kijk eens SBS6quote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat voor ´n tyfus volk zit er allemaal op telegraaf.nl ? Al die reacties. Ik schaam me voor nederland ik moet hier zo snel mogelijk weg. Al die huismoeders die de hele dag niets te doen ehbben zitten daar een beetje te klagen, wat een simpel volk.
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat voor ´n tyfus volk zit er allemaal op telegraaf.nl ? Al die reacties. Ik schaam me voor nederland ik moet hier zo snel mogelijk weg. Al die huismoeders die de hele dag niets te doen ehbben zitten daar een beetje te klagen, wat een simpel volk.
....zij klagen daar..en jij hier......?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zie jou anders ook niks anders doen dan de hele dag op FOK een beetje lopen zeiken.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sorry papa.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook niks anders doen dan de hele dag op FOK een beetje lopen zeiken.
Open er een Topique over zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:31 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....zij klagen daar..en jij hier......?
Moeten wij nu klagen over die Fok! huilie die niets anders te doen heeft dan klagen over andere klagers?
kranten.comquote:Op woensdag 27 september 2006 17:37 schreef Flyga het volgende:
wie leest er dan ook de telegraaf op internet
Je bezorgt krantenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
ik bezorg de zondag-telegraaf, en wat een populistische blabla daar toch in staat![]()
![]()
![]()
Voor welk beroep moet je dat doen danquote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
ik bezorg de zondag-telegraaf, en wat een populistische blabla daar toch in staat![]()
![]()
![]()
mensen die de telegraaf lezen zijn bij voorbaat al kansloos (met uitzondering van de mensen die 'm beroepsmatig moeten lezen, wat een hel lijkt me dat)
en sbs6 is ook een veel bekeken zender...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:41 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iedereen zit altijd zo te zeiken op de Telegraaf, ondertussen is het wel de meest gelezen krant van NL. En kijk eens op ad.nl, daar staan pas genante reacties
Die telegraafreactors hebben een gehalte van KLB1/ONZ (De ONZstemacht wortel uit KLB dus).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |