Nee,dat is meer een sluiproutequote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.
Dat valt toch niet onder dringen??
Uitstappen ging het omquote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien proberen ze al die vertraging een beetje te compenseren door snel in te stappen!
Ik voel een topic aankomenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.
valsspelert..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
nee dat was geen overstap stationquote:Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef type_29 het volgende:
Misschien moeten ze haast om te kunnen overstappen.
wel een kroeg zeker?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef GoldFinch het volgende:
er zijn ook mensen die aan de verkeerde kant gaan drinken waar helemaal geen perron is
Nee in de trein! zuiplappenquote:
gewoon hard terugduwenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...
met een lift is dat net zo hinderlijk... voor je het weet zit je weer op een verdieping waar je niet wilt zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...
slimquote:Op donderdag 28 september 2006 09:07 schreef timmeeeh het volgende:
als mensen dat doen duw ik ze altijd aan de kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |