Nee,dat is meer een sluiproutequote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.
Dat valt toch niet onder dringen??
Uitstappen ging het omquote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien proberen ze al die vertraging een beetje te compenseren door snel in te stappen!
Ik voel een topic aankomenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga altijd bij de eerste klas deur staan, daar stappen minder mensen uit, en dan loop ik binnendoor naar de 2e klas.
valsspelert..quote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
nee dat was geen overstap stationquote:Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef type_29 het volgende:
Misschien moeten ze haast om te kunnen overstappen.
wel een kroeg zeker?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:08 schreef GoldFinch het volgende:
er zijn ook mensen die aan de verkeerde kant gaan drinken waar helemaal geen perron is
Nee in de trein! zuiplappenquote:
gewoon hard terugduwenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...
met een lift is dat net zo hinderlijk... voor je het weet zit je weer op een verdieping waar je niet wilt zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:11 schreef extreme het volgende:
waar ik wel een hekel aan heb zijn mensen die al willen instappen terwijl er nog mensen aan het uitstappen zijn...
slimquote:Op donderdag 28 september 2006 09:07 schreef timmeeeh het volgende:
als mensen dat doen duw ik ze altijd aan de kant.
Dit is gewoon slim.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Die tas laat ik staan om geen asociale kutjosti's naast mij te krijgen.. eerst vragen, dan gaat de tas er wel af. scheelt heel wat ergernis. Je mag er gerust zitten, zelfs de dikste zeugen, maar vraag wel eerst ff vriendelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:27 schreef descendent1 het volgende:
ZOveelste topic hierover..Maar het blijft irritant ja. Heb dr ook wel eens een paar teruggeduwd; was ik de trein nog niet uit of daar stond er al eentje in mijn weg op het gangpad. Ja MOVEN KUTJOSTI!
![]()
ZO triest; en het heeft ook gewoon geen nut; bedoel: Zo belangrijk is bij het raampje zitten nu ook toch weer niet?
Wat ook irritant is; zijn van die mensen die demonstratief hun tas op de zitting naast hen leggen; of eigelijk is dat leuk wanneer ik ze vriendelijk met smalende glimlach vraag of ze die tas even weg willen doen; je ziet ze dan gewoon denken: Nee he; waarom gaat ie nu net naast mij zitten...(en nee; ik stink niet, ben geen zwerver, niet dik, etc etc..)
Sorry, beetje off topic, maarreh hoveel weegt íe nou?quote:
Vragen of jij een plek wil vrijmaken? De tyfus, ik ga dan gewoon op je tas zittenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Die tas laat ik staan om geen asociale kutjosti's naast mij te krijgen.. eerst vragen, dan gaat de tas er wel af. scheelt heel wat ergernis. Je mag er gerust zitten, zelfs de dikste zeugen, maar vraag wel eerst ff vriendelijk.
Tas doodquote:Op donderdag 28 september 2006 09:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vragen of jij een plek wil vrijmaken? De tyfus, ik ga dan gewoon op je tas zitten
Met je dikke aaimbeien!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog leuker.....bijna de gehele coupe leeg en dan naast iemand gaan zitten. hihihii
Hele stoel meteen nat en de tas.quote:
Haha, en dan een zakdoekje vragen aan de persoon naast jequote:Op donderdag 28 september 2006 10:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hele stoel meteen nat en de tas.
en teruggeven uiteraardquote:Op donderdag 28 september 2006 10:07 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Haha, en dan een zakdoekje vragen aan de persoon naast je![]()
Nee, stel je voorquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vanochtend zat ik ook weer in een overvolle trein naar Den Haag, een dubbeldekker met elke zitplaats bezet. Ik ben dus bovenaan de trap op de grond gaan zitten (precies voor die klapdeur. Gaf wel leuke effecten elke keer als er mensen langs wouden om uit te stappen.
En ja, ik ga op de grond ziiten als er geen stoel meer vrij is. Ik betaal geen 200 euro per maand om een half uur per rit te staan
Wat doe jequote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
En dan zeker die tas weghalen als er een lekker wijf aan komt lopen hequote:Op donderdag 28 september 2006 10:19 schreef Mustard_Man het volgende:
gewoon aan het gangpad zitten met je tas op de stoel bij het raam![]()
Liever dit dan dat ze na het uitstappen 2 stappen zetten en hem dan gaan uitvouwen terwijl iedereen nog uit moet stappenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:06 schreef Razor21 het volgende:
Mensen die de vouwfietsen al gaan uitvouwen als we het station naderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sssst, het is niet de bedoeling dat iedereen het straks gaan doen. Dit is alleen bedoeld voor de mensen die zelf zo slim zijn om het te bedenkenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:03 schreef guitarist.nl het volgende:
blijft frappant dat mensen altijd denken dat de primaire functie van een trein een stoel is en niet een vervoersmiddelquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ja, ik ga op de grond ziiten als er geen stoel meer vrij is. Ik betaal geen 200 euro per maand om een half uur per rit te staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |