en haalbaar is.

MS heeft zelf bij monde van Bill Gates ook al aangegeven dat digitale distributie van software de toekomst heeft. Toch releasen ze Vista gewoon op DVD. Tussenoplossing? Nee, best methode van het moment.

PS4 zal wsl een optische drive meer hebben, maar met 60 GB is de HDD van de PS3 te klein voor DD. Dat, en dat de ontwikkeling van snelheden van consumenteninternet een beetje gestagneerd zijn de afgelopen tijd.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:37:23 #235
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42424585
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
alles is een tussenoplossing. Intel zag jaren geleden al dat de 5 GHz haalbaar was, zijn de processors die nu uitkomen dan tussenoplossingen? Neen, dat zijn producten van het beste wat nu mogelijk en haalbaar is.

MS heeft zelf bij monde van Bill Gates ook al aangegeven dat digitale distributie van software de toekomst heeft. Toch releasen ze Vista gewoon op DVD. Tussenoplossing? Nee, best methode van het moment.

PS4 zal wsl een optische drive meer hebben, maar met 60 GB is de HDD van de PS3 te klein voor DD. Dat, en dat de ontwikkeling van snelheden van consumenteninternet een beetje gestagneerd zijn de afgelopen tijd.
Sorry, maar een OS moet je op DVD leveren, hoe wil je dat immers binnentrekken op een leeg systeem. Beetje een rukvergelijking.
Maar goed, ik vind het opmerkelijk omdat ze BR pushen als format voor de toekomst (de komende 3 jaar zal het grootste deel nog steeds DVD kijken) en dan zelf al zeggen dat over 5 jaar de disc niet meer nodig is.
pi_42424736
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Sorry, maar een OS moet je op DVD leveren, hoe wil je dat immers binnentrekken op een leeg systeem. Beetje een rukvergelijking.
Maar goed, ik vind het opmerkelijk omdat ze BR pushen als format voor de toekomst (de komende 3 jaar zal het grootste deel nog steeds DVD kijken) en dan zelf al zeggen dat over 5 jaar de disc niet meer nodig is.
a) Sinds wanneer levert MS alleen OSen?
b) Een OS kun je ook downloaden op een geïnstalleerd OS, branden en op je lege systeempje installeren.

DVD is ook gepusht als format van de toekomst, en inmiddels staat zelfs de stap ná HD-DVD/BD-ROM al te dringen.
Hell, 5.1 surround sound werd zelfs heilig verklaard als "zo echt als het ooit zal worden" en inmiddels hebben we 7.1 surround sound. Ik stel voor dat je eens een boek "Marketing voor Dummies" of zo oppikt, leer je misschien door de marketing BS heen te prikken.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:43:07 #237
145074 Diablos79
pi_42424782
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Blu ray is meer dan alleen voor de PS3 he. Op filmgebied zal optische disk nog wel een hele tijd blijven. Als ze trouwens de PS4(of volgende Xbox) zonder discs maken en ik moet alles gaan zitten downloaden dan hoef ik ze niet meer. Ik wil gewoon iets hebben dat ik kan vast houden en echt van mij is. En wat zouden ze dan inplaats van discs willen? En HDD van tientallen TB's? Moet die gedownloaden zooi toch ergens kunnen opslaan.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:48:17 #238
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42424871
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

a) Sinds wanneer levert MS alleen OSen?
b) Een OS kun je ook downloaden op een geïnstalleerd OS, branden en op je lege systeempje installeren.

DVD is ook gepusht als format van de toekomst, en inmiddels staat zelfs de stap ná HD-DVD/BD-ROM al te dringen.
Hell, 5.1 surround sound werd zelfs heilig verklaard als "zo echt als het ooit zal worden" en inmiddels hebben we 7.1 surround sound. Ik stel voor dat je eens een boek "Marketing voor Dummies" of zo oppikt, leer je misschien door de marketing BS heen te prikken.
Jij begon over Vista toch? Vista is een OS van MS. Dus.....
En dan moet je wel een 2de systeem hebben staan en draaien. Eitherway, je vergelijking slaat echt nergens op. Een OS lever je niet digitaal, maar op schijfje. Stel je voor dat je ff zonder internet ergens Vista moet installen? Maar we dwalen af, .
Misschien moet je het boek zelf eens lezen, want dit is niet echt marketing hoor. Hij heeft het gewoon over digitale distributie. Nergens wordt een Sony product marketingtechnisch gezien in het daglicht gezet..
En ik weet dat BR meer dan alleen de PS3 is, maar het is wel het paradepaardje in dat ding en de reden dat ie zo retarded duur is. In dat opzicht vind ik dit opmerkelijk.
pi_42425150
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:48 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Jij begon over Vista toch? Vista is een OS van MS. Dus.....
En dan moet je wel een 2de systeem hebben staan en draaien. Eitherway, je vergelijking slaat echt nergens op. Een OS lever je niet digitaal, maar op schijfje. Stel je voor dat je ff zonder internet ergens Vista moet installen? Maar we dwalen af, .
Misschien moet je het boek zelf eens lezen, want dit is niet echt marketing hoor. Hij heeft het gewoon over digitale distributie. Nergens wordt een Sony product marketingtechnisch gezien in het daglicht gezet..
En ik weet dat BR meer dan alleen de PS3 is, maar het is wel het paradepaardje in dat ding en de reden dat ie zo retarded duur is. In dat opzicht vind ik dit opmerkelijk.
En jij kent niemand met een PC? Why do I find that hard to believe? En zoals ik zei, je kunt een eigen installatiedisc maken. Maar goed omdat je er expliciet om vraagt: Office wordt ook nog gewoon op DVD geleverd. Leg die ff uit voor mij dan.

Ieder product wordt verkocht als hét product van de toekomst, want anders koopt geen hond het. Als jij uit twee apparaten kunt kiezen, en de een zegt "morgen ben ik verouderd" en de ander "je doet nog 10 jaar met mij", dan is de keuze niet moeilijk lijkt mij. Dat een andere CEO binnen Sony een toekomstvisie schetst binnen een bepaald tijdsframe is niet zo gek. Sony is namelijk een technologisch vooruitstrevend bedrijf, en blijft altijd naar de toekomst kijken.

Je bent bovendien afhankelijk van randvoorwaarden, zoals internetsnelheden bijvoorbeeld. Waarom is ADSL2 al gemeengoed in Scandinavië, en begint het in NL nu pas binnen te druppelen? Er is no way dat PS3-games DD worden, hooguit films en muziek via het PS3-netwerk, aangezien Sony ook een eigen film- en muziek-divisie heeft is dat niet eens zó gek. Maar 100 MB Lucie Silvas over een netwerk schieten of 30 GB Resistance: Fall of Man, de user-friendyness ligt daarvan nog té ver uit elkaar.

Zoals ik zei, Philly Harrison zei al dat de PS4 wsl geen discs meer zou gebruiken, en dit is in feite een herhaling daarvan. Als Sony binnen 5 jaar begint met het DD van muziek en films, dan zullen ze zeker over een jaar of 8 à 10 de infrastructuur en de consumenten de verbinding om games te DDen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:07:48 #240
145074 Diablos79
pi_42425369
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:

Zoals ik zei, Philly Harrison zei al dat de PS4 wsl geen discs meer zou gebruiken, en dit is in feite een herhaling daarvan. Als Sony binnen 5 jaar begint met het DD van muziek en films, dan zullen ze zeker over een jaar of 8 à 10 de infrastructuur en de consumenten de verbinding om games te DDen.
Dan hoef ik geen PS4 meer.. Vraag me dan ook echt af hoe ze dat gaan doen dan. Er zitten teveel haken en ogen aan DD.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:09:04 #241
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42425408
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En jij kent niemand met een PC? Why do I find that hard to believe? En zoals ik zei, je kunt een eigen installatiedisc maken. Maar goed omdat je er expliciet om vraagt: Office wordt ook nog gewoon op DVD geleverd. Leg die ff uit voor mij dan.

Ieder product wordt verkocht als hét product van de toekomst, want anders koopt geen hond het. Als jij uit twee apparaten kunt kiezen, en de een zegt "morgen ben ik verouderd" en de ander "je doet nog 10 jaar met mij", dan is de keuze niet moeilijk lijkt mij. Dat een andere CEO binnen Sony een toekomstvisie schetst binnen een bepaald tijdsframe is niet zo gek. Sony is namelijk een technologisch vooruitstrevend bedrijf, en blijft altijd naar de toekomst kijken.

Je bent bovendien afhankelijk van randvoorwaarden, zoals internetsnelheden bijvoorbeeld. Waarom is ADSL2 al gemeengoed in Scandinavië, en begint het in NL nu pas binnen te druppelen? Er is no way dat PS3-games DD worden, hooguit films en muziek via het PS3-netwerk, aangezien Sony ook een eigen film- en muziek-divisie heeft is dat niet eens zó gek. Maar 100 MB Lucie Silvas over een netwerk schieten of 30 GB Resistance: Fall of Man, de user-friendyness ligt daarvan nog té ver uit elkaar.

Zou wel achterlijk zijn als je iemand met een pc moet kennen om er zelf 1 te installeren. Give it up, je vergelijking sloeg als een kut op Dirk. Een OS moet je op een schijfje hebben, period. Dat je dat zelf kan branden, prima. Maar hij moet ook als disc te koop zijn.
Alleen al vanwege het feit dat MS geen format aan het pushen is met een console (HD-DVD is optioneel) om dat over een paar jaar alweer als obsolete af te doen.
En wie weet wordt Office over 5 jaar (daar ging het immers over, niet over nu dus nogmaals je vergelijking ging nergens over) wel digitaal aangeboden.

Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, alleen was dat niet de essentie van m'n post. Dat was dat ik het ruk vind dat hoge piefjes bij Sony zoiets zeggen als ze kosten wat het kost BR bij mensen door de strot willen duwen. Vind je het zelf niet een beetje onhandig, to say the least?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:10:26 #242
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42425449
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:07 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan hoef ik geen PS4 meer.. Vraag me dan ook echt af hoe ze dat gaan doen dan. Er zitten teveel haken en ogen aan DD.
Ik denk dat tegen de tijd dat het zover is de technologie wel ver genoeg is.
Denk aan holografische opslagruimte.
Bring it on, Kabouter. .
pi_42425720
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Blu ray is meer dan alleen voor de PS3 he. Op filmgebied zal optische disk nog wel een hele tijd blijven. Als ze trouwens de PS4(of volgende Xbox) zonder discs maken en ik moet alles gaan zitten downloaden dan hoef ik ze niet meer. Ik wil gewoon iets hebben dat ik kan vast houden en echt van mij is. En wat zouden ze dan inplaats van discs willen? En HDD van tientallen TB's? Moet die gedownloaden zooi toch ergens kunnen opslaan.
Ik geef ook de voorkeur aan een schijfje kopen in de winkel, want het lijkt me niet zo fijn als je HD crashed met zoveel GB's aan spellen erop.
PSN id: NL_SToRM
pi_42425723
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Bring it on, Kabouter. .
Hoezo, bring it on?
En, nee.
Holo storage gaat langer duren nog denk ik.
Ik denk dat het meer zal liggen in het omlaag gaan van het formaat van games door o.a. betere compressietechnieken en de toename van het gebruik van procedurally generated content.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:19 schreef SToRM81 het volgende:
Ik geef ook de voorkeur aan een schijfje kopen in de winkel, want als je HD dan crashed ben je weer alles kwijt.
Je schijfjes verrotten. Je license op XBLM of steam niet.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:28:23 #245
145074 Diablos79
pi_42425981
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Bring it on, Kabouter. .
Dan nog niet.. Ik wil gewoon het spel op een fysiek medium hebben. Stel dat er een of andere HDD inzit.. Gaat dat ding kapot ben ik ook meteen gelijk al mijn spellen kwijt. Kun je ze waarschijnlijk wel weer opnieuw downloaden maar toch een klote idee. En hoe ga ik mijn spellen meenemen naar vrienden? Moet ik telkens mijn hele console meeslepen om een nieuw spel te tonen?

Volgens mij gaat DD nooit echt goed werken, gewoon omdat mensen iets willen vasthouden wat ze hebben gekocht en ook aan andere willen kunnen laten.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:32:29 #246
145074 Diablos79
pi_42426109
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hoezo, bring it on?
En, nee.
Ik denk dat het meer zal liggen in het omlaag gaan van het formaat van games door o.a. betere compressietechnieken en de toename van het gebruik van procedurally generated content.
[..]

Ja maar voordat die verrot zijn ben je heel oud.. En het hoeft niet perse een schijfje te zijn, zolang het maar iets fysiek is wat ik kan kopen en mee kan nemen.

En wat je met DD weer krijgt is vast en zeker lui die accounts gaan hacken en dan lekker onder jou naam spellen downloaden en dat soort ongein.
pi_42426280
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef Diablos79 het volgende:
Ja maar voordat die verrot zijn ben je heel oud.
Dat valt behoorlijk mee hoor
quote:
En wat je met DD weer krijgt is vast en zeker lui die accounts gaan hacken en dan lekker onder jou naam spellen downloaden en dat soort ongein.
Bij Steam en XBLM gaat het voorlopig prima.

En wat is er mis met redownloaden, of dat opnieuw downloaden bij vrienden? Dat hoeft niet zo lang te duren, en je hoeft niks mee te nemen om toch overal je games te kunnen spelen . Maar goed, either way denk ik dat het gewoon iets van gewenning is. Uiteindelijk went alles, ook digital distribution.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:40:55 #248
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42426371
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hoezo, bring it on?
En, nee.
[..]

Bring it on omdat jij altijd zo'n voorstander bent (was?) van holo-opslag. Toch? (ik geloof ook wel dat dat de toekomst heeft hoor.)
Maar heeft dat echt zo lang nog nodig? .
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:42:25 #249
145074 Diablos79
pi_42426412
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat valt behoorlijk mee hoor
[..]

Bij Steam en XBLM gaat het voorlopig prima.

En wat is er mis met redownloaden, of dat opnieuw downloaden bij vrienden? Dat hoeft niet zo lang te duren, en je hoeft niks mee te nemen om toch overal je games te kunnen spelen . Maar goed, either way denk ik dat het gewoon iets van gewenning is. Uiteindelijk went alles, ook digital distribution.
Ik heb CD's van 22 jaar oud die nog als nieuw spelen.. Dus zo snel gaat het niet.

Voorlopig ja, omdat het nog niet zo groot is.. Hoe groter het word hoe meer verleiding er is voor eikels om het te verzieken. Een spel van mij bij een vriend downloaden, en dan? heeft hij gratis mijn spel? Of moet ik telkens als ik ga spelen inloggen om te mogen spelen?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:45:14 #250
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42426495
gaan we het nog over de PS3 hebben?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')