Och 700mb met jouw heb ik al genoeg discussie gehad, weet je nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:12 schreef 700MB het volgende:
Haast je niet.
met wie niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Och 700mb met jouw heb ik al genoeg discussie gehad, weet je nog?
Wordt voortaan met een proxy fokken gok ikquote:Op donderdag 28 september 2006 04:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk niet dat je morgen nog terug kunt komen eigenlijk...![]()
Wat heeft dat te maken met wel of niet haasten?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Och 700mb met jouw heb ik al genoeg discussie gehad, weet je nog?
gewoon nooit meer terugkomenquote:Op donderdag 28 september 2006 04:14 schreef roedeledokie het volgende:
heb ik ook eigenlijkweinig zin in!
Ik heb geen idee wat je zegt maar het is vast grappigquote:Op donderdag 28 september 2006 04:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wordt voortaan met een proxy fokken gok ik
ken je proxy niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je zegt maar het is vast grappig![]()
Ja ongeveer net zo grappig als tientallen topics achter elkaar openen.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je zegt maar het is vast grappig![]()
Dat is vals spelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:17 schreef roedeledokie het volgende:
een ip voor je eige ip!
en ga je nog?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:17 schreef roedeledokie het volgende:
anoniem surfen en zo
Dan moet het wel een anonieme zijn, anders schiet je er alsnog niets mee op.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als je met proxy surft kan je ip niet geblokt worden![]()
thx!quote:Op donderdag 28 september 2006 04:19 schreef roedeledokie het volgende:
voor een dooie ben jij een goeie stalker!
Als ik nu ga vragen hoe je dat doet komt er vast een heel lang moeilijk verhaal hè?quote:Op donderdag 28 september 2006 04:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als je met proxy surft kan je ip niet geblokt worden![]()
ja wel elke keer een nieuwe nicknamequote:Op donderdag 28 september 2006 04:19 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet het wel een anonieme zijn, anders schiet je er alsnog niets mee op.
Dat kan hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:18 schreef roedeledokie het volgende:
ik vind het niet leuk dat dit topic nog niet is gesloten
Gelieve zo snel mogenlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:19 schreef roedeledokie het volgende:
en daarom moet ik maar dood of zo=
Hoezo je kan toch met een of andere server in argentinie hier opnieuw inloggenquote:Op donderdag 28 september 2006 04:19 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet het wel een anonieme zijn, anders schiet je er alsnog niets mee op.
nah het is beetje lastig, ben geen expert, weet alleen wel wat af van bans enzoquote:Op donderdag 28 september 2006 04:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik nu ga vragen hoe je dat doet komt er vast een heel lang moeilijk verhaal hè?
Zou het interessanter vinden als je eens zou vragen waarvoor dit goed is allemaalquote:
Nou vertel.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zou het interessanter vinden als je eens zou vragen waarvoor dit goed is allemaal
omdat je een trieste huillie bent die redeneert als een kind van 4 jaar oudquote:Op donderdag 28 september 2006 04:22 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Zou het interessanter vinden als je eens zou vragen waarvoor dit goed is allemaal
Nee, in het geval van een niet-anonieme proxy kan je prima zien wat het originele IP adres is.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja wel elke keer een nieuwe nickname
Dat kan wel, maar in het geval van de meeste proxies is dan nog steeds te zien dat je eigenlijk in Nederland zit.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:20 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hoezo je kan toch met een of andere server in argentinie hier opnieuw inloggen
als je ipban hebt, ben je wel je nickname kwijt, dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 september 2006 04:24 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, in het geval van een niet-anonieme proxy kan je prima zien wat het originele IP adres is.
Dat hangt er dus maar net vanaf hoe goed die IP-ban is danwel hoe anoniem die proxy is.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:25 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan nog wel online komen op fok maar met een andere nickname
de ban op je nickname kan je niet ongedaan maken hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 04:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat hangt er dus maar net vanaf hoe goed die IP-ban is danwel hoe anoniem die proxy is.
Een nickname heeft verder niets met een IP-ban te maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de ban op je nickname kan je niet ongedaan maken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |