Raad eensquote:Op donderdag 28 september 2006 08:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dat meisje?
Neequote:Op donderdag 28 september 2006 08:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
Maar toch verdenk ik die hippie!![]()
Nou ik wist wel een betere manier!1!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Riesjart1974 het volgende:
Misschien een manier om goed wakker te worden...
Nee, net als dat ze niet mogen gamen, en ook niet aan auto's mogen sleutelen, geen bier mogen drinken etc etcquote:Op donderdag 28 september 2006 08:43 schreef PeZu het volgende:
aah dus mooie vrouwen mogen geen metal luisteren?![]()
klopt klopt en kloptquote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, net als dat ze niet mogen gamen, en ook niet aan auto's mogen sleutelen, geen bier mogen drinken etc etc
Je had haar natuurlijk wakker willen beffen!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:41 schreef GoldFinch het volgende:
[..]
Nou ik wist wel een betere manier!1!
ik ontvang alleenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je had haar natuurlijk wakker willen beffen!
In ieder geval bedankt voor de samenvattingquote:Op donderdag 28 september 2006 09:10 schreef GoldFinch het volgende:
Moest dat nou in zo'n lange post? Had je niet gewoon kunnen zeggen dat je een gay zag die metal aan het luisteren was!
okee eeuwige maagd okeequote:Op donderdag 28 september 2006 09:13 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je bent zelf een flikker; Je geeft net toe dat een prachtige dame die met haar heupen op jouw tong danst terwijl ze zuchtend met haar tedere handjes je kolenscheppen fijn knijpt een ultiem genot is wat niet aan jou besteed is.
Spreek eens af op MSN ofzo, dit soort ranzige zooi hoeven we niet te weten.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Wees dan een gentleman en offer je kont aan mij op, weledele ridder van de bruine ster
Hier was je me kwijtquote:Op donderdag 28 september 2006 09:09 schreef Lemmiwinks het volgende:
2 jaar geleden, toen ik nog vol pretenties naar de universiteit ging, moest ik altijd meerdere keren overstappen. Elke keer als ik in de diepe ochtend naar het bushokje wankelde stond naast een groep basisklieren ook altijd een grevo-lul met een tas van de Katholieke Universiteit te Kampen. Zijn gezicht was een kruising tussen Hugh Grant en een pedofiele gymleraar van in de 50.
Maar goed, dit tafereel herhaalt zich elke dag en dat is niet zo ongelooflijk interessant. Het werd pas frappant toen ik eens half wakker de meest obscure metal wist te herkennen terwijl ik bezig was weg te zakken in de busstoel. Verdwaasd kijk ik om, denkende ergens zo'n stink metalhead te herkennen of een groep geile gothmeiden maar afgezien van 2 lijken en een doos getrofen door een overdosis zit alleen onze charmante Hugh Grant. Met oordopjes in. Like... wtf!?
Je vergeet 'Poepen'...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, net als dat ze niet mogen gamen, en ook niet aan auto's mogen sleutelen, geen bier mogen drinken etc etc
Jahaaa, dat is pas eng!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:09 schreef Lemmiwinks het volgende:
2 jaar geleden, toen ik nog vol pretenties naar de universiteit ging, moest ik altijd meerdere keren overstappen. Elke keer als ik in de diepe ochtend naar het bushokje wankelde stond naast een groep basisklieren ook altijd een grevo-lul met een tas van de Katholieke Universiteit te Kampen. Zijn gezicht was een kruising tussen Hugh Grant en een pedofiele gymleraar van in de 50.
Maar goed, dit tafereel herhaalt zich elke dag en dat is niet zo ongelooflijk interessant. Het werd pas frappant toen ik eens half wakker de meest obscure metal wist te herkennen terwijl ik bezig was weg te zakken in de busstoel. Verdwaasd kijk ik om, denkende ergens zo'n stink metalhead te herkennen of een groep geile gothmeiden maar afgezien van 2 lijken en een doos getrofen door een overdosis zit alleen onze charmante Hugh Grant. Met oordopjes in. Like... wtf!?
Dat doen ze ook nietquote:
Nope, de maatschappij kotst je bij voorbaat al uit. Er is geen hoop meer op een betere toekomst. We zijn allen gedoemd.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef AntiSh0x het volgende:
Ik luister metal en ik game.
Oei oei, nu komt het vast niet meer goed...
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef AntiSh0x het volgende:
En je poept zeker ook?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef AntiSh0x het volgende:
nee man, dikke wens van mij dat mn chick Jedi Mind Tricks luisterdquote:Op donderdag 28 september 2006 11:04 schreef Timis.ro het volgende:
Liever dat ze Metal luisterd, dan van die NigGa Shit....
Een mooie vrouw die bier drinkt en aan auto's sleutelt en van gamen houdt en liefst ook nog shag rookt, daar teken ik voor hoor! En van metal mag ze ook houden!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk, 1 van de 4 kan nogquote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Een mooie vrouw die bier drinkt en aan auto's sleutelt en van gamen houdt en liefst ook nog shag rookt, daar teken ik voor hoor! En van metal mag ze ook houden!
Ik heb er ook geen problemen mee hoor! Die van mij doet dat ook allemaal, behalve gamen en shag dan... alleen cigaretten. Maar ik vind alles best, hou wel van stoere dames... als ze maar lief isquote:Op donderdag 28 september 2006 11:21 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Een mooie vrouw die bier drinkt en aan auto's sleutelt en van gamen houdt en liefst ook nog shag rookt, daar teken ik voor hoor! En van metal mag ze ook houden!
Als ze dat niet doen zijn ze "niet stoer" ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee hoor! Die van mij doet dat ook allemaal, behalve gamen en shag dan... alleen cigaretten. Maar ik vind alles best, hou wel van stoere dames... als ze maar lief is![]()
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen zijn ze "niet stoer" ?![]()
Ik ken drquote:Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
als ik ooit een vrouw tegenkom die tool luistert op een iPod met van die grote oorkleppen op dan ben ik per definitie verkocht...
wie wat en waar is dat café??quote:Op donderdag 28 september 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken dr. 21, bloedmooi, Russisch, houdt van Metal en Rock, hell ze is DJ in mijn stamcafe
.
Ze is alleen bezet door een kerel van 2 bij 2.
cafe Black and White Amsterdam, Rock cafe op het leidseplein.. Dindsdag was ze nog met me mee naar Disturbedquote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wie wat en waar is dat café??
ff nog checken wat er met die grote dude moet gebeuren...
yeps. concert was ook geweldig. Niet dat ik haar verder gezien heb tijdens, ze stond braaf op het balkon te kijken hoe ik pijn leed in de pitquote:
Niets mis met een gothje op z'n tijd. Helaas blijven de meesten in zo'n kleuterkliek-gevoel hangen. Je mag alleen met ze naar bed als ze je binnen 1 minuut zo veel mogelijk obscure bandjes kan noemen, en alleen in de kont als je het rijtje achtersevoren kan opnoemen in zelfde volgorde. Verder worden ze snel kwaad en dan staat de gehele Insane Clown Posse in de kroeg op je te wachten om verhaal te halen (en daar blijft het bij, want matten kunnen ze niet)quote:Op donderdag 28 september 2006 11:39 schreef JeRa het volgende:
Ach, wees blij dat het bloedmooie meisjes met metal zijn en niet ondergesmeerde paupergothics met death metal of gothische braakselmuziek.
Je bent reddeloos verlorenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef AntiSh0x het volgende:
Hij zit ook nog bij zo'n kansloos Internet forum man, die is echt doomedquote:Op donderdag 28 september 2006 12:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bent reddeloos verloren.
Ja maar.. ja maar. Ik hoor van iedereen dat jij een ladies man bent. Hoe strookt dat met uwer moderatorschap.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zit ook nog bij zo'n kansloos Internet forum man, die is echt doomed.
mary mequote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef AntiSh0x het volgende:
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar. Ik hoor van iedereen dat jij een ladies man bent. Hoe strookt dat met uwer moderatorschap.
Of ben ik nu in de zeik genomen en moet ik een ander idool zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |