quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef BigBadPete het volgende:
Allee als ie aan het boren is
nee de buren ons welquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef ajetoe het volgende:
vannacht was het weer feest, de buren namen het er flink van,
ik hoorde haar enorm hijgen en kreunen, en schreuwen dat hij dieper in haar kont moest!!!![]()
na 10 minuutjes hoorde ik hem het ook uitschreewen, en toen was het stil...![]()
horen jullie je buren ook weleens?
Woont beneden me een stelletje van rond de 30. Stijfburgerlijke typjes. Ik slaap boven hun slaapkamer. Ze hebben nu 2 kinderen. Dat's ook precies het aantal keren dat ik ze heb gehoord.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef dutch-mamma het volgende:
In mijn vorige-vorige-vorige huis wist ik precies wanneer de kinderen verwekt waren
hoor je ze ook gillenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Woont beneden me een stelletje van rond de 30. Stijfburgerlijke typjes. Ik slaap boven hun slaapkamer. Ze hebben nu 2 kinderen. Dat's ook precies het aantal keren dat ik ze heb gehoord.
Nee meer een soort van... gekreun van haar kant.... steeds sneller dan na 3 min is het weer stil. Amateurs.quote:
nooit dus hehe, of maken ze alleen de geluidenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef fokkieslim het volgende:
Mijn buurtjes doen het bijna elke dag...............maandag bijna,dinsdagbijna enz.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef fokkieslim het volgende:
Mijn buurtjes doen het bijna elke dag...............maandag bijna,dinsdagbijna enz.
En wat deden ze dan in die 15 minuten? De afwas of zo?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:02 schreef _oxygen_ het volgende:
Bij m'n oud-huisgenoot kon ik de klok er op gelijk zetten. Vanaf het moment dat ze naar boven gingen en dan 15 min later gingen ze los..
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef ajetoe het volgende:
vannacht was het weer feest, de buren namen het er flink van,
ik hoorde haar enorm hijgen en kreunen, en schreuwen dat hij dieper in haar kont moest!!!![]()
na 10 minuutjes hoorde ik hem het ook uitschreewen, en toen was het stil...![]()
horen jullie je buren ook weleens?
voorˇspel (het ~)quote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef mars7427 het volgende:
[..]
En wat deden ze dan in die 15 minuten? De afwas of zo?![]()
Als het maar lekker was, daar gaat het immers om.quote:
Dit was juist de aardige buurmanquote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Als het maar lekker was, daar gaat het immers om.
Doe je volgende keer een beetje rustig aan of de aardige buurman even uitnodigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |