Wissels zijn niet van koper; dat zou niet lang heel blijven. Koper is nogal zacht materiaal.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:56 schreef MaJo het volgende:
Een wissel?
Ja, da's hetzelfde als koperen kabels. Waarvoor dienen die kabels?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:02 schreef MaJo het volgende:
koperdraad?
Ik geef je gewoon de punten, want anders wordt het toch niets.quote:
Meest recent schreef hij de muziek voor The Aviator. En anders: trustequote:Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef Zeurberus het volgende:
Dan passeer ik helaas
en duik ik gelijk mijn nest in om mijzelf in slaap te huilen over mijn falen wat dit onderwerp betreft
Dan bedoel je Crosby Stills Nash & Young natuurlijk. Dacht eerst dat je de laatste live aid bedoelde...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:32 schreef Berkery het volgende:
The Who is goed.
Neil Young......niet helemaal![]()
Yep. Op Woodstock speelde Crosby, Stills, Nash & Young en op Live Aid stond Crosby, Stills & Nash. Neil Young stond solo op Live Aid.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan bedoel je Crosby Stills Nash & Young natuurlijk. Dacht eerst dat je de laatste live aid bedoelde...
Denk het eigenlijk ook...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef NoSigar het volgende:
Kaiser CHIEFS?
NoSigar +2quote:Op donderdag 28 september 2006 10:47 schreef NoSigar het volgende:
Kaiser CHIEFS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |