Dat ook niet nee. Alleen The Getaway heeft mijn interesse omdat het in Amsterdam is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik kijk naar de PS3 spellen en ik zie maar weinig dat me interesseert
Muah misschien kwa graphics wel maarja dan heeft 360 Nog altijd Xbox Live! wat voor mij echt het walhalla is, snap niet dat er mensen zijn met een 360 maar gewoon geen aandacht besteden aan live. Dat is zonde! En dan kijk ik naar in grote maten naar familie leden van mij die wel een 360 hebben met een paar spellen maar gewoon weg niks van live weten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:26 schreef Retuobak het volgende:
Qua graphics heeft de PS3 so far imho maar een marginaal voordeel, dat door de jaren heen ongetwijfeld steeds ruimer zal worden.
Hij zou midden september komen. Nu is de release nog onbekend. Maarja.. Over 18 dagen ligt het spel al in de winkelquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef -Dries- het volgende:
Is er al enig idee wanneer de demo komt BMH?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En dan kijk ik naar in grote maten naar familie leden van mij die wel een 360 hebben met een paar spellen maar gewoon weg niks van live weten.
Ik moet nog zien of de 360 1080p60 aankanquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef devv05 het volgende:
The Getaway 1 & 2 waren ook kut, dus dat zit er dik in. Maarja, misschien zien ze nu opeens het licht.
Ik heb verder ook nog geen enkele PS3 game gezien waarvan ik het gevoel had dat de 360 het niet makkelijk aankan. Wat niet wil zeggen dat ze lelijk zijn natuurlijk, maar de 360 zit nu ook pas op de helft van zn kunnen ofzo.
Ik vind het niet tegenvallen ofzo, marketplace vind ik gewoon geweldig. Het online spelen is wat minder aan mij besteedt, ik vind dat hele gamen tegen vreemden maar raar. Dus dan komt het zoals hier boven al staat aan op je friends en laat ik er daar nou nog niet zoveel van hebben. Maar dat komt wel als ik iedereen in mijn omgeving een 360 heb aangepraatquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Live ook tegenvallen, demo’s downloaden is leuk, maar online spelen, meh, heb er nog weinig plezier aan beleefd.
Maar als Pro Evo 6 er is verleng ik mijn abo wel denk ik.
Same here... daarbij heb ik niet zo heel veel multiplayer spellen. Nu is de eerste in m'n vriendenkring overstag gegaan en heeft een 360 gekocht en een ander is ervoor aan het sparen dus het begint te komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:01 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik vind het niet tegenvallen ofzo, marketplace vind ik gewoon geweldig. Het online spelen is wat minder aan mij besteedt, ik vind dat hele gamen tegen vreemden maar raar. Dus dan komt het zoals hier boven al staat aan op je friends en laat ik er daar nou nog niet zoveel van hebben. Maar dat komt wel als ik iedereen in mijn omgeving een 360 heb aangepraat.
Nee, Alleen in wiki een lijst maarja wie kijkt daar nou in?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom beginnen we geen Fok! XLIVE clubje?
Alle fokkers met xboxlive in 1 topic, elkaar toevoegen en je hebt altijd wel een NL speelkameraadje.
Of is dat er al?
Of gewoon een apart topic met xbox live gepraat, de games die veel gespeelt worden enzo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Misschien wel een idee om een lijstje standaard in de OP te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |