eins!!~!!@~!quote:
Neuj dat hoeft niet want het topic zelf is al van top kwaliteit ! dus al mijn posts kunnen zo kut zijn als schimmelquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
Wil here SF nog enkele van zulks een kwaliteitsposts doen?
Die vuile blik zegt genoeg ! satansgebroedquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef PeZu het volgende:
gvd die kat hier, heeft de ongekende gave om altijd tussen je binnen door te lopen
of precies achter je gaan zitten als je staat
die kat probeert me hier 24/7 te tackelen
hier is de vuillak
[afbeelding]
Mijn kat slaapt getrouw de klok rond. En eet zo nu en dan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef PeZu het volgende:
gvd die kat hier, heeft de ongekende gave om altijd tussen je binnen door te lopen
of precies achter je gaan zitten als je staat
die kat probeert me hier 24/7 te tackelen
hier is de vuillak
[afbeelding]
deze slaapt op je hoofdquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mijn kat slaapt getrouw de klok rond. En eet zo nu en dan.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze slaapt op je hoofd
en slaat je in je gezicht als je wakker moet woorden om hem te voeren
verder doet ie vrij weing en is zo makkelijk, je zou in principe een stok in zijn reet kunen duwen en dan de vloer gaan dweilenquote:
Vet tof beestquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
verder doet ie vrij weing en is zo makkelijk, je zou in principe een stok in zijn reet kunen duwen en dan de vloer gaan dweilen
maakt niet uit wat je doet, hij zal nooit, krabben bijten of ook zelfs maar boos worden
moet ook overal mee naartoe, wc, douche, bad, pc .....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ook overal mee naartoe, wc, douche, bad, pc .....
maar jammer dat ie vaak in de weg loopt, tussen je benen doorglippen als j e de trap af looptquote:
wtf bbqquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar jammer dat ie vaak in de weg loopt, tussen je benen doorglippen als j e de trap af loopt
hij owrd ook3x maals daags om ver gelopen maar dat boeite hem helemaal niks
komt door het rasquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om zo'n kat te hebben
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt door het ras
tis een ragdoll en die staan dar wel ombekend maar die is wel erg blond
Idemquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hond en die word gek als je het woord poes zegt![]()
aangeleerd denk ik dan altijd gelijkquote:
Yup, maar niet door ons.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
aangeleerd denk ik dan altijd gelijk
een soort copycat hondquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yup, maar niet door ons.
De hond van mijn ouders deed dat.... onze hond kopieerde dat gedrag gewoon
Kut kickquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:46 schreef PeZu het volgende:
kick
have no fear, surveillance fiets is here!quote:
gvd wrom gaat iedereen toch slapenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah ik ga naar bed ben meu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PeZuquote:
dat vraag ik me ook al afquote:
Nou ja... dan ga ik er ook maar eens redelijk op tijd inquote:
slaap zachtquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... dan ga ik er ook maar eens redelijk op tijd in
Trusten voor straks PeZu
PS gaat naar bed!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... dan ga ik er ook maar eens redelijk op tijd in
Trusten voor straks PeZu
Ik zei redelijk op tijdquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
PS gaat naar bed!
is het al zo laat
je bent terugquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zei redelijk op tijd
Niet meteen![]()
Voor een beperkte tijd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent terug
er gloort hoop in de nacht
helees pindakeesquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor een beperkte tijd.
Morgen/straks optijd op
Ook jaquote:
nog nooit van mijn hele hele leven zo'n rustige NB gezienquote:
wat PeZu zegt...ik kan alleen recht-tikkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
lnog noioit van hel hel leven zo'n rustige NB gezien
thongejongejongejonge zeg
maar PS is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |