quote:Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef Nostalgist het volgende:
is dit wel het goede nummer ?
quote:Op woensdag 27 september 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Mijn kleine jongen zit nu de hele dag achter de computer te kijken dat papa wasknijpers zit te maken. Leuk jongen... ga toch eens wat doen met je leven!"
Hebben ze dat op de vóórpagina gezet?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag trouwens net de Telegraaf liggen in de winkel. Rik met foto op de voorpagina Telegraaf
Daty was ook mijn eerste gedacht, maar in de opdracht staat alleen maar iets over het niet mogen dragen van de overalls buiten de werkplaats zag ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef Spablauw het volgende:
Sabrina heeft haar werkkleding in haar kast??? Ik dacht dat dat de werkplaats niet af mocht!
Ik geef ze geen ongelijk dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Idd ja, maar de mutsjes zullen wel geen andere lijven in hun pakjes willen.
Dat komt omdat jij ook een mutsje bentquote:Op woensdag 27 september 2006 18:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |