abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42191342
Wat een losers . sta je bij een gedeelte waar je moet staan omdat de trein vol is (maakt niet uit ofzo) maar als de trein nog niet stilstaan gaan mensen elkaar al heel hard duwen en voordringen . Ze kunnen er nog niet eens uit
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42191392
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.

Dat valt toch niet onder dringen??
PS4 online: micro_nl
pi_42191397
Misschien proberen ze al die vertraging een beetje te compenseren door snel in te stappen!
pi_42191400
Neh
pi_42191403
Topic #1000 over dit onderwerp.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42191425
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.

Nee,dat is meer een sluiproute .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_42191432
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien proberen ze al die vertraging een beetje te compenseren door snel in te stappen!
Uitstappen ging het om
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42191438
quote:

Ik voel een topic aankomen

"mensen die via de 1e klas naar de 2e klas lopen "
Trots van het Noorden!
pi_42191443
quote:

valsspelert..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 september 2006 @ 09:06:32 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42191447
Is altijd zo en zal ook nooit veranderen, tenzij er poortjes geplaatst gaan worden voor het uit en in stappen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:07:35 #11
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_42191463
als mensen dat doen duw ik ze altijd aan de kant.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_42191477
er zijn ook mensen die aan de verkeerde kant gaan drinken waar helemaal geen perron is
  donderdag 28 september 2006 @ 09:08:48 #13
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_42191490
Misschien moeten ze haast om te kunnen overstappen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_42191491
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:05 schreef GoldFinch het volgende:

[..]

Uitstappen ging het om
Uitstappen dan
pi_42191499
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef type_29 het volgende:
Misschien moeten ze haast om te kunnen overstappen.
nee dat was geen overstap station
pi_42191509
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef GoldFinch het volgende:
er zijn ook mensen die aan de verkeerde kant gaan drinken waar helemaal geen perron is
wel een kroeg zeker?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42191525
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:10 schreef extreme het volgende:

[..]

wel een kroeg zeker?
Nee in de trein! zuiplappen
pi_42191531
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...

pi_42191550
Wat helemaal irritant is dat letterlijk niemand meer wacht totdat de andere treinreizigers uitgestapt zijn. Zelfs al moet je zelf instappen en attendeer je dat het geen enkel nut heeft om tegelijk in te stappen terwijl er nog zo'n 20 mensen uit moeten. En dan zijn het vaak niet eens de prototype aso's maar groepen opa's en kakmadams.
pi_42191557
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...

gewoon hard terugduwen

en TS: soms moet je weleens een aansluiting halen...
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_42191558
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:

met een lift is dat net zo hinderlijk... voor je het weet zit je weer op een verdieping waar je niet wilt zijn.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:15:23 #22
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_42191605
Als mensen gaan dringen, pak ik altijd mijn schokstroomding en dan zo van, einzweifalafel!1! patsboem bzzz, ja dan kan ik gerust uitstappen zonder enige vorm van hinder.

Maar ik moet zeggen, dat ik dat niet vaak meemaak.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_42191623
Ik ben zo'n type dat gaat lopen drukken, eerder de trein inloopt terwijl anderen nog niet zijn uitgestapt en gaat lopen sprinten om via de deur van de eerste klas snel naar de tweede klas te lopen.
Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat als je eenmaal als eerste zit er op 1 of andere manier naast je bijv. een vetzak gaat zitten die luidruchtig een whopper verorbert.

Dus nu wacht ik rustig op mijn beurt en kijk rustig naast welke aardige meneer of mevrouw ik ga zitten.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_42191633
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:07 schreef timmeeeh het volgende:
als mensen dat doen duw ik ze altijd aan de kant.
slim
Welkom op FOK!
  donderdag 28 september 2006 @ 09:27:30 #25
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_42191810
ZOveelste topic hierover.. Maar het blijft irritant ja. Heb dr ook wel eens een paar teruggeduwd; was ik de trein nog niet uit of daar stond er al eentje in mijn weg op het gangpad. Ja MOVEN KUTJOSTI!
ZO triest; en het heeft ook gewoon geen nut; bedoel: Zo belangrijk is bij het raampje zitten nu ook toch weer niet?

Wat ook irritant is; zijn van die mensen die demonstratief hun tas op de zitting naast hen leggen; of eigelijk is dat leuk wanneer ik ze vriendelijk met smalende glimlach vraag of ze die tas even weg willen doen; je ziet ze dan gewoon denken: Nee he; waarom gaat ie nu net naast mij zitten... (en nee; ik stink niet, ben geen zwerver, niet dik, etc etc..)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')