| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Natuur en | | | |milieu | Collegegeld | Islamofobie | --------------------------------------------------------- | rechtsstaat | Kinderen uit | Identificatie-| | | lage inkomensgroepen | plicht | --------------------------------------------------------- | Oude | Economische | Liberaal | | Wijken | Hegemonie (oid) | (positief) | ========================================================== |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Natuur en | | | |milieu | Collegegeld | Islamofobie | --------------------------------------------------------- | rechtsstaat | KINDEREN UIT | Identificatie-| | | LAGE INKOMENSGROEPEN | plicht | --------------------------------------------------------- | OUDE | ECONOMISCHE | Liberaal | | WIJKEN | HEGEMONIE (OID) | (positief) | ========================================================== |
Hallo!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
zal niet meer zijn dan Balkenende....
Die hebben we al gehad. Je had beter moeten luisteren voordat je de tv uitzet, het was een schorsing van 3 minuten waarna de NOS ermee stopte,maar de stream gewoon door bleef lopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hallo!
We krijgen Wilders, Nawijn, Van Schijndel etc. etc. etc. nog.
Je had morgen/straks eigenlijk vrij moeten nemen.
Heel feestelijk allemaal.![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen, Ik zappte naar Boulevard!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:44 schreef the_disheaver het volgende:
voordat je de tv uitzet,
Maar wel de LPF enzo, daar had ik me zo op verheugd.quote:Maar je hebt weinig gemist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |