Belachelijk. Dacht nu niet dat Tijn een onderdanig type was.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef marianne37 het volgende:
Ga nu voor Janine, Semih staat voor mij meer dan onderaan, hij denkt dat hij iedereen kan behandelen zoals hij dat wil maar vergeet dat er volwassen in het huis zitten en geen onderdanige vriendinnetjes van hem.
Gestemd!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Nog niet heel veel mensen gestemd. Kom op, iedereen die nog niet heeft gestemd, nog even stemmen
Ik denk trouwens dat Semih nu veel minder stemmen zou krijgen, na de ruzie met Tijn.
Wie moet er blijven ? Waarom niet wie moet weg ? Er blijven er 2 en er gaat er 1 uit, je kunt maar 1 keuze maken, dan is het toch logischer dat je degene die moet gaan kiest ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Nog niet heel veel mensen gestemd. Kom op, iedereen die nog niet heeft gestemd, nog even stemmen
Ik denk trouwens dat Semih nu veel minder stemmen zou krijgen, na de ruzie met Tijn.
De poll's zijn het niet met je eens. Janine dik onderaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef Rencho het volgende:
Na de ruzie met Tijn, ik denk dat semih minder stemmen krijt. Jeroen voegt niets toe. In ieder geval, zal Janine genoeg stemmen krijgen om te blijven. Zij brengt tenminste de spanning.![]()
Deze poll's zeggen niks hoor. Milica had ook veel stemmen met deze poll's.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De poll's zijn het niet met je eens. Janine dik onderaan.
Klopt, maar de weken daarvoor zaten de polls steeds exact goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:18 schreef Rencho het volgende:
[..]
Deze poll's zeggen niks hoor. Milica had ook veel stemmen met deze poll's.![]()
Dat klopt. Maar met Marcel en Hilde was de voorspelling makkelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar de weken daarvoor zaten de polls steeds exact goed.
je bent niet de enigequote:Op zondag 1 oktober 2006 12:52 schreef Sonique het volgende:
semih moet weg, als er iemand is die deze week finaal door de mand gevallen is, is hij het wel:
Te dominant
Te met het spel bezig
Te trots
Te egocentrisch
Te hypokriet
Te achterbaks
JAnine is eigenlijk weer te aanwezig, en ik begin daar een beetje moe van te worden.
Dus Jeroen mag van mij blijven. Maar dan mag hij niet met mensen praten.
Nu baseer je je alleen op deze week. De meeste van ons storen zich al weken aan Janine, maar omdat semih nu deze week verkeerd valt bij de meeste, willen ze Semih er nu uit hebben. Ik wil eerst Janine eruit hebben, daar stoor ik me nu al weken aan. En inderdaad Semih is deze week irritant, maar dat verbleekt bij mij nog met de irritaties van Janine. Dus wat mij betreft Janine eruitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:09 schreef Suikeroom het volgende:
op de BB site moet Semih weg.. ben het er na deze week ook wel mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |