lol..Als BoF wil winnen zullen jullie hem wel mee moeten laten doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef Silver_Shark het volgende:
mag ik meedoen met de war tegen VCCC als niemand zich aan meld aangezien ik pwned h4xz0r sk1lz heb
Eigenlijk niet zo neequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Jij voelde je gisteravond zeker wel gepwnd.. of niet?
![]()
je hebt zin in een broodje papagaaiquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:29 schreef jpjedi het volgende:
Lol
Ik ben kiki nu aan het leren: "Don`t eat me"
![]()
![]()
Jullie mogen nu raden hoe ik daar bij kom.![]()
geen commentaarquote:
bedoel je hiermee dat de reeks wordt afgeschaft of dattie wordt verhuisd naar een niet openbare sectie van het forum? of nog iets anders?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef jpjedi het volgende:
Het zou zo eens kunnen zijn dat het volgende topic ook het laatste exclusieve BoF topic wordt in openbare zin.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo nee![]()
![]()
En Stefan ook al niet![]()
![]()
hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef jpjedi het volgende:
Het zou zo eens kunnen zijn dat het volgende topic ook het laatste exclusieve BoF topic wordt in openbare zin.![]()
teringquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:25 schreef IJsmuts het volgende:
vet koele kast!![]()
http://www.thermaltake.co(...)zart_tx/MozartTX.htm
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:32 schreef drbravo het volgende:
Het wonder geschiedt
men bf2 werkt weer, en ik lieg niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ge liegt!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:32 schreef drbravo het volgende:
Het wonder geschiedt
men bf2 werkt weer, en ik lieg niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
exclusieve topic...oftewel Het subforum gaat waarschijnlijk deze week de lucht in.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bedoel je hiermee dat de reeks wordt afgeschaft of dattie wordt verhuisd naar een niet openbare sectie van het forum? of nog iets anders?
al sla je me dood, denk porbeer het gewoon nog een keer en hij installeerde hem zonder problemen ik denkquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
exclusieve topic...oftewel Het subforum gaat waarschijnlijk deze week de lucht in.![]()
Ter info: We hebben gister de hoogste postcount op het bof forum gehad van 95 stuks.![]()
Vanavond laatste overleg over de launchdate.
@Bravo...HOE in godsnaam?![]()
via tweakers vind ik m voor 183,-quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
235 eurootjes![]()
http://www.azerty.nl/prod(...)tx-zilver-zwart.html
Prinsenbeekquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:18 schreef jpjedi het volgende:
Eigen subforum??
FEESTJE!!! Waar wanneer??![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Prinsenbeek
28 oktober
vanaf 19:00
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
GROOT BOF FEEST!!!!![]()
Bij meer dan 8 mensen moeten we op zoek naar feestzaal.![]()
kan een admin deze iets naar boven schuiven tussen de posts van kev en veer inquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef IJsmuts het volgende:
sperma
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan een admin deze iets naar boven schuiven tussen de posts van kev en veer in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |