ach neuk het gewoon?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef no1uknow het volgende:
Ok uitkeringtrekkers, nu ben ik echt weg.
Slaap zacht
BTW, het meisje wat ik leuk vind, vind iemand anders leukweet trouwens niet of ze mij ook leuk vind, maar ik ga uit van niet.
maarja ok
Dag!
DE uberbierenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Veelste snel, heb nu al 3/4 op, ik kan nooit rustig aan doen met een biertje.
Palm
+Brand+Jupiler+HJ
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef mister_dog het volgende:
fipo
36poquote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sepo!
Ach je weet wie het zijn, daar kan je vrij weinig tegen beginnenquote:Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dank je
En zeg even dat die malloten wat rustiger aan moeten doen![]()
Heb geen fietsquote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef Geqxon het volgende:
Dan fiets je verdomme maar naar je school
Nee, gewoon Nederlands. Heb vroeger wel een fiets gehad, maar die is te klein voor mequote:Op donderdag 28 september 2006 12:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wacht. Je hebt geen fiets, je rijd een zip... je bent dus een turk??
Waarom verwachtte ik al zoiets.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:47 schreef Geqxon het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4356/fbb50bb1/index.html
Dit dus.
De moeder van een vriend van mij zit bij de politie, en wist mij te vertellen dat ze in Venray nog niemand bekeurd hebben voor het rijden van 50 binnen de bebouwde kom, dat zagen ze zelfs liever dan dat iemand 30 reed, en het verkeerd ophield met kans op gevaarlijke inhaalmanouvres.quote:
Gewichtsverdeling? Bij mij trekt ie ook naar links, daar zit gewoon mee gewicht, ik moet altijd een beetje tegenhangen..quote:Op donderdag 28 september 2006 15:08 schreef hardcorebass het volgende:
niet dat ik 40 rij hoor, btw: als ik mijn stuur loslaat( dus losse handen ) trekt myn scooter naar rechts, frame en voorvork zijn niet krom, wat is dit?
mits scooterquote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef wudstik het volgende:
omg heb je dat niet eens? dat heeft iedereen
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef wudstik het volgende:
die ghostrider is ook een megool
Als je gas geeft niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
O en was het niet zwaar je brommer op die berg te duwen?
Wehehe, toch is het echt zo. Waarom zou ik mijn brommer er tegenop duwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat me niet zeggen dat je met 50cc zo'n berg op komt
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Om te laten lijken dat hij er doormiddel van mijn 50cc motortje zelfstandig op kan klimmen, duh
Dan geloof je het niet he.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Kom op zeg Dimi, je neemt jezelf zo toch niet serieus
Je kunt ook niks zeggen.quote:
Ik heb nu al veel te veel lolquote:Op donderdag 28 september 2006 17:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je kunt ook niks zeggen.
Je hebt zelf hopelijk ook door dat je zwaar kansloos bezig bent?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:29 schreef Geqxon het volgende:
Meid, heb ik je gevoelens geschaad?
Ik vind het gewoon komisch allemaal, ik zie het echt al voor me dat je door het bos "scheurt", afstapt, foto maakt, opstapt, doorrijd, afstapt, foto maakt, doorrijd enz
Haal eens heel snel je tong uit zijn reet.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij gedaan. Hij is trots op zijn brommer, en heeft er tenslotte ook nog eens de reden voor.
Bobbie donder opquote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haal eens heel snel je tong uit zijn reet.
Jij mocht willen dat je er eentje in kreeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haal eens heel snel je tong uit zijn reet.
Dat heb ik dus in het echt gezien. Behoorlijk ranzigquote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef no1uknow het volgende:
Check dit
http://video.google.nl/videoplay?docid=4025679232319272464
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus in het echt gezien. Behoorlijk ranzig
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef no1uknow het volgende:
Check dit
http://video.google.nl/videoplay?docid=4025679232319272464
Omdat deze 17 keer goedkoper dan Dimi's brommer was. Omdat het simpele techniek is. En omdat ik het heerlijk vind zitten.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef no1uknow het volgende:
Ja leuk.
Hee maar Bob, waarom rij je Tomos?
Maar het blijft een Tomosquote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat deze 17 keer goedkoper dan Dimi's brommer was. Omdat het simpele techniek is. En omdat ik het heerlijk vind zitten.
Tomos ziet er zo kut uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Geqxon het volgende:
En wat is daar mis mee? Ik zocht gewoon een leuk brommertje dat lekker reed
Ik heb verder ook een Puch gehad hoor. Voor in totaal 3 dagen.
SLOMOSquote:Op donderdag 28 september 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
Maar ik zie al waar jij heen gaat. En daar heb ik geen zin in.
wtf, dat was ook wel nodig.quote:
ik ken hem.. en tis echt kutquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef no1uknow het volgende:
Ayreon
Als je die band niet kent, ben je gay.
Stomme flikkerquote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef Ferrox het volgende:
ken em niet maar ik ben 100% straight
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:53 schreef Ipho het volgende:
Ken hem niet, en ik houd ook niet van mannen.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Wil ik vanmorge naar school gaan op m'n zipje, komt er opeens geratel en gekraak uit mijn carterkapIs de vario of koppelingsschroef er afgeschoten
Dus kon ik niet meer naar school, maar thuis gebleven
![]()
Zo lang jij op een Puch Maxi rijdt, vind ik niet dat je het recht hebt om MIJ flikker te noemenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stomme flikker![]()
"100% straight"
Wat heb je eigenlijk dan? Je zult het vast al wel gezegd hebben maar er zitten hier zoveel mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:32 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Zo lang jij op een Puch Maxi rijdt, vind ik niet dat je het recht hebt om MIJ flikker te noemen![]()
Mijn brommert is toch veel stoerder (volgende week komen de pics)
Ubergail!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:37 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb het expres nog niet gezegd![]()
Maar ik heb een Zündapp CS 50 gekocht![]()
EDIT: uit 1978![]()
Nog niets.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef no1uknow het volgende:
Ipho, wat rij jij ook alweer?
* Ipho hoopt stiekem dat no1know 10 meter moet rennen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:42 schreef no1uknow het volgende:
DNA
Nee grapje, als jij dat leukt vind, moet je dat vooral doen
Dag!
Ik ga ook zo weg, ik ga gewoon ff op de brommer.
Maar das wel kut hoor, ik moet altijd het gas erop houden, (cilinder lek) dus bij stoplichten etc. is dat brak, gelukkig kom ik nauwlijks stoplichten e.d. tegen
En hopen dat ie het doet, tot aan school, en hopen dat ie binnen 5 meter aanlopen start bij school, anders sta ik dik voor lul![]()
Kom je zo aanrijden bij het stoplicht.. achterwiel optillen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:42 schreef no1uknow het volgende:
DNA
Nee grapje, als jij dat leukt vind, moet je dat vooral doen
Dag!
Ik ga ook zo weg, ik ga gewoon ff op de brommer.
Maar das wel kut hoor, ik moet altijd het gas erop houden, (cilinder lek) dus bij stoplichten etc. is dat brak, gelukkig kom ik nauwlijks stoplichten e.d. tegen
En hopen dat ie het doet, tot aan school, en hopen dat ie binnen 5 meter aanlopen start bij school, anders sta ik dik voor lul![]()
mijne 3200ccquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:49 schreef wudstik het volgende:
Mijn scooter heeft 1000cc
whehe is goedquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef no1uknow het volgende:
Ok ok mijn excuses, maar deel dat dan even voordat je iets bijdehands gaat zeggen.
Ik ben kei lekker, I know.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, je hoofd ziet er gewoon niet uit.
Gaat dat op mijn Tomos passen?quote:De stoommachine heeft een liggende dubbelwerkende cilinder, met een vermogen van 110pk bij 50 omwentelingen per minuut. De stoomketel is een horizontale vuurgang vlampijpketel met 1 vuurgang. Lengte 4,80m, diameter 1,80m en 70 vlampijpen. De waterverplaatsing gebeurt door 2 buitenschepraderen, waarvan er 1 losgekoppeld kan worden. De totale capaciteit is 260m3 per minuut. De overbrenging geschiedt door gietijzeren tandwielen met houten tanden. De diameter van het tandwiel is 5,20m. De machinevoedingspomp is van Backer & Rueb uit 1882 en de horizontale zuigervoedingspomp van Wijk & Boerma NV van het type Worthington. De schoorsteen is 28 meter hoog en heeft onder een doorsnee van 4 meter en boven van 1,5 meter.
En de bigend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef fs180 het volgende:
is opzich wel normale prijs, misshcien wat goedkoop ja..
krukas zit erbij? kijken of daar speling op zit, en of vliegwiel speing heeft
Goede link ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef no1uknow het volgende:
Er wordt op Marktplaats een puch kickstartblok aangeboden, alleen de ontsteking dus, niet cilinder en al die rotzooi erbij:
https://mail.google.com/mail/?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=10dfaef98b920231
Er mist alleen nog een pedaaltje zegt die vent, en hij vraagt er 25 voor.
Betwijfel alleen oftie in goeie staat is.
Iemand tips?
Heb al gemaild enzo. Hij woont in Utrecht, dus gevraagd wat verzenden kost.
Bedoel je dat ik daarheen moet om te gaan kijken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef fs180 het volgende:
is opzich wel normale prijs, misshcien wat goedkoop ja..
krukas zit erbij? kijken of daar speling op zit, en of vliegwiel speing heeft
Had ie naar mij gemaild klootvioolquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Goede link ook.![]()
Oh, en hardcorebass, BazzieK heeft z'n MT'tje al verkocht.![]()
zonder krukas.. je.. je hebt.. carters.. en.. ontsteking.. err.. whoei?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik daarheen moet om te gaan kijken?
Utrecht man
Zonder krukas volgens mij.
Oh hij mailt net dat hij nog wel krukas heeft liggen met lagers en al ofzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
zonder krukas.. je.. je hebt.. carters.. en.. ontsteking.. err.. whoei?![]()
![]()
je hebt op de markt gewerkt en maar 30 euro verdient?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef no1uknow het volgende:
Ben terug van werken.
30 eurie verdiend vandaag
Wie geht es dir?
8 uurtjes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:03 schreef C2C het volgende:
[..]
je hebt op de markt gewerkt en maar 30 euro verdient?
op de markt is (meestal) stukje harder werken dan in de c1000 bij maikuuulquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind dat een erg net uurtarief hoor
mister_dog vind 1.6 al een vloekquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind 25kw heul geen vloek.
In de c1000 verdien je denk ik minder dan dat hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef C2C het volgende:
[..]
op de markt is (meestal) stukje harder werken dan in de c1000 bij maikuuul
nope, daar krijg je ook nog vakantiegeld en kan je geld terugvragen v/d belasting, dat komt bij elkaar uit op iets van 5¤ p/u maargoed ik weet ook niet of no1uknow wit of zwart werktquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de c1000 verdien je denk ik minder dan dat hoor
Onzin heleboel vrienden van mij werken ook bij c1000 en die verdienen nu iets meer dan 3 euro geloof ik. Vakantiegeld?? Ze krijgen wel toeslag ja in de vakantietijd per uur (dan kom je mss net op die 3,75)en maar echt vakantiegeld? Dat niet. En meestal is er al een heleboel afgetrokken voor de belasting. Natuurlijk hangt dat er wel puur vanaf hoe oud je bent en hoeveel uren je werkt/verdient. En bij c1000 werken hier is soms ook best zwaar(verschilt wel per vestiging) een vriend van mij moet vaak nog tot 11 savonds uur of zelfs later overwerken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
[..]
nope, daar krijg je ook nog vakantiegeld en kan je geld terugvragen v/d belasting, dat komt bij elkaar uit op iets van 5¤ p/u maargoed ik weet ook niet of no1uknow wit of zwart werkt
alleen kan het wel lastig zijn met moto zoekenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Whehe op m'n loonstrookje staat dat ik 3 euro verdien maar ik verdien 3.50 per uurquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
[..]
nope, daar krijg je ook nog vakantiegeld en kan je geld terugvragen v/d belasting, dat komt bij elkaar uit op iets van 5¤ p/u maargoed ik weet ook niet of no1uknow wit of zwart werkt
het duurde iets van 60 sec met m'n 6mbitquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef no1uknow het volgende:
Hier nog wat foto's van ong. een maand geleden dat FS bij mij kwam (kwam!!!HAHA)
helpen banden plakken en invetten en KMteller proberen te fixen en allemaal shit.
Beunen for t3h BBQ
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Gotta luv my Puch![]()
Fuck mensen met een langzame internetverbinding![]()
Dat wou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:59 schreef C2C het volgende:
[..]
het duurde iets van 60 sec met m'n 6mbit
Wel als je 18 bent en je kunt kiezen tussen een auto die een onbeperkt aantal pk's mag, en een motor die maar 25kw mag.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik zal je uitleggen waarom ik het een zegen vind.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wel als je 18 bent en je kunt kiezen tussen een auto die een onbeperkt aantal pk's mag, en een motor die maar 25kw mag.
Dan gaat ie dood en hebben we een stoepmongool minder in nederland. Mooi toch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal je uitleggen waarom ik het een zegen vind.
Ik zie veel mensen in mijn omgeving op de leeftijd 18 a 19 een auto kopen als bijvoorbeeld een Honda CRX of een Volkswagen Golf. Deze autotjes zijn voor het bedrag van 3 a 5 duizend euro te verkrijgen, exclusief de pimpkosten. Meestal word hier sportief in gereden, om indruk te maken op hun vrienden.
Stel je eens voor dat iemand met een dergelijke mentaliteit een GSXR koopt van dat bedrag, en zonder enige ervaring 150PK tussen zijn benen heeft zitten. Gok eens wat er dan gebeurd.
En met een beetje pech een onschuldig persoon minder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan gaat ie dood en hebben we een stoepmongool minder in nederland. Mooi toch.
Mwah op iedere motor is rustig te rijden als ie dat niet doet is het zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En met een beetje pech een onschuldig persoon minder.
Die waar Tweener dood gaat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef no1uknow het volgende:
Ben Prison Break aflevering 2 seizoen 2 kijken.
LATER!
kom chillen dan.. ik verveel me de grafkankerquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:20 schreef no1uknow het volgende:
Geq
Ik wil uit vanavond maar niemand gaat (van m'n vrienden)("WELKE VRIENDEN![]()
![]()
![]()
) Hebben we die ook alweer gehad.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:59 schreef C2C het volgende:
[..]
het duurde iets van 60 sec met m'n 6mbit
maar om hetnou een zegen te noemen.. probleem is dat veel motoren gewoon niet in 25kw te krijgen zijn, en dan doel ik niet op gixxers ofzo.. maar oudere, terwijl het aantal kw nieteens veel hoger isquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal je uitleggen waarom ik het een zegen vind.
Ik zie veel mensen in mijn omgeving op de leeftijd 18 a 19 een auto kopen als bijvoorbeeld een Honda CRX of een Volkswagen Golf. Deze autotjes zijn voor het bedrag van 3 a 5 duizend euro te verkrijgen, exclusief de pimpkosten. Meestal word hier sportief in gereden, om indruk te maken op hun vrienden.
Stel je eens voor dat iemand met een dergelijke mentaliteit een GSXR koopt van dat bedrag, en zonder enige ervaring 150PK tussen zijn benen heeft zitten. Gok eens wat er dan gebeurd.
quote:
Ik loop je echt de hele tijd te fokken he.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf maar lekker, en ik vergiste me, ik wou 3 gaan kijken, maar hij wilt niet afspelen.
En tweener gaat niet dood in 2, bedoel je soms dat ie dan dood gaat, in een andere aflevering
KANKER OPquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik loop je echt de hele tijd te fokken he.
laat ze maar lullenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf maar lekker, en ik vergiste me, ik wou 3 gaan kijken, maar hij wilt niet afspelen.
En tweener gaat niet dood in 2, bedoel je soms dat ie dan dood gaat, in een andere aflevering
Gewoon het feit dat jij de hele tijd slap loopt te lullen en ook dingen al verteld van Prison Break voordat ik het gezien kan hebben (ongeacht waar of niet waar) is uitermate storend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tweener gaat helemaal niet dood man, chill
hehe, okequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nope.
Geen Anouk uit Nootdorp, wel een ex uit Nootdorp
Omdat ik deze slowchat liever open zie dan gesloten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:44 schreef no1uknow het volgende:
Waarom niet.
Patatquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik deze slowchat liever open zie dan gesloten.
donderdag had je 2 bier opquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:18 schreef C2C het volgende:
ik ben er ook weer
toppunt van brakheid
donderdag avond: zuipen als een gek
vrijdag naar snowworld geweest, 8 urenkaart genomen, helemaal kapot zijn, daarna ff biertje gepakt
toen zaterdag donders erge spierpijn, savonds naar maat van me in soest, veel gedronken en dan thuiskomen om half 5
status zondag: kapot, brak, moe
omdat we hier ons eigen topic hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kutspammers. Gaat al een hele tijd niet meer over brommers. Waarom lullen jullie niet over uitgaan in de SC?
op de 3e of 2e piste?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat we hier ons eigen topic hebben![]()
freaking whiner![]()
net terug van boardenschans was ruk.. te weinig kick dus niemand haalde hem..
![]()
wel chicks gespot![]()
k heb er later nog een paar op toen ik in de tuin zat me me pa en maquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef mister_dog het volgende:
[..]
donderdag had je 2 bier op(bij mij thuis dan) En dat over 25kw, een auto bijv. een golf VR6 met een 2,8 liter v6 met 174 pktjes krijg je echt niet verzekerd op je 18e hoor, er zijn officieel geen regels voor maar een auto met zoveel vermogen doen ze gewoon niet.
ik ook.. maar eerst mn a halenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal sterven.
Hahahaha, jawel he.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Toffe foto's!
He Dimi, jij hebt trouwens echt, tja hoe zeg je dat, een geniaal hoofd
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hahahaha, jawel he.
Ik sta altijd zo vet onnozel op de foto's, met zo'n slaperig hoofd.![]()
stonerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hahahaha, jawel he.
Ik sta altijd zo vet onnozel op de foto's, met zo'n slaperig hoofd.![]()
En? Motor doormidden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n homofiele ruitEnne wel wezen rijden vandaag en de motor laten vallen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, een paar kleine krasjes![]()
Liet em in zacht zand vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |