En een redelijke trainer, alleen heeft hij dit jaar als persoonlijkheid compleet gefaald bij mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef SuperRogier het volgende:
Hij was een goeie voetballer..
Idd, een goeie voetballerquote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef SuperRogier het volgende:
Hij was een goeie voetballer..
Echt ?quote:
het was ff kort maar krachtigquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had een betere OP van je verwacht Borisz.
Haha jaquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef janspj het volgende:
Echt niet te geloven wat voor een onzin die Cruijff allemaal uitkraamt over het wel of niet selecteren van, van Bommel en van Nistelrooy. Zelfs Jack diehard Ajax fan zag je zo kijken van jaja..
Van Basten stemt Verdonk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En een redelijke trainer, alleen heeft hij dit jaar als persoonlijkheid compleet gefaald bij mij.
De beste man wou zelfs Rita Verdonk mede verantwoordelijk stellen voor de uitschakeling tegen Portugal.![]()
Nouja, die van van Basten tegen Den Bosch, die was stukken mooier, Ghehehihi.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef Uiteraard het volgende:
Crouch had een goeie avond. zeer zeker.
Alsof jij altijd een goeie OP opent NOTquote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had een betere OP van je verwacht Borisz.
Op het punt van van Nistelrooij had hij gewoon gelijk hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef janspj het volgende:
Echt niet te geloven wat voor een onzin die Cruijff allemaal uitkraamt over het wel of niet selecteren van, van Bommel en van Nistelrooy. Zelfs Jack diehard Ajax fan zag je zo kijken van jaja..
het zal me geen moer uitmaken,quote:Op donderdag 28 september 2006 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mensen die afgeven op Cruijff
Niet leuk hè Borisz, dat er nu een plaatje van Cruijff in je topic staat!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |