Ja wel, maar die foto in dit topic was gewoon een foto tijdens een scene, en dus een iets ander perspectief dan in de episode zelf. Het kwam ook maar heel kort voorbij. Het was op het moment dat die dude aanbelde bij het huis, waarna scofield zei dat die blonde doos op de club was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:38 schreef Crazykill het volgende:
Rip TweenerNet toen hij een beetje beter werd hebben ze hem vermoord
En trouwens, die plaatje he die hier eerder is gepost. Met C-Note, T-Bag en Scofield met het geld in hun handen en waarbij ze heel gek keken, dat is niet voorgekomen he deze ep?
Jawel, voor een seconde ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:38 schreef Crazykill het volgende:
Rip TweenerNet toen hij een beetje beter werd hebben ze hem vermoord
En trouwens, die plaatje he die hier eerder is gepost. Met C-Note, T-Bag en Scofield met het geld in hun handen en waarbij ze heel gek keken, dat is niet voorgekomen he deze ep?
Spannendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Promo ep 8
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html
Precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:01 schreef Even het volgende:
Nu aant downen... Wil het allemaal niet weten nog lees zo wel
Baseball.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:14 schreef JaWi het volgende:
Waarom over 3 weken pas weer?
Vanavond even de aflevering kijken.
Hij wil niet laden...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:13 schreef magnifor het volgende:
Promo ep 8
http://filmnation.blogspo(...)-episode-8-dead.html
Nu wel... op een andere PC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nu wel... op een andere PC.Die heeft geen baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Ik zat eerder te denken aan een kluis op zn werk met dat 'shocking material' bevat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Crane. het volgende:
Hey what about die sleutel met dat kroontje erop, zou sarahs vader van de opgesloten kerel weten en de sleutel van dat huis hebben gehad?.. ik kan me geen andere manier bedenken waar dat ding voor dient.
Ik wist 100% zeker dat ie ze niet ging verlinken, dat voelde ik gewoon, dit was wel een vette manier. Daardoor vond ik Tweener gelijk weer vetter en baalde ik dat ie dood ging..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze keer zaten erook plots in die ik niet zag aankomen, behalve de laatste. Iemand gedacht wat Tweener van plan was? Hulde![]()
![]()
Daar ben ik ook vooral benieuwd naarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef Crane. het volgende:
Hey what about die sleutel met dat kroontje erop, [....]
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook vooral benieuwd naarDat krijgen we hopelijk dan ook nog wel te zien. Zolang Sara maar van die morfine shit afblijft!
Verder een leuke ep met een paar sterke scènes. Het omslaan van Sucre was echter nogal 'out-of-character' inderdaad, het leek meer alsof ze gewoon een twist nodig hadden nog zo net voor deze korte break.
Nog maar 21 daagjes![]()
Het kan misschien ook zijn, omdat de Secret Service haar nog wil omleggen, dat er wat anders in de potjes zit dan er op staat.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als ik het goed snapte, had iemand (Kellerman) die morfine klaargezet, en was zelf ook aanwezig....![]()
Ik denk dat na de neppe zelfmoord actie van haar pa, de geheime dienst dacht dat ze meteen weer aan de drugs zou gaan. Hadden het dus maar meteen klaargelegd, hopend op een overdosis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Het kan misschien ook zijn, omdat de Secret Service haar nog wil omleggen, dat er wat anders in de potjes zit dan er op staat.....
Een half jaar? watte?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Camplo het volgende:
3 weken wachten en dan bijna een half jaar![]()
Bullshitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Camplo het volgende:
3 weken wachten en dan bijna een half jaar![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nu wel... op een andere PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |