Het was naar mijn idee live gespeeld dus moet je ervan maken wat je kan, als alles vooraf zou zijn gemonteerd hadden ze waarschijnlijk een gruwelijk filmpje laten zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het gezien?
Constant schieten.. tegen respawnende vijanden.... En dan naar een vijand toelopen om je kettingzaag te laten zien aan je publiek... Jeeeh... God wat een saaie demo was dat.
En jij zeikt over mij.. Wat vond je nu zelf van die demo? Als je dat nu even zegt voeg je misschien wat toe.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef devv05 het volgende:
Ach, het is BMH johDie is nog nooit enthousiast over iets geweest. Altijd alleen maar op negatieve dingen reageren. Zat er niks tussen wat je wél leuk vond BMH, of vond je het niet nodig om dat te melden?
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
[..]
En jij zeikt over mij.. Wat vond je nu zelf van die demo? Als je dat nu even zegt voeg je misschien wat toe.
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.
Zie je, je kan het bestquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.
Dan zijn jullie een soort ying yang, want ik zie jou nooit iets negatiefs posten.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gears of War is niet echt mijn soort game denk ik, ondanks dat het er prachtig uitziet. Maar jij hebt altijd een negatieve hoofdrol, ik zie je werkelijk nooit iets positiefs posten.
Bukken en schieten ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht dat GoW meer een survival-horror game ging worden, maar wat ik nu begrijp is het toch gewoon vooral schieten?
heb de demo niet gezien, dus ik ga alleen af op jullie posts
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker vanquote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zijn jullie een soort ying yang, want ik zie jou nooit iets negatiefs posten.
Die game is echt zoquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie: Assasin's Creed lijkt me wel interessant. Ook de aankondiging van een nieuwe console RTS doet mij deugt.
Use the force!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker van
sonic demo is echt bagger ja, die cameraquote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind de Sonic demo kut en LEGO Star Wars 2 snap ik geen flikker van
Steven Spielberg werkt al jaren aan Medal of Honor.. Hoor ik ook niemand over hypen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
PETER JACKSON GAAT EXCLUSIEF VOOR 360 WERKEN![]()
(Halo Wars is overigens niet Halo 3 voor de onwetende onder ons, maar (naar mijn insziens) een RTS, developer is Ensemble Studios, dus dat zit wel snor!
MAAR NIET EXCLUSIVE EINS!11!!!11!1quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Steven Spielberg werkt al jaren aan Medal of Honor.. Hoor ik ook niemand over hypen.
Dat mensen uberhaupt nog hyped zijn voor Peter Jacksons werk... King kong gezien?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
MAAR NIET EXCLUSIVE EINS!11!!!11!1
Ik had liever gezien dat ze het uitbesteed hadden aan Big Huge Games.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
developer is Ensemble Studios, dus dat zit wel snor!
Je moet begrijpen dat alles in de pre-production zo uitgebreid besproken is met alle mensen die ook maar iets te maken hadden met de film... Een studio en geldschieters zorgen er wel voor dat hun 300 mil niet op de roulette tafel terecht komt.. Of te wel: Zoveel vrijheid zal Peter wel niet gehad hebben met Lotr..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd wat voor film jij met 300 miljoen neer zou zetten
idd een filmregisseur... Ik ben nog sceptisch over zijn kunsten met games. We zien welquote:Op woensdag 27 september 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
BraindeadMeet the Feebles
![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar het is gewoon een goede regisseur.
Kijk, King Kong vond ik IMHO een goede game (heb hem op PC in één keer uitgespeeld, niet omdat het een makkelijk spel was, de sfeer was gewoon briljant). Voor een moviegame is het zeker een goede vergaming (ik vond het spel imho beter dan de film). Peter Jackson is nu al door vele mensen dé Steven Spielberg van dit nieuwe decenium genoemd. King Kong heeft één van de beste SFX die ik ooit heb mogen zien en de film was gemaakt voor Peter Jackson en niet voor de filmbezoeker. Gelukkig ben ik net als Peter Jackson fan van old-school King Kong en vond ik daarom de game als de verfilming leuk.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat alles in de pre-production zo uitgebreid besproken is met alle mensen die ook maar iets te maken hadden met de film... Een studio en geldschieters zorgen er wel voor dat hun 300 mil niet op de roulette tafel terecht komt.. Of te wel: Zoveel vrijheid zal Peter wel niet gehad hebben met Lotr..
Oh en leuk dat je mij vergelijkt met een regisseur uit Nieuw Zeeland.. Ik voel me geëerd.
Maar weer ontopic: Waarom zijn we hyped voor een Peter Jackson game? King Kong de game was ook niet je van het.
En weer een PS exclusive minderquote:X06: Guitar Hero II komt naar de Xbox 360
Nieuws | 27 september 2006 - Guitar Hero II komt ook uit op de Xbox 360, en wel tegelijk met de PlayStation 2-versie in november.
Waarschijnlijk kent de Xbox 360 dezelfde content en wellicht wat meer. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe content, denk aan nieuwe nummers, worden aangeboden via Xbox Live, al is dat nog niet bevestigd. Je kunt de eerste beelden van Guitar Hero II voor de Xbox 360 in onze afbeeldingengalerij bekijken.
Bron: http://www.gamert.nl/nieuws/brekend_nieuws_x06_losgebarste.htmlquote:Bioshock gaat ook eerst maar eens onderduiken op de 360, in ieder geval in het voorjaar want zolang zal de titel 'exclusief' zijn. Exclusief tussen haakjes, omdat een paar maanden dus niet écht exclusief is zoals bij Sammie hierboven.
Dat is pure speculatie van hun. Alsof gamert.nl inside informatie heeftquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.gamert.nl/nieuws/brekend_nieuws_x06_losgebarste.html
Tijdelijk exclusief? Daar hebben ze dan wel weer mooi omheen zitten praten...
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Alan Wake ziet er saai uit.
Ooit al eens gedacht dat dat iemand z'n ding gewoon niet is?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een psychologische thriller, als je dat saai vindt dan weet ik het niet meer.
Vind ik er ook saai uitzien.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ooit al eens gedacht dat dat iemand z'n ding gewoon niet is?
Ik vind Gears of War er ook doodsaai uit zien, en dat moet een superspannende actiegame worden.
Zit op dit moment dat stukje te kijken met Jackson, maar hij zegt toch eigenlijk helemaal niet dat hij games gaat maken. Hij heeft het over interative entertainment. Misschien gaat hij wel interactieve films maken ofzo...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef BMH het volgende:
[..]
idd een filmregisseur... Ik ben nog sceptisch over zijn kunsten met games. We zien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |