Het was naar mijn idee live gespeeld dus moet je ervan maken wat je kan, als alles vooraf zou zijn gemonteerd hadden ze waarschijnlijk een gruwelijk filmpje laten zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Constant schieten.. tegen respawnende vijanden.... En dan naar een vijand toelopen om je kettingzaag te laten zien aan je publiek... Jeeeh... God wat een saaie demo was dat.
En jij zeikt over mij.. Wat vond je nu zelf van die demo? Als je dat nu even zegt voeg je misschien wat toe.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef devv05 het volgende:
Ach, het is BMH johDie is nog nooit enthousiast over iets geweest. Altijd alleen maar op negatieve dingen reageren. Zat er niks tussen wat je wél leuk vond BMH, of vond je het niet nodig om dat te melden?
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
[..]
En jij zeikt over mij.. Wat vond je nu zelf van die demo? Als je dat nu even zegt voeg je misschien wat toe.
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.
Zie je, je kan het bestquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.
Dan zijn jullie een soort ying yang, want ik zie jou nooit iets negatiefs posten.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.
Bukken en schieten ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht dat GoW meer een survival-horror game ging worden, maar wat ik nu begrijp is het toch gewoon vooral schieten?
heb de demo niet gezien, dus ik ga alleen af op jullie posts
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker vanquote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zijn jullie een soort ying yang, want ik zie jou nooit iets negatiefs posten.
Die game is echt zoquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.
Use the force!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker van
sonic demo is echt bagger ja, die cameraquote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker van
Steven Spielberg werkt al jaren aan Medal of Honor.. Hoor ik ook niemand over hypen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
PETER JACKSON GAAT EXCLUSIEF VOOR 360 WERKEN![]()
(Halo Wars is overigens niet Halo 3 voor de onwetende onder ons, maar (naar mijn insziens) een RTS, developer is Ensemble Studios, dus dat zit wel snor!
MAAR NIET EXCLUSIVE EINS!11!!!11!1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Steven Spielberg werkt al jaren aan Medal of Honor.. Hoor ik ook niemand over hypen.
Dat mensen uberhaupt nog hyped zijn voor Peter Jacksons werk... King kong gezien?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
MAAR NIET EXCLUSIVE EINS!11!!!11!1
Ik had liever gezien dat ze het uitbesteed hadden aan Big Huge Games.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
developer is Ensemble Studios, dus dat zit wel snor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |