abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 20:12:39 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42178451
De correcte poll voor komende week. De exit is op maandag 2 Oktober. Janine is genomineerd door Marlies.

Poll: Wie moet blijven op 2 Oktober?
  • Semih
  • Jeroen
  • Janine

Ook een poll maken? Klik hier
  • My soul is painted like the wings of butterflies
      woensdag 27 september 2006 @ 20:17:16 #2
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42178658
    Ik heb zelf op Jeroen gestemd. Semih heeft een beetje afgedaan de laatste week... en Janine mag van deze drie er uit. Jeroen moet dus blijven.
    My soul is painted like the wings of butterflies
    pi_42178981
    Semih, Leuke slimme gozer met humor.
    ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
    pi_42179146
    Semih moet blijven, van de drie is hij het leukst. M'n favoriet is absoluut Marlies
    pi_42179438
    Semih moet blijven, hij is direkt en eerlijk. Jeroen vind ik een nietszeggend figuur. Van Janine word ik niet goed met haar schatje dit en schatje dat.
    pi_42180321
    Semih gekozen. Samen met Marlies is hij mijn favoriet.
      Moderator woensdag 27 september 2006 @ 21:28:30 #7
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_42180712
    Semih. Daar zit tenminste wat pit in.
    Jeroen vind ik te saai voor woorden, en sggggggggatje Janine heeft af en toe een bui maar lijkt ook in de slaapstand te staan. Zij mag weer fijn buiten de deur rijke mannen uit gaan zoeken.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_42181608
    Janine
    pi_42182164
    Ga nu voor Janine, Semih staat voor mij meer dan onderaan, hij denkt dat hij iedereen kan behandelen zoals hij dat wil maar vergeet dat er volwassen in het huis zitten en geen onderdanige vriendinnetjes van hem.
    pi_42183024
    quote:
    Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef marianne37 het volgende:
    Ga nu voor Janine, Semih staat voor mij meer dan onderaan, hij denkt dat hij iedereen kan behandelen zoals hij dat wil maar vergeet dat er volwassen in het huis zitten en geen onderdanige vriendinnetjes van hem.
    Belachelijk. Dacht nu niet dat Tijn een onderdanig type was.
    Beter dan die schijnheilige ja knikkers daar allemaal

Ik hoop dat die schijnheilige zeer irritante janine trouwens vertrekt.
    Ach jeroen mag ook wel want die is te saai.
    pi_42184189
    Janine mag eruit , Semih krijgt denk ik toch wel genoeg stemmen dus Jeroen gestemd
    pi_42184876
    Janine eruit, ik krijg kotsneigingen als ik dat mens hoor praten.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
      † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 00:24:53 #13
    128220 Peter6000
    pi_42186922
    Jeroen voegt niets toe, en doet vreselijk zijn best zich sociaal op te stellen. Maar hoe meer hij zegt, hoe slaapverwekkender en ergerlijker het wordt. Echt een onprettige manier van praten.
    Janine is erg eendimensioneel, ze gelooft vermoedelijk zelf dat ze model is, en veel van de wereld weet. Maar haar kinderlijke manier van reageren, en het alles op haarzelf betrekken stoort.
    Al is ze wel volledig zichzelf, maar anders dan dit, kan ze waarschijnlijk niet eens.

Dus mijn stem gaat naar Semih, iemand die niet storend is op de streams, intelligent, en prettig om naar te luisteren.
    Alleen zijn dominante trekjes, die ik al eerder zag in een confrontatie met Hilde, en met zijn vriendin MIcheline (daar deed hij tijdens een ruzie heel naar en gevoelsarm tegen), waren vanmiddag tijdens zijn clash met Tijn, en vanavond tijdens de confrontatie met Tijn wel heel erg zichtbaar. Ik vraag me af hoe hij zijn werknemers in de saladbar behandelde, hij is echt niet gewend is tegengesproken te worden.
    Het eindigt slechts met "hou je bek" (ik heb toch gelijk, en daarom zeg ik het lekker zo dominant dat je terugdienst).

Maar goed, bij gebrek aan anders, toch een stem voor Semih.
      donderdag 28 september 2006 @ 00:33:37 #14
    129907 mamapan
    alles met een knipoog....
    pi_42187145
    Janine gestemd, Semih krijgt genoeg stemmen omdat hij zo stom was om die foon te pakken.
    Tsja en Jeroen ......
    er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
      zaterdag 30 september 2006 @ 20:47:17 #15
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42265347
    Nog niet heel veel mensen gestemd. Kom op, iedereen die nog niet heeft gestemd, nog even stemmen

Ik denk trouwens dat Semih nu veel minder stemmen zou krijgen, na de ruzie met Tijn.
      zaterdag 30 september 2006 @ 21:03:59 #16
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_42265834
    quote:
    Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
    Nog niet heel veel mensen gestemd. Kom op, iedereen die nog niet heeft gestemd, nog even stemmen

Ik denk trouwens dat Semih nu veel minder stemmen zou krijgen, na de ruzie met Tijn.
    Gestemd!!

Juist Semiih mag van mij blijven!
    Dan heb je tenminste een beetje leven in de brouwerij!
    Met Jeroen, die dooie, totaal niet!
    pi_42266244
    Nou semih daalt nu wel aardig in de peilingen voor mij!
    beetje tijn zwart lopen maken.
    pi_42271441
    Semih, hij houdt het wel spannend met die ruzie tussen hem en Tijn
    pi_42275050
    Jeroen mag blijven. Semih en Janine hebben het verpest voor me. Semih vanwege zijn dominantie. Janine vanwege haar stem....

Jeroen groeit nog steeds...
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      zondag 1 oktober 2006 @ 09:49:24 #20
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_42275482
    quote:
    Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
    Wie moet er blijven ? Waarom niet wie moet weg ? Er blijven er 2 en er gaat er 1 uit, je kunt maar 1 keuze maken, dan is het toch logischer dat je degene die moet gaan kiest ?
    Maar goed, van mij mag Semih vandaag al oprotten, wat een stuk ellende is dat, met zn geanalyseer. Vergeet wle dat het een spel is, en dat iemands reactie op bepaalde zaken voor 80% wordt bepaald door de omstandigheden en de hoofdprijs, niet t evergeten.
    Pas las BB met 5, 6 man overblijft zullen de echte karsakters over het voetlicht komen, en dan is het nog niet 100%, denk maar aan Willem die Ruud in de rug stak, vanwege de winstprognoses.

Semih echter laat duidelijk zien dat hij totaal iet geschikt is voor dit soort interactie, met zn stugge, koppige onbuigzame karatertrekken. Het is gewoon een enorme dwangneuroot.
    _ De mens is de maat van alle dingen _
    pi_42275834
    PH52, ik ben het helemaal met je eens. Pfffffff, ik heb dat mannetje (Semith dus ) vanaf het begin al door. Dus..............het huis uit!!!
      zondag 1 oktober 2006 @ 11:25:14 #22
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42276404
    Sem moet blijven!!!!!!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_42276740
    Na de ruzie met Tijn, ik denk dat semih minder stemmen krijt. Jeroen voegt niets toe. In ieder geval, zal Janine genoeg stemmen krijgen om te blijven. Zij brengt tenminste de spanning.
      zondag 1 oktober 2006 @ 11:50:12 #24
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_42276774
    quote:
    Op zondag 1 oktober 2006 11:48 schreef Rencho het volgende:
    Na de ruzie met Tijn, ik denk dat semih minder stemmen krijt. Jeroen voegt niets toe. In ieder geval, zal Janine genoeg stemmen krijgen om te blijven. Zij brengt tenminste de spanning.
    De poll's zijn het niet met je eens. Janine dik onderaan.
    pi_42277226
    quote:
    Op zondag 1 oktober 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De poll's zijn het niet met je eens. Janine dik onderaan.
    Deze poll's zeggen niks hoor. Milica had ook veel stemmen met deze poll's.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')