abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42180413
Mensen, kap hier eens mee.

Ik zie ze laatste tijd nogal eens staan en ik begin me er zwaar aan te ergeren.

Je kent ze wel, die topics waar een user iets aangeeft en dan zogenaamd geinteresseerd gaat doen naar de mening van anderen.

Voorbeeld:

De lul van mn hengst hing er pas geleden uit, en ik dacht zal er eens aan trekken. De lul werd groter en groter en keihard. Denk hmmz, als ik hem nou eens in me reet douw. Wie heeft dit ook ooit gehad?

Tegenwoordig staan ze alleen telkens wat anders verpakt. Waardoor modjes ze de voorkeur van de twijfel geven en ze dus openblijven.

Ook die topics waarin de TS wat zegt (seksueel gericht vaak), en vervolgens nooit meer terugkomt. Dit zijn veelal topics over, vrouwen en hun geslachtsdelen en tieten etc. Hoe vaak vinger jij? Vinger je onder de douche? Zit je ooit aan je tieten? Draag je soms geen slipje onder een rokje etc etc.

Fuifduif en Naief & Nasty hebben een lange tijd dit soort baggertopics geopend dus dan heb je een idee waar ik onder andere opricht. Overigens gedragen beide users zich nu volgens mij weer normaal dus geen gebash nu.

Maar mensen kap nou eens met dit soort topics ofzo. Word er schijtziek van, denk veel mods ook, en een groot aantal users ook.

Topics verzinnen is voor mongolen, aandacht trekken is voor biatches, en je rukken op topics is voor de echte kanslozen.
JOHNNY HEITINGA
pi_42180461
Weet je vriendin dat je in het sexforum zit ?
(Y)
pi_42180472
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef chiren het volgende:
Weet je vriendin dat je in het sexforum zit ?
Komt ze zelf ook.
JOHNNY HEITINGA
pi_42180490
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Camplo het volgende:

[..]

Komt ze zelf ook.
Hebben jullie niet genoeg aan elkaar ?
(Y)
pi_42180492
Topics verzinnen voor mongolen? Wat is pk's verzinnen dan wel niet?
pi_42180522
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je onze klagerd weer
Hellevoetssluis moet je wezen wil je hem zien. Momenteel heb ik geen (eigen) auto.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 27 september 2006 @ 21:23:08 #7
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_42180527
Eindelijk iemand die het perfect omschrijft.
Lekker baggeren hoort erbij, maar over het algemeen is het echt bagger-bagger.

Niveau daalt met de dag, moet ik heel eerlijk zeggen.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_42180555
Gût oh Güt, ik zie laatste tijd ook steeds meer van die topics! Ik vind dit niet kunnen. Ook zijn er veel anti-Fryslân topics. De mensen die zulk soort topics openen, verpesten het voor de mensen die wel een serieus probleem hebben.
pi_42180654
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Hans_Gielus het volgende:
Gût oh Güt, ik zie laatste tijd ook steeds meer van die topics! Ik vind dit niet kunnen. Ook zijn er veel anti-Fryslân topics. De mensen die zulk soort topics openen, verpesten het voor de mensen die wel een serieus probleem hebben.
Jij brengt nu FRIESLAND omhoog, omdat je er zelf in woont, maffe kutfries !

Lossteken en afmeren zeg ik je !!

OT:
In plaats van klagen over dit ''grote probleem'' kunnen we beter een oplossing zoeken, wat jij Camplo, hoe denk jij dat deze kwestie het best opgelost kan worden ?
(Y)
pi_42180716
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef chiren het volgende:

[..]

Jij brengt nu FRIESLAND omhoog, omdat je er zelf in woont, maffe kutfries !

Lossteken en afmeren zeg ik je !!

OT:
In plaats van klagen over dit ''grote probleem'' kunnen we beter een oplossing zoeken, wat jij Camplo, hoe denk jij dat deze kwestie het best opgelost kan worden ?
Begin je weer met Fryslân afzeiken. Het is juist de bedoeling dat het niet gebeurt!
pi_42180746
Friesland
Talpa
Aandachtstopics
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_42180785
Users met een ernstig twijfelachtige MyAt gewoon 3 maanden eraf rossen. Als ze niet kunnen baggeren, vergaat de lol ze snel en vergeten ze hopelijk Fok. Natuurlijk kan je slechte Op's, slecht getypte Op's etc etc, ook gewoon direct sluiten. Verwijderen zou ook een optie kunnen zijn (als dat kan?) etc etc.

R&P staan soms van die topics, SEX komen ze volgens mij dagelijks wel voorbij, en hier in de KLB soms ook van die zwaar verzonnen onzin wat gewoon NIET leuk is.

Oh shit ik krijg de dop van de fles niet open, oh ik spuit deo in mn muil. Zo'n users kan je natuurlijk ook vastbinden want die zijn een gevaar op zichzelf.
JOHNNY HEITINGA
pi_42180790
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Hehe oja ! Is er al een dyno uitdraai ?
(Y)
pi_42180846
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Camplo het volgende:
Oh shit ik krijg de dop van de fles niet open, oh ik spuit deo in mn muil. Zo'n users kan je natuurlijk ook vastbinden want die zijn een gevaar op zichzelf.
Mnah, ik vind het juist leuk zulk soort dingen te lezen, ben ik nu ook een kutuser ?
Een béétje humor mag er wel blijven, anders wordt dit echt het *krassekras* forum van Fok! Met alle deprimerende klaagtopics erin die allemaal serieus bedoelt zijn
(Y)
pi_42180921
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef chiren het volgende:

[..]

Mnah, ik vind het juist leuk zulk soort dingen te lezen, ben ik nu ook een kutuser ?
Nee sommige zijn wel grappig, maar sommige zijn verzonnen.
Kijk Razor laatst was een geniaal topic. Bagger natuurlijk maar wel vet. Dat is anders.

Maar soms heb je van die shit:

Voorbeeld 2

Topic Title: Vingers verbrand.

Shit sta ik een bak benzine mn trouwring op te vissen. Denk steek ff een peuk op en vat het vlam. Nu m'n klauwen verbrand.

KUT FIK
KUT BENZINE
Talpa

Einde voorbeeld

Dat is dus gewoon bagger en onzin en debiel. En die zijn er vrij vaak in soortgelijke context.
JOHNNY HEITINGA
pi_42180956
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Camplo het volgende:
Users met een ernstig twijfelachtige MyAt gewoon 3 maanden eraf rossen. Als ze niet kunnen baggeren, vergaat de lol ze snel en vergeten ze hopelijk Fok. Natuurlijk kan je slechte Op's, slecht getypte Op's etc etc, ook gewoon direct sluiten. Verwijderen zou ook een optie kunnen zijn (als dat kan?) etc etc.

R&P staan soms van die topics, SEX komen ze volgens mij dagelijks wel voorbij, en hier in de KLB soms ook van die zwaar verzonnen onzin wat gewoon NIET leuk is.

Waarom begin je niet een eigen forum met je eigen regels en je eigen selecte groepje users die allemaal precies zo reageren als jij wil?
pi_42180979
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Waarom begin je niet een eigen forum met je eigen regels en je eigen selecte groepje users die allemaal precies zo reageren als jij wil?
Omdat de FAQ van dit forum dergelijke users ook al aan banden legt, maar die Users de FAQ weigeren te lezen...

Dus in wezen voldoet Fok! maar de domme users niet. Dus het is niet zozeer dat IK wil dat ze zo reageren maar dat het van ze gevraagd wordt normaal te reageren d.m.v. de forum rules.
JOHNNY HEITINGA
pi_42181003
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Friesland
Talpa
Aandachtstopics
Wat vind je dan van een aandachttopic over Fryslân? Hier heb ik er een paar voor je!
In Frijsland kun je niet lekker neuken
Kutvocht
Mensen die niet tegen dialecten kunnen
Gevallen van schommel
pi_42181049
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:

[..]

Voorbeeld 2
Ik moest lachen

Maar wie bepaalt of iets grappig is of niet?

Kijk, bagger is wat anders, zoals dat 'talpa ' gedoe...
waar ik ...wheheheh ... eigenlijk ook om moet whehehe .... lachen

(Y)
pi_42181138
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:

[..]

Wat vind je dan van een aandachttopic over Fryslân? Hier heb ik er een paar voor je!
Kutvocht
Gevallen van schommel
Pleur nou eens op met je friesland, integreer eerst maar eens, dan houdt het klagen vanzelf op
(Y)
pi_42181149
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:

[..]

Omdat de FAQ van dit forum dergelijke users ook al aan banden legt, maar die Users de FAQ weigeren te lezen...

Dus in wezen voldoet Fok! maar de domme users niet. Dus het is niet zozeer dat IK wil dat ze zo reageren maar dat het van ze gevraagd wordt normaal te reageren d.m.v. de forum rules.
Lekkere gezellige boel wordt het dan.
(fictief) topic in NWS: "motorrijder vliegt met 250km/h uit bocht en overlijdt"

reacties
eigen schuld, dikke bult. opgeruimt staat netjes weggehaald door mod + ban

welke idioot rijdt er dan ook 250? weggehaald door mod + ban

RIP aan de nabestaanden

RIP

RIP

Dit is een forum, de bedoeling is dat je op elkaar reageert, niet dat je het allemaal met elkaar eens bent en wie dat niet is moet oprotten.
pi_42181198
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:

[..]

Kutvocht
Gevallen van schommel
pi_42181224
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Lekkere gezellige boel wordt het dan.
(fictief) topic in NWS: "motorrijder vliegt met 250km/h uit bocht en overlijdt"

reacties
eigen schuld, dikke bult. opgeruimt staat netjes weggehaald door mod + ban

welke idioot rijdt er dan ook 250? weggehaald door mod + ban

RIP aan de nabestaanden

RIP

RIP

Dit is een forum, de bedoeling is dat je op elkaar reageert, niet dat je het allemaal met elkaar eens bent en wie dat niet is moet oprotten.
Volgens mij zijn dat reacties/replies.

Ik heb het over baggertopics. Verzonnen topics. Etc etc.
Wat jij hierboven zegt is geen bagger, maar iemands persoonlijke mening op een serieus topic. Zolang dat binnen de policy valt is het legaal.
JOHNNY HEITINGA
pi_42181235
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:

[..]

Dus in wezen voldoet Fok! maar de domme users niet. Dus het is niet zozeer dat IK wil
Niet helemaal mee eens, wat minder serieuze klaagtopics zou jij (als je mod was) direct sluiten. Klaagtopic is klaagtopic, we moeten het wel leuk houden!

En nee ik heb geen zin om m'n posts samen te voegen en te editten
(Y)
pi_42181295
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef chiren het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, wat minder serieuze klaagtopics zou jij (als je mod was) direct sluiten. Klaagtopic is klaagtopic, we moeten het wel leuk houden!

En nee ik heb geen zin om m'n posts samen te voegen en te editten
Ik kan niks met iemand die klaagt over de tram die 5 minuten te laat is, ik ben wel gek op klaagtopics over zusjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')