De hele Italiaanse media fikt hem dan inmiddels ook al af als een oude seniele idioot.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:00 schreef BramKVO het volgende:
Had Brazilie (of Frankrijk) de WK-finale met pen,'s gewonnen gingen we Blatter wellicht niet horen hoor, maarja het is Italie hé ...![]()
Ik dacht eerder aan onvrijwillige euthanasie.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die man moet echt uit zijn functie worden ontheven.
Inderdaad. Zelfs als ik helemaal niets heb met de spelende teams pis ik al mijn broek van spanning.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef De_Ananas het volgende:
Niks spannender dan penalties op een WK
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
Waarom niet gewoon beginnen met penalties? Dan weet je wat er op het spel staat?
Briljant idee SCH![]()
![]()
Japie Blatter
Ja geweldig, de winnaar van de penalties gaat dan de hele wedstrijd voor de eigen 16 hangenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
Waarom niet gewoon beginnen met penalties? Dan weet je wat er op het spel staat?
Briljant idee SCH![]()
![]()
Japie Blatter
Doet toch iedereen al.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja geweldig, de winnaar van de penalties gaat dan de hele wedstrijd voor de eigen 16 hangen
Maar de ander moet wel scoren en kan het niet op penalties laten aankomen, da's dus pure winst!quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja geweldig, de winnaar van de penalties gaat dan de hele wedstrijd voor de eigen 16 hangen
Minstens! En een campagne starten, zonder druk van de publieke opinie wordt het ook niets. Van Basten moet je er natuurlijk ook bij betrekken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar de ander moet wel scoren en kan het niet op penalties laten aankomen, da's dus pure winst!
Zal ik een briefje aan de FIFA sturen pfaf?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:12 schreef Astherushcomes het volgende:
Als het na 90 minuten 0-0 staat, extra bal in het veld. Om de vijf minuten een bal erbij tot er gescoord is![]()
Multiballquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:12 schreef Astherushcomes het volgende:
Als het na 90 minuten 0-0 staat, extra bal in het veld. Om de vijf minuten een bal erbij tot er gescoord is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |