Dan hoop ik dat je nooit op de beurs hoeft te staan voor Tecnotion... zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
wish me luck, zodadelijk sollicitatie bij www.tecnotion.nl
Ik blijf gewoon slapen, anders kan ik maar 1 biertje drinken.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:55 schreef FJD het volgende:
Jorrit, blijf je in de nieuwe situatie nog steeds hier slapen of ga je s avonds weer naar huis ?
Dan houd ik er even rekening mee met de hoeveelheid bier die ik haal
nou dat was toch echt niet wat ik er van verwacht had, allemaal erg klein spul, beetje productielijn-werk. niks voor mijquote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef Incolumis het volgende:
wish me luck, zodadelijk sollicitatie bij www.tecnotion.nl
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
je moet gewoon heel de a15 afrijden. niet via utrecht, dan kom je in de problemen.
a15 richting nijmegen. ofwel rotterdam, gorinchem,nijmegen. en dat is eigenlijk alleen maar rechtdoor rijden.
zonder file doe je er een uurtje over.
ik zag het net, bijna 15 km....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
die jongen staat nu vast en zeker in de file
daar staat ook elke dag file
vandaag weer 12 ofzo vanaf rotterdam naar sliedrecht oost
lekker zijn jullie om die jonge zo te sturen
Hoe ver rijd jij de A15 af ? Ik heb hem geregeld helemaal gereden inclusief spits en ik heb nog nooit maar dan ook nooit in de file gestaan op de A15.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:12 schreef Sickert het volgende:
die jongen staat nu vast en zeker in de file
daar staat ook elke dag file
vandaag weer 12 ofzo vanaf rotterdam naar sliedrecht oost
lekker zijn jullie om die jonge zo te sturen
het gebied tussen rotterdam en sliedrecht oost is zeer file gevoeligquote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe ver rijd jij de A15 af ? Ik heb hem geregeld helemaal gereden inclusief spits en ik heb nog nooit maar dan ook nooit in de file gestaan op de A15.
Goed nu mn X2 halen, daarna mn 3500 verkopen, dan tennis en dan eten.
Pastasaus staat al klaar, heerlijk gewordenBeetje pittig en rijk gevuld met paprika, champginons, uit, knoflook en rode peper
@Jorrit, ik heb er rekening mee gehouden. Jup in de koelkast, Grolsch als backup
ja het was ook niet eerlijk, dit keer was er echt iets gebeurt. maar als je de a12 pakt richting utrecht ben je ook niet veel beter uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
het gebied tussen rotterdam en sliedrecht oost is zeer file gevoelig
ivm de 70 zone bij sliedrecht
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef BattleLies het volgende:
Hier dan Lies zelf aan het woord.
Wat is mijn jp een schatje he?! En wat had ik met hem te doen vannacht! De arme jongen was zo beroerd.
Maar hij at net een beetje soep en hield het binnen.
Ikzelf heb wat geslapen en met pijnstillers kan ik het redelijk aan. Wat een drama was het zeg.
Ik reed vanmorgen naar Hilversum met het idee dat ik rond 12 uur wel weer thuis zou zijn aangezien een kies trekken niet zoveel werk is.
Eenmaal in de stoel van de tandarts kreeg ik 3x verdoving en begon hij met het wrikken aan de kies. Vijftig minuten lang heeft hij staan duwen en trekken maar de kies gaf geen milimeter mee. Hij had dat al eens eerder meegemaakt en wist nog wel een trucje om het wel te laten lukken. Hij zou de kop eraf boren en dan de drie delen van de wortel los eruit trekken. Zo gezegd zo gedaan .... ZOU JE ZEGGEN!
Niet dus .. er braken steeds stukken van die wortel af tot hij helemaal geen grip meer had.. Hij legde zijn spullen neer en zei dat dit hem nog nooit eerder was gebeurd. Zijn hele onderarm was dik van de irritatie van de spier ... zo hard had hij lopen snokken.
Hij liet met spoed de kaakchirurg bellen. Ik kon een half uur later terecht. Eenmaal daar aangekomen werd ik een klein schattig kamertje binnen geleid. Klassieke muziek op de achtergrond en leuke schilderijtjes. De kaakchirurg plaatste nog eens 3 verdovingen en liet me ff achter in dat kamertje. Opeens stond hij weer voor mijn neus en nam me mee naar een andere kamer. Ik liep die kamer in en dacht: wat? nee toch?!
Echt zo'n operatiekamer. Groot, koud en vol met mensen en spullen. Drie assistentes in groene pakkies en met kapjes voor hun mond. Ik moest op zo'n tafel gaan liggen en werd bedekt met groene lappen. Alleen mijn mond was voor hun zichtbaar. Zo'n enorme operatiekamerlamp werd aangedaan en vervolgens werd er geen seconde meer naar me geluisterd. De kaakchirurg door mijn mond in en boorde mijn kaak aan de zijkant open zodat hij naast de wortel van de kies kwam. Vervolgens trok hij de 3 delen van de wortel er om beurten uit zonder zich iets aan te trekken van mijn geroep. Ondanks de 6 verdovingen ging de pijn door merg en been. Maar ja .. 3 minuten later waren ze er met grof geweld gelukkig eindelijk uit!!!
Met een enorm gat, vier hechtingen, een beurse kaak, pijnstillers en antibiotica werd ik weer naar buiten geleid.
wat zei de dokter? "tja Annelies, ik kan er niets minder van maken!"quote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef BattleLies het volgende:
Vervolgens trok hij de 3 delen van de wortel er om beurten uit zonder zich iets aan te trekken van mijn geroep. Ondanks de 6 verdovingen ging de pijn door merg en been.
ahhhhhhquote:Op donderdag 28 september 2006 19:44 schreef RudyCarell het volgende:
Vullen
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat zei de dokter? "tja Annelies, ik kan er niets minder van maken!"
stomme kiezen en magenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef FJD het volgende:
Wie dacht dat nachtvissen de enige nachtsport was?
Nachttennis![]()
Net wat gevoederd en we blijven bier drinken
Sssssssssssssst!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef staticdata het volgende:
wat is ijsmuts stil...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb n og wel een foto van jou op t strand
is een beetje vergelijkbaar...![]()
jij bent anders ook niet echt aanwezig dunkt mequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef staticdata het volgende:
wat is ijsmuts stil...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:01 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!
vanavond war tegen VCCC, The more the merrier dus meldt je nu nog aan voor eeuwige roem of eeuwige jachtvelden:
Mensen die er tot nu toe zullen zijn, (en das niet genoeg)
- Sumera
- Mr.Baus
- Lt.IJsmuts
- Viro (jackass)
- Battlelies
- Stefan
Definitieve aanmelding clanwar [BoF!] vs [VCCC]
quote:
Helaas, moet werken in een discotheek. Niet dat ik anders had meegedaan maar tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:01 schreef IJsmuts het volgende:
SPAMMERDESPAM!!!
vanavond war tegen VCCC, The more the merrier dus meldt je nu nog aan voor eeuwige roem of eeuwige jachtvelden:
Mensen die er tot nu toe zullen zijn, (en das niet genoeg)
- Sumera
- Mr.Baus
- Lt.IJsmuts
- Viro (jackass)
- Battlelies
- Stefan
Definitieve aanmelding clanwar [BoF!] vs [VCCC]
als jij je pc in het weekend meesleurt naar je vriendinnetje ben je knettergek en mag je niet eens meedoenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
zzou wel mee willen doen maar dan meot ik mn pc weer mee naar veertje sleuren
en daar heb ik ff geen zin in
anders zouden we ze wel pwnen
retejong in een darkroom zijn is niet werken johquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helaas, moet werken in een discotheek. Niet dat ik anders had meegedaan maar toch
gelukkig wisten me shock paddles je levenloze lichaam gisteren goed te vindenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef Sickert het volgende:
[..]
zzou wel mee willen doen maar dan meot ik mn pc weer mee naar veertje sleuren
en daar heb ik ff geen zin in
anders zouden we ze wel pwnen
brons en een keer goudquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
gelukkig wisten me shock paddles je levenloze lichaam gisteren goed te vinden![]()
je ging lekker jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
brons en een keer goud
eerste rondje was ik anti tank/asault
tweede medic
standaard medic guns kicken ass
ik als commander en dan op TSquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als jij je pc in het weekend meesleurt naar je vriendinnetje ben je knettergek en mag je niet eens meedoen![]()
overigens twijfel ik er niet aan dat we ze pwnen als jij met je doa rond sjouwt![]()
en je punt is nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik als commander en dan op TS
die tijd was jij niet eens bij![]()
groentje
als ik wil punthoeren pak ik de DOA
als ik serieus speel medic
en voor echte squad play ben ik commander
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en je punt is nu> je bent BF2 nerd
![]()
ik zal je es wat vertellen:
als ik wil puntenhoeren pak ik de PKM, minimaal 70 kills op karkand![]()
als ik serieus speel pak ik medic, eergisteren nog dik 50 revives (als commander zijnde)![]()
en voor echte squadplay ben ik what is needed![]()
met deze kits pwn ik iedereen en veeg ik jouw en puni als eerste van de map![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |