Sandstorm topics zijn niet serieus vaak, maar bevatten wel een zekere vorm van dagelijkse situaties die kunnen kloppen. Volgens mij zijn ze vaak wel bewust opgezocht.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, wat minder serieuze klaagtopics zou jij (als je mod was) direct sluiten. Klaagtopic is klaagtopic, we moeten het wel leuk houden!
En nee ik heb geen zin om m'n posts samen te voegen en te editten![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik kan niks met iemand die klaagt over de tram die 5 minuten te laat is, ik ben wel gek op klaagtopics over zusjes.
De klaagbaak is toch bedoeld om te klagen? Of ligt dat aan mij? Veel users nemen ons (mensen uit Fryslân) gewoon niet serieus!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef chiren het volgende:
[..]
Pleur nou eens op met je friesland, integreer eerst maar eens, dan houdt het klagen vanzelf op![]()
Waar deed ik dat dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef skippy22 het volgende:
Nou ja beter dat dan de cyber hooligan uithangen camplo![]()
Waarom zouden ze? Men mekkert over de slechte inburgering van allochtonen maar de friezen weigeren normaal NL te praten.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
De klaagbaak is toch bedoeld om te klagen? Of ligt dat aan mij? Veel users nemen ons (mensen uit Fryslân) gewoon niet serieus!
Ah ik snap het al, jij bent gewoon een relkloonquote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
De klaagbaak is toch bedoeld om te klagen? Of ligt dat aan mij? Veel users nemen ons (mensen uit Fryslân) gewoon niet serieus!
Nee, een gefrustreerde Fries!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef chiren het volgende:
[..]
Ah ik snap het al, jij bent gewoon een relkloon![]()
![]()
Dat kunnen ze ook door middel van unieke replies zoals BrauN dat kan. Maar topics verzinnen of gewoon pure spam zoals Naief & Nasty deed is niet leuk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik vind juist dat users zoals deze, samen met maikuuuul, FOK! apart maken en leuk houden![]()
Nee hoor, want die worden altijd geslotenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef Herald het volgende:
van de topics waarin je het in je OP over hebt moet het Fok! oh zo serieuze sexforum het juist hebben. Als je dat soort topics verbiedt kun je net zo goed dat subforum dicht gooien.
nee hoor, want dan hou je geen forum meer overquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Camplo het volgende:
Nee hoor, want die worden altijd gesloten
Sex met je neef/nichtquote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef Herald het volgende:
[..]
nee hoor, want dan hou je geen forum meer over
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
Maar soms heb je van die shit:
Voorbeeld 2
Topic Title: Vingers verbrand.
Shit sta ik een bak benzine mn trouwring op te vissen. Denk steek ff een peuk op en vat het vlam. Nu m'n klauwen verbrand.
KUT FIK
KUT BENZINE
Talpa
Einde voorbeeld
Dat is dus gewoon bagger en onzin en debiel. En die zijn er vrij vaak in soortgelijke context.
En je bent nog nooit gebanned geweestquote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef Brunette het volgende:
Normaal doen, doe je maar irl (zolang het lukt), op Fok is het baggeren
er zijn goenmoeg andere forums waar je kunt baggeren.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef Brunette het volgende:
Normaal doen, doe je maar irl (zolang het lukt), op Fok is het baggeren
MONGOOL JE VERZON EEN TOPIC !!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb je onze klagerd weer
Hellevoetssluis moet je wezen wil je hem zien. Momenteel heb ik geen (eigen) auto.
*fap*fap*fapquote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef Camplo het volgende:
En je rukken op topics is voor de echte kanslozen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
En je bent nog nooit gebanned geweest![]()
Je neemt je modschap wel heel erg serieus héquote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
er zijn goenmoeg andere forums waar je kunt baggeren.
Ga daar dan je vertier zoeken, en laat ons met rust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |