Bij ons is het de trend om overal poep op te smeren, een collega van me zat laatste tijd vaak op een bankje in een park, vinden de omwonenden dat irritant, gaan ze stront op dat bankje smeren. Erg merkwaardig eigenlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Is het weer zover? Bedankt voor het melden, ik smeer morgen peop aan de deurbel.
Ja. Of op den duur koop je maar weer een pakje kaarten oid, om maar zo'n zegeltje te bemachtigen voor naast je deurbelquote:Op woensdag 27 september 2006 19:33 schreef Nosh het volgende:
Briefje ophangen. Aan je deur. Dat je ze niet wilt.
Zo moeilijk is het niet, logisch nadenken.
Leuke buurtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Bij ons is het de trend om overal poep op te smeren, een collega van me zat laatste tijd vaak op een bankje in een park, vinden de omwonenden dat irritant, gaan ze stront op dat bankje smeren. Erg merkwaardig eigenlijk.
Vanmorgen zat ik ook btje te lamballen, kwam er ook zo'n kind aan, heb maar gezegd dat ze vanmiddag terug moest komen als mijn moeder er weer is...
Precies. Die kinderen zetten zich ook ergens voor in. Daar hoor je een beetje respect voor te hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:57 schreef Neuralnet het volgende:
Het zijn kinderen. Stoer hoor om zo bij de hand te doen.
Dat is ook wel weer waar. Hoewel het vaak meer iets was (bij mij dan) dat we echt gedwongen werden door school dus het maakte niet uit of we ons zelf in wilden zetten of nietquote:Op donderdag 28 september 2006 00:17 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies. Die kinderen zetten zich ook ergens voor in. Daar hoor je een beetje respect voor te hebben.
Des te eerder ze weten hoe de wereld werkt des te beter.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:36 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom zou je ze op jonge leeftijd al moeten confronteren met de egoïsme die alle mensen nu eenmaal bezitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |