Gefeli!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:45 schreef miss_bleu het volgende:yeah mijn cursus is net goedgekeurd en ik mag mij in gaan schrijven voor een advanced HTML cursus
Wheheheheh tijd om te stoppen Q.quote:
Ik ben al lang gestopt mên, ik zit pas sinds Valentijnsdag op FOK! jeweet.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al lang gestopt mên, ik zit pas sinds Valentijnsdag op FOK! jeweet.
Ja, maar jij bent dan ook hardcore.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar 4 november 6 jaar op FOK!.
Wachten , Heeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Hadden we vorige week de lekkage, vandaag is het lange wachten op de televisie-reparatie-persoon begonnen. Ergens deze ochtend was de hoopgevende opmerking van de man die ik aan de telefoon had. Mij benieuwen.
Gelukkig heb ik werk mee naar huis genomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef Joene het volgende:
Wachten , Heeeeeeeerlijk
Mennnnn.. Je loopt ook van het ene in jhet andere he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Hadden we vorige week de lekkage, vandaag is het lange wachten op de televisie-reparatie-persoon begonnen. Ergens deze ochtend was de hoopgevende opmerking van de man die ik aan de telefoon had. Mij benieuwen.
Goedemorgen T.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |