Komt ze zelf ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef chiren het volgende:
Weet je vriendin dat je in het sexforum zit?
Heb je onze klagerd weerquote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Topics verzinnen voor mongolen? Wat is pk's verzinnen dan wel niet?
Jij brengt nu FRIESLAND omhoog, omdat je er zelf in woont, maffe kutfriesquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Hans_Gielus het volgende:
Gût oh Güt, ik zie laatste tijd ook steeds meer van die topics! Ik vind dit niet kunnen. Ook zijn er veel anti-Fryslân topics. De mensen die zulk soort topics openen, verpesten het voor de mensen die wel een serieus probleem hebben.
Begin je weer met Fryslân afzeiken. Het is juist de bedoeling dat het niet gebeurt!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij brengt nu FRIESLAND omhoog, omdat je er zelf in woont, maffe kutfries!
Lossteken en afmeren zeg ik je!!
OT:
In plaats van klagen over dit ''grote probleem'' kunnen we beter een oplossing zoeken, wat jij Camplo, hoe denk jij dat deze kwestie het best opgelost kan worden?
Hehe ojaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Topics verzinnen voor mongolen? Wat is pk's verzinnen dan wel niet?
Mnah, ik vind het juist leuk zulk soort dingen te lezen, ben ik nu ook een kutuserquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Camplo het volgende:
Oh shit ik krijg de dop van de fles niet open, oh ik spuit deo in mn muil. Zo'n users kan je natuurlijk ook vastbinden want die zijn een gevaar op zichzelf.
Nee sommige zijn wel grappig, maar sommige zijn verzonnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef chiren het volgende:
[..]
Mnah, ik vind het juist leuk zulk soort dingen te lezen, ben ik nu ook een kutuser?
Waarom begin je niet een eigen forum met je eigen regels en je eigen selecte groepje users die allemaal precies zo reageren als jij wil?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Camplo het volgende:
Users met een ernstig twijfelachtige MyAt gewoon 3 maanden eraf rossen. Als ze niet kunnen baggeren, vergaat de lol ze snel en vergeten ze hopelijk Fok. Natuurlijk kan je slechte Op's, slecht getypte Op's etc etc, ook gewoon direct sluiten. Verwijderen zou ook een optie kunnen zijn (als dat kan?) etc etc.
R&P staan soms van die topics, SEX komen ze volgens mij dagelijks wel voorbij, en hier in de KLB soms ook van die zwaar verzonnen onzin wat gewoon NIET leuk is.
Oh shit ik krijg de dop van de fles niet open, oh ik spuit deo in mn muil. Zo'n users kan je natuurlijk ook vastbinden want die zijn een gevaar op zichzelf.
Omdat de FAQ van dit forum dergelijke users ook al aan banden legt, maar die Users de FAQ weigeren te lezen...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom begin je niet een eigen forum met je eigen regels en je eigen selecte groepje users die allemaal precies zo reageren als jij wil?
Wat vind je dan van een aandachttopic over Fryslân? Hier heb ik er een paar voor je!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Friesland
Talpa
Aandachtstopics
Ik moest lachenquote:
Pleur nou eens op met je friesland, integreer eerst maar eens, dan houdt het klagen vanzelf opquote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een aandachttopic over Fryslân? Hier heb ik er een paar voor je!
In Frijsland kun je niet lekker neuken
Kutvocht
Mensen die niet tegen dialecten kunnen
Gevallen van schommel
Lekkere gezellige boel wordt het dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Omdat de FAQ van dit forum dergelijke users ook al aan banden legt, maar die Users de FAQ weigeren te lezen...
Dus in wezen voldoet Fok! maar de domme users niet. Dus het is niet zozeer dat IK wil dat ze zo reageren maar dat het van ze gevraagd wordt normaal te reageren d.m.v. de forum rules.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:36 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Wat vind je dan van een aandachttopic over Fryslân? Hier heb ik er een paar voor je!
In Frijsland kun je niet lekker neuken
Kutvocht
Mensen die niet tegen dialecten kunnen
Gevallen van schommel
Volgens mij zijn dat reacties/replies.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Lekkere gezellige boel wordt het dan.
(fictief) topic in NWS: "motorrijder vliegt met 250km/h uit bocht en overlijdt"
reacties
eigen schuld, dikke bult. opgeruimt staat netjes weggehaald door mod + ban
welke idioot rijdt er dan ook 250? weggehaald door mod + ban
RIP aan de nabestaanden
RIP
RIP
Dit is een forum, de bedoeling is dat je op elkaar reageert, niet dat je het allemaal met elkaar eens bent en wie dat niet is moet oprotten.
Niet helemaal mee eens, wat minder serieuze klaagtopics zou jij (als je mod was) direct sluiten. Klaagtopic is klaagtopic, we moeten het wel leuk houden!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus in wezen voldoet Fok! maar de domme users niet. Dus het is niet zozeer dat IK wil
Ik kan niks met iemand die klaagt over de tram die 5 minuten te laat is, ik ben wel gek op klaagtopics over zusjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, wat minder serieuze klaagtopics zou jij (als je mod was) direct sluiten. Klaagtopic is klaagtopic, we moeten het wel leuk houden!
En nee ik heb geen zin om m'n posts samen te voegen en te editten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |