zie daar begint het al je kan al niet meer tellenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef Alchemila het volgende:
alleen maar aan één oor.
Dank voor het opbeurende berichtje.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:49 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb precies hetzelfde.
Nou ja, behalve dat van die pijn en dat oor enzo..
méén je dat?!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef murp het volgende:
ik help je wl diep de nacht door.... ik ben er voor je...
dat dacht ik al.. ik had het ook zo opeens, van de ene op de andere minuut..quote:
ooh ge bende un vrouwkequote:
ja die zieden dat ik het zlef eerst moest nader onderzoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:51 schreef Alchemila het volgende:
[..]
dat dacht ik al.. ik had het ook zo opeens, van de ene op de andere minuut..
Waarschuw het ministerie van Volksgezondheid!
ja.. zoeen met tieten enzo.quote:
jammer.... kom dan effe naar het bagger topic...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:53 schreef Alchemila het volgende:
[..]
ja.. zoeen met tieten enzo.
Ik doe trouwens niet aan msn
Hoezo, hier is ook al een baggertopicquote:Op donderdag 28 september 2006 01:54 schreef murp het volgende:
[..]
jammer.... kom dan effe naar het bagger topic...
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo, hier is ook al een baggertopic
d'r in stoppen? waar is dat goed voor? en wat voor olie, olijfolie?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:54 schreef jaapgvk het volgende:
Watje met warme olie?
tssk, we bespreken hier wel mijn helse pijnen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo, hier is ook al een baggertopic
Daar begon het mee totdat men ontdekte dat je tieten hebtquote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef Alchemila het volgende:
[..]
tssk, we bespreken hier wel mijn helse pijnen!![]()
tenzij je gelooft in oprecht medelevenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef Alchemila het volgende:
zo snel afgeleid hmm?
kokende oliequote:Op donderdag 28 september 2006 01:56 schreef Alchemila het volgende:
[..]
d'r in stoppen? waar is dat goed voor? en wat voor olie, olijfolie?
frituur oliequote:Op donderdag 28 september 2006 01:56 schreef Alchemila het volgende:
[..]
d'r in stoppen? waar is dat goed voor? en wat voor olie, olijfolie?
Ik geloof in het goede der mensheidquote:Op donderdag 28 september 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
tenzij je gelooft in oprecht medeleven![]()
ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 02:04 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Ik geloof in het goede der mensheid
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zuipG je je niet helemaal klem? Tegen de tijd dat je nuchter bent is de pijn ook wel over![]()
Daar groei je nog wel overheen, meidquote:Op donderdag 28 september 2006 02:04 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Ik geloof in het goede der mensheid
tempting..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zuip je je niet helemaal klem? Tegen de tijd dat je nuchter bent is de pijn ook wel over![]()
Die begrijpt het welquote:Op donderdag 28 september 2006 02:10 schreef Alchemila het volgende:
[..]
tempting..
Maar kan ik dan nog met goed fatsoen bij de dokter komen?
als je je kleren aanhoudt....quote:Op donderdag 28 september 2006 02:10 schreef Alchemila het volgende:
[..]
tempting..
Woonplaats: Hengeloquote:Op donderdag 28 september 2006 02:10 schreef Alchemila het volgende:
[..]
tempting..
ah.. sorry.. dat is oud.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef piemelpap het volgende:
[..]
biertje?![]()
hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:14 schreef Alchemila het volgende:
[..]
ah.. sorry.. dat is oud.
Ik woon nu in Zwolle.. maar je mag wel een biertje nemen op mijn gezondheid!
quote:
Nee!quote:
Je maakt me zenuwachtig..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:19 schreef IrisVrede het volgende:
Buenos Nit ik ben er ook
voorlopig heb ik toch moeite met slapen
dus.... oja me>E'de dus zwolle is op de fiets een beetje ver.
btw bloed uit je oor is niet helemaal oke en gezien het feit dat het piept kan je trommelvlies gescheurd zijn (of ik moet me vergissen >> ben geen arts)
Dan bel je toch even de huisartsenpost en vraag je of het nodig is om langs te komen? Dan weet je het zeker.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:21 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Je maakt me zenuwachtig..![]()
Ik dacht juist te hebben gelezen dat het allemaal wel meeviel.. daarom had ik ook besloten om niet het ziekenhuis te bellen..
hallo? ken je me horen?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:21 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Je maakt me zenuwachtig..![]()
Ik dacht juist te hebben gelezen dat het allemaal wel meeviel.. daarom had ik ook besloten om niet het ziekenhuis te bellen..
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan bel je toch even de huisartsenpost en vraag je of het nodig is om langs te komen? Dan weet je het zeker.
Als je die doos van de huisartsenpost gelooft tenminste...
Het kan ook een schedelbasisfractuur zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 02:19 schreef IrisVrede het volgende:
btw bloed uit je oor is niet helemaal oke en gezien het feit dat het piept kan je trommelvlies gescheurd zijn (of ik moet me vergissen >> ben geen arts)
het zal ongetwijfeld meevallen...quote:Op donderdag 28 september 2006 02:25 schreef Alchemila het volgende:
[..]
ik kan het telefoonnummer niet vinden.. alleen die van het ziekenhuis, het algemene nummer..
En avond- en weekdiensten van de huisartsenposten zijn maar tot 22.00.
met andere woorden bij VEEEEL pijn en bloed uit het oor het zekere voor het onzekere nemen en gewoon langs dokter/ehbo.... hmm ik snap er nu trouwens geen hout meer van... de ene site zegt dit en de andere site zegt dat.... en ik heb hier geen enkele wat/hoe aandoeningen boek...quote:Op donderdag 28 september 2006 02:33 schreef dvr het volgende:
http://www.gezondheidsplein.nl/gp/gp.php?type=aandoeningen&id=59&actie=toon
Acute middenooronsteking doet veel pijn, en veroorzaakt koorts. Door de ontsteking ontstaat vocht in de afgesloten ruimte van het middenoor. In ernstige gevallen kan de druk in het middenoor zo hoog oplopen, dat het trommelvlies scheurt om het ontstekingsvocht door te laten. Dit vocht loopt dan het oor uit. Dit is een gevaarlijke situatie, omdat het kan lijden tot een uitwendige oorontsteking en een tijdelijke of blijvende doofheid. Waarschuw altijd direct de huisarts als het trommelvlies 'barst' of scheurt, aangezien dit tot ernstige complicaties kan leiden, zoals doofheid en in sommige gevallen hersenvliesontsteking.
lalalalaquote:Op donderdag 28 september 2006 02:37 schreef Alchemila het volgende:
Ik zal dat jullie ook al hadden gezocht, wat lief!![]()
Dan zou ik denk ik toch dat even proberen. Zorg dan wel dat je een arts of verpleegkundige aan de telefoon krijgt anders zeggen ze toch dat het geen spoedgeval is en dat je morgen maar naar je eigen huisarts moet gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:25 schreef Alchemila het volgende:
[..]
ik kan het telefoonnummer niet vinden.. alleen die van het ziekenhuis, het algemene nummer..
En avond- en weekdiensten van de huisartsenposten zijn maar tot 22.00.
2 paracetamolletjes en lekker je bed in dan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:36 schreef Alchemila het volgende:
Ok.. heb net via via gebeld..
Heb een loopoor. Niks ernstigs, ook het bloed niet, en het kan nog twee weken duren..![]()
Maar ik hoef nu niet a la minute opgenomen te worden![]()
Zal ik dan maar gaan slapen?
Wel een plan hé..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
2 paracetamolletjes en lekker je bed in dan zou ik zeggen.![]()
dat kan>>> het zal waarschijnlijk voor een deel schik zijn geweestquote:Op donderdag 28 september 2006 02:42 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Wel een plan hé..
't doet nu ook al lang niet zoveel pijn meer..
heb echt staan huilen van de pijn gewoon, niet normaal..
Ik moet over een maand of twee voor controle naar de dokter. En anders klaag ik het ziekenhuis aan..quote:Op donderdag 28 september 2006 03:03 schreef Mtijn het volgende:
Als ik jou was zou ik toch echt gewoon een dokter ernaar laten kijken. Halfdoof worden is ook kut.
Ja, want telefonische diagnoses zijn natuurlijk ontzettend betrouwbaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:36 schreef Alchemila het volgende:
Heb een loopoor. Niks ernstigs, ook het bloed niet, en het kan nog twee weken duren..![]()
Kijktelefoons!quote:Op donderdag 28 september 2006 04:06 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, want telefonische diagnoses zijn natuurlijk ontzettend betrouwbaar.
Die kunnen ze in de zorg vast wel betalen ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 04:08 schreef Biancavia het volgende:
Kijktelefoons!
is dat nog een beetje leuk dan??quote:Op donderdag 28 september 2006 05:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf ook wakker want ik zit naar Big Brother te kijken...
Volgens mij is het gelukt; en wakker geworden met een rood kussen?quote:Op donderdag 28 september 2006 03:08 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Ik moet over een maand of twee voor controle naar de dokter. En anders klaag ik het ziekenhuis aan..
Ik ga proberen te slapen, wens me succes!![]()
koffie over mijn toetsenbordquote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nee, je moet dat watje 5 minuten op 30cm van je oor houden.
Kort.. Maar ik heb wel geslapen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef murp het volgende:
en hoe is je nacht verlopen?
Misschien toch nog maar even een afspraak bij de huisarts maken.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:18 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Kort.. Maar ik heb wel geslapen.
Alleen belde mama om 7.30, die had ik gesmst vannacht maar dat had ze niet gehoord.
Doet nog wel pijn, dus ik blijf nog een paar daagjes thuis.
En ik hoor heel weinig, misschien ga ik in de lange dagen die voor me liggen wel gebarentaal leren![]()
mss heb je t verkeerd verstaanquote:Op donderdag 28 september 2006 02:36 schreef Alchemila het volgende:
M'n koffie, wat doe jequote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nee, je moet dat watje 5 minuten op 30cm van je oor houden.
Die doofheid kan wel een week of 3 durenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:18 schreef Alchemila het volgende:
[..]
Kort.. Maar ik heb wel geslapen.
Alleen belde mama om 7.30, die had ik gesmst vannacht maar dat had ze niet gehoord.
Doet nog wel pijn, dus ik blijf nog een paar daagjes thuis.
En ik hoor heel weinig, misschien ga ik in de lange dagen die voor me liggen wel gebarentaal leren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |