Raad eensquote:Op donderdag 28 september 2006 08:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dat meisje?
Neequote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch verdenk ik die hippie!![]()
Nou ik wist wel een betere manier!1!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Riesjart1974 het volgende:
Misschien een manier om goed wakker te worden...
Nee, net als dat ze niet mogen gamen, en ook niet aan auto's mogen sleutelen, geen bier mogen drinken etc etcquote:Op donderdag 28 september 2006 08:43 schreef PeZu het volgende:
aah dus mooie vrouwen mogen geen metal luisteren?![]()
klopt klopt en kloptquote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, net als dat ze niet mogen gamen, en ook niet aan auto's mogen sleutelen, geen bier mogen drinken etc etc
Je had haar natuurlijk wakker willen beffen!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:41 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
Nou ik wist wel een betere manier!1!
ik ontvang alleenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je had haar natuurlijk wakker willen beffen!
In ieder geval bedankt voor de samenvattingquote:Op donderdag 28 september 2006 09:10 schreef GoldFinch het volgende:
Moest dat nou in zo'n lange post? Had je niet gewoon kunnen zeggen dat je een gay zag die metal aan het luisteren was!
okee eeuwige maagd okeequote:Op donderdag 28 september 2006 09:13 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je bent zelf een flikker; Je geeft net toe dat een prachtige dame die met haar heupen op jouw tong danst terwijl ze zuchtend met haar tedere handjes je kolenscheppen fijn knijpt een ultiem genot is wat niet aan jou besteed is.
Spreek eens af op MSN ofzo, dit soort ranzige zooi hoeven we niet te weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Wees dan een gentleman en offer je kont aan mij op, weledele ridder van de bruine ster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |