abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 11:04:06 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42193803
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deden ze het op geen Islamitische scholen joh? Werkelijk waar?
Ok, je hebt gelijk, er is een grote kans dat het ziekenhuis een dubbelfunctie zal krijgen als plek waar radicalen aan mosterdgas kunnen komen, bij kleine bange meisjes hun clit weggesneden kan worden en de Sharia gaat gelden onder de stervende. En de cliniclowns worden vervangen door Imams die haat en geweld prediken aan de stervenden.

Generaliseren is ook een vak waar sommige mensen in uitblinken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42193872
In gewone Nederlandse ziekenhuizen repareren gewone Nederlandse artsen maagdenvliezen van stoute moslimmeisjes.

In gewone Nederlandse ziekenhuizen snijden gewone Nederlandse artsen voorhuiden van medisch totaal gezonde jongetjes af.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 september 2006 @ 11:11:36 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42194015
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, je hebt gelijk, er is een grote kans dat het ziekenhuis een dubbelfunctie zal krijgen als plek waar radicalen aan mosterdgas kunnen komen, bij kleine bange meisjes hun clit weggesneden kan worden en de Sharia gaat gelden onder de stervende. En de cliniclowns worden vervangen door Imams die haat en geweld prediken aan de stervenden.

Generaliseren is ook een vak waar sommige mensen in uitblinken.
Net zoals dat jij generaliseert als je mij afdoet met een domme overdreven opmerking om mijn punten belachelijk te maken. Je hebt hier geen domme rechtse skinhead voor je. Tijd om met echte tegenargumenten aan te komen zou ik zo zeggen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42194242
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef SpecialK het volgende:

Tijd om met echte tegenargumenten aan te komen zou ik zo zeggen.
We hebben in Nederland een redelijk goede wet op het uitoefenen van medische praktijk.

Een islamitisch ziekenhuis zal (moeten & willen) voldoen aan de wet.
Geen varkensvlees serveren en mannen ne vrouwen scheiden is op geen enkele manier strijdig met de wet.

Ik zie ook nog steeds geen enkele reden waarom alleen moslims zich in zo'n ziekenhuis zouden laten behandelen. Ik kan me zo voorstellen dat veel vrouwen liever in een ziekenhuis met gescheiden sexen liggen dan in die vrij genante gemengde afdelingen.
Het is nogal lijfelijk - een ziekenhuisopname.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 september 2006 @ 11:42:19 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42194940
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Net zoals dat jij generaliseert als je mij afdoet met een domme overdreven opmerking om mijn punten belachelijk te maken. Je hebt hier geen domme rechtse skinhead voor je. Tijd om met echte tegenargumenten aan te komen zou ik zo zeggen.
Ja ik overdrijf, echter kom jij met aannames op de proppen die helemaal niet zo hoeven te zijn. Ik trek het gewoon in het belachelijke door.

Het zal allemaal wel los lopen en als de gemiddelde Nederlander wilt dat ze 'geen last hebben' van de medemens met een Islamitische inslag dan kunnen ze twee dingen doen: een poging wagen om ze in een keurslijf te proppen die wel aan het beeld van de Nederlander voldoet wat betreft goede burger of zich gewoon met zichzelf bemoeien en zijn eigen normen en waardes wat losser maken.

Het eerste zal niet lukken, want zo te zien werkt het averechts, het tweede zal een hele hoop spanning weghalen en houdt wel rekening met de excessen zoals radicalisering en dergelijke maar maakt zich niet druk om een hoofddoekje meer of minder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42195265
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ziekenhuizen moeten toch wel aan wat meer eisen voldoen dan alleen marktwerking.

- Mag een ziekenhuis bijvoorbeeld een niet-moslim weren bij de eerste hulp? Lijkt me niet.
- Mag een ziekenhuis een behandeling weigeren in het licht van wachtlijsten e.d. als het om een niet-moslim gaat?
- Mogen artsen kruiden voorschrijven als iemand gewoon serieus -echte- medicatie nodig heeft?
- Hoe weet je dat iemand moslim is als diegene knock-out binnen komt rijden? Moeten we dan maar beginnen met moslim registratie?
- De blankies die in levensgevaar worden binnengereden direct doorverwijzen naar een ander ziekenhuis?

Hoe KOM je er uberhaupt bij dat dit aan de orde is?

Nee, dit mag niet. En nee, dit is ook niet het idee achter dit ziekenhuis. Het idee is om te werken volgens een methode die op wat voor manier dan ook beter past binnen de islamitische overtuigingen.

Nog meer imbeciele tegenwerpingen?

Doe het dan lekker af met een 'Sieg Heil' of 'Burn, niggers, burn!'. Scheelt een hoop serverruimte, en aangezien 70% daarvan al vergooid is aan dit soort ononderbouwd, xenofoob gejank, lijkt dit me weer een puik plan van mezelf.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 28 september 2006 @ 11:59:54 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42195416
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hoe KOM je er uberhaupt bij dat dit aan de orde is?

Nee, dit mag niet. En nee, dit is ook niet het idee achter dit ziekenhuis. Het idee is om te werken volgens een methode die op wat voor manier dan ook beter past binnen de islamitische overtuigingen.

Nog meer imbeciele tegenwerpingen?

Doe het dan lekker af met een 'Sieg Heil' of 'Burn, niggers, burn!'. Scheelt een hoop serverruimte, en aangezien 70% daarvan al vergooid is aan dit soort ononderbouwd, xenofoob gejank, lijkt dit me weer een puik plan van mezelf.
Sieg Heil is iets voor rechtse skinheads. Ik ben een linkse atheist die niet zo'n vertrouwen heeft in de uitspattingen van relifanaten of ze nou gristenen zijn of moslims of fokking hindu's. Dat jij nou een moslim knuffelaar bent kan ik ook niets aan doen. Jouw response is zo belachelijk en smerig onder de gordel dat ik er niet eens serieus op ga reageren.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_42195469
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sieg Heil is iets voor rechtse skinheads. Ik ben een linkse atheist die niet zo'n vertrouwen heeft in de uitspattingen van relifanaten of ze nou gristenen zijn of moslims of fokking hindu's. Dat jij nou een moslim knuffelaar bent kan ik ook niets aan doen. Jouw response is zo belachelijk en smerig onder de gordel dat ik er niet eens serieus op ga reageren.
Moslimknuffelaar is tegenwoordig een gangbare term in linkse kringen? Poldervariant op niggerlover?

Denk dat je maar beter helemaal niet kan reageren fijne wereldverbeteraar, want veel beter wordt het er niet op zo.
pi_42195505
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Aangezien mijn posts niet onder de gordel zijn zou het je sieren als je daar wel op ingaat. Anders maak je toch de indruk alleen te reageren op posts met de reactie dat je inhoudelijk niet reageert op "zo'n" post.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:04:58 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42195527
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:02 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Moslimknuffelaar is tegenwoordig een gangbare term in linkse kringen? Poldervariant op niggerlover?

Denk dat je maar beter helemaal niet kan reageren fijne wereldverbeteraar, want veel beter wordt het er niet op zo.
Een echt linksdenkend persoon heeft een hekel aan georganiseerde religie maakt niet uit of het buitenlanders zijn of niet. Dat jij er voor kiest om als nepcommunist toch maar lekker mensen van het moslim geloof te gaan voortrekken en alles maar wilt toelaten met een air van 'het zal wel loslopen' dat is jouw hypokriete kutprobleem. Mij leg je het zwijgen niet op dipshit.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:07:37 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42195594
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Aangezien mijn posts niet onder de gordel zijn zou het je sieren als je daar wel op ingaat. Anders maak je toch de indruk alleen te reageren op posts met de reactie dat je inhoudelijk niet reageert op "zo'n" post.
Ik zie je reacties en ik bewaar ze voor een rustiger moment. En ja ik vind het ook erg fijn om te zien dat er iemand is die niet meteen moord en brand schreeuwt als je ook maar iets zegt wat misschien niet zo lekker uit komt voor de lokale moslim bevolking. Daarvoor mijn dank.
pi_42195598
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een echt linksdenkend persoon heeft een hekel aan georganiseerde religie maakt niet uit of het buitenlanders zijn of niet. Dat jij er voor kiest om als nepcommunist toch maar lekker mensen van het moslim geloof te gaan voortrekken en alles maar wilt toelaten met een air van 'het zal wel loslopen' dat is jouw hypokriete kutprobleem. Mij leg je het zwijgen niet op dipshit.
Je klinkt behoorlijk fundamentalistisch m'n beste.

Hoe je er bij komt dat ik een nepcommunist ben? Laten we het gooien op je intelligentie, die stukken gematigder schijnt dan je ideeen en uitlatingen. Ik trek helemaal niemand voor sufferd, ik geef alleen aan dat dit ziekenhuis gaat werken op een manier die past binnen de islamitische traditie/overtuiging. Daar heeft men het volste recht toe. En nee, dat betekent niet dat het ziekenhuis alleen voor moslims is.
pi_42195621
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zie je reacties en ik bewaar ze voor een rustiger moment. En ja ik vind het ook erg fijn om te zien dat er iemand is die niet meteen moord en brand schreeuwt als je ook maar iets zegt wat misschien niet zo lekker uit komt voor de lokale moslim bevolking. Daarvoor mijn dank.
Ik schreeuw moord en brand in het algemeen, nam alleen jouw post effe als voorbeeld van het heldere denkproces dat zich in dit topic heeft afgespeeld.
pi_42195706
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok .
  donderdag 28 september 2006 @ 12:23:19 #55
3542 Gia
User under construction
pi_42195996
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:36 schreef sigme het volgende:
Wie er trouwens uit afleidt dat er alleen moslims welkom zouden zijn leidt uit het bestaan van Nederlandse katholieke ziekenhuizen zeker ook af dat we daar alleen katholieken verzorgen? Nee? Oh. Dacht ik al..
Als in dat islamitisch ziekenhuis net zoveel rekening gehouden wordt met andersgelovigen en hun wensen daaromtrent zoals Katholieke ziekenhuizen dat doen voor andersgelovigen, vind ik het prima.
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Mwah. We hebben in ziekenhuizen nog altijd op zondag lagere bezetting (personeel) dan op 'doordeweekse' dagen - en om zulke oppervlakkigheden gaat het.
Omdat er in het weekend veel patienten naar huis mogen die 's maandags weer terug moeten komen. En omdat er in het weekend geen onderzoeken plaatsvinden die tot maandag kunnen wachten. Scheelt inderdaad een hoop aan benodigd personeel.

Dat zal in dat islamitisch ziekenhuis dan wel de vrijdag worden, schat ik.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:24:36 #56
3542 Gia
User under construction
pi_42196028
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:06 schreef sigme het volgende:
In gewone Nederlandse ziekenhuizen repareren gewone Nederlandse artsen maagdenvliezen van stoute moslimmeisjes.

In gewone Nederlandse ziekenhuizen snijden gewone Nederlandse artsen voorhuiden van medisch totaal gezonde jongetjes af.
Dat zou tenminste niet vergoed moeten worden en liever nog verboden.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:24:37 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42196029
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef sigme het volgende:

[..]

We hebben in Nederland een redelijk goede wet op het uitoefenen van medische praktijk.
Een islamitisch ziekenhuis zal (moeten & willen) voldoen aan de wet.
En als dit echt allemaal gaat gebeuren verwacht ik ook tenminste strenge controles hierop. En niet alleen maar de onregelmatige steekproef
quote:
Geen varkensvlees serveren en mannen ne vrouwen scheiden is op geen enkele manier strijdig met de wet.
Zeg ik ook niet.
quote:
Ik zie ook nog steeds geen enkele reden waarom alleen moslims zich in zo'n ziekenhuis zouden laten behandelen. Ik kan me zo voorstellen dat veel vrouwen liever in een ziekenhuis met gescheiden sexen liggen dan in die vrij genante gemengde afdelingen.
Mannen en vrouwen worden (tenzij het echt heel druk is) op dit moment ook al steeds zo veel mogelijk gescheiden op kamers gestopt. Alleen in extreem drukke en overbezette gevallen zullen ze mensen anders indelen (nood breekt de wet he).

En je kan ook gewoon eisen stellen aan het eten wat je krijgt. Als je geen varkensvlees wilt hebben dan krijg je het ook gewoon niet.

Met andere woorden. Dit hele gedoe is gewoon aanstellerij en gewoon een nieuwe poging tot verdere segregatie.
  donderdag 28 september 2006 @ 12:28:58 #58
3542 Gia
User under construction
pi_42196142
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef sigme het volgende:
Ik lig altijd op gemengde zalen en persoonlijk vind ik dat veel gezelliger dan op een zaal met alleen maar van die zeurwijven.
pi_42196179
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef SpecialK het volgende:

Met andere woorden. Dit hele gedoe is gewoon aanstellerij en gewoon een nieuwe poging tot verdere segregatie.
Ja, inderdaad... Meneer Sturkenboom (als ik me niet vergis), initiatiefnemer van dit plan, aast al jaren op de omverwerping van de staat der Nederlanden door middels het faciliteren van een nieuwe moslimzuil een wig DWARS door het hart van onze samenleving te bonjouren.

donderdag 28 september 2006 @ 12:37:39 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_42196362
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, inderdaad... Meneer Sturkenboom (als ik me niet vergis), initiatiefnemer van dit plan, aast al jaren op de omverwerping van de staat der Nederlanden door middels het faciliteren van een nieuwe moslimzuil een wig DWARS door het hart van onze samenleving te bonjouren.

Dat het een nederlander is die er mee aan komt 'zuilen' is niet erg relevant. Lijkt mij niet dat het feit dat hier behoefte aan is vanuit de moslim gemeenschap al een hard genoeg teken. En dan zeg je. 'Jah der is behoefte aan logisch dus. Gewoon toelaten.' Goed lees even het volgende stukje

Ik vind het ook juist grappig dat die segregatie waar iedereen zo bang voor is dat die van onze kant komt doordat wij ons te xenofobistisch opstellen juist oogluikend wordt toegelaten als moslims hier zelf initiatief voor nemen of stemmen voor laten horen.

Segregatie is nooit goed. Daardoor heb je ghetto's in amerika, daardoor hadden we apartheid in afrika daardoor hebben wij straks een opgedeelde samenleving en initiatieven zoals dit zijn de precedenten waarmee deze toekomst geschapen gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')