abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 13:15:39 #1
103793 kozakken
Living the life
pi_42167669
Dreumes en peutertopic deel 43

Dreumesjes:

24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
8 maart 2005: Michelle, dochter van hestria
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)

Peuters:

30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
25 februari 2004: Kim, dochter van Itsmylife en Days-Of
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x

----------

Mijn laatste post:
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef kozakken het volgende:
Nu ik het terug las klonk het ook heel streng. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik wat door z'n haren kriebel (omdat hij toch ondertussen m'n broek natsnottert ) en vervolgens roep dat papa tegen hem aan het praten was.
(Oh.. en het woord probeer.. mag ook wel in vette letters. Want theorie en praktijk gaan helaas niet altijd even gelijk op )
De reden waarom ik dat zo probeer te doen, is vooral omdat ik mijn pappenheimer ken. Iets ruimte is idd al meer dan genoeg ruimte voor hem om uit te proberen. Het gaat hier dan ook vooral om de situaties waarin kozakkenman al bezig is met het voeren van het 'goede gesprek' . Voor de rest loopt het hier natuurlijk ook niet zo stringent.

Verder vanmorgen een heel verliefd en gebiologeerd jongetjes aanschouwd.
Toen we richting het dorp liepen met wandelwagen en toebehoren, hoorde hij in een van de zijstraten al een kraan. Dus beloofd om op de terugweg 'even' te gaan kijken.
Tja... en toen werd er dus een heel huis gesloopt. Dat even is dus dik drie kwartier geworden (met als ultimatum het wakker worden van Romme )
Oh, wat heeft hij genoten. Vooral toen er ook nog een tractor langskwam. Echt. 'k heb even zo genoten!
M'n eerste openingspost (en zeg nou niet dat ik weer wat vergeten ben. want dat zul je altijd zien )

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 08-10-2006 20:39:36 ]
pi_42167945
Oh, heerlijk kozakken. Het blijft mooi om je kind te zien genieten. Dan wordt je zo lekker warm van binnen. Al die liefde

Als ik niet thuis ben gaat het op bed leggen van Fleur perfect. Dan is 'papa' zeker goed. En de paar keer dat ik met migraine op bed lag, liet ze zich na wat overtuigende woorden ook door 'papa' op bed leggen. Ik las dan wel nog een boekje met d'r en ze dronk dan bij mij op bed de fles, maar de rest ging dan zonder tegensputeren goed. En natuurlijk kreeg ik dan nog een dikke kus voordat ze ging slapen...
Ik heb er dus wel vertrouwen in, maar je ziet wel dat ze het raar vind dat als ik gewoon rondloop, mijn man toch bed dingen met haar moet doen. En dan twijfel ik natuurlijk weer of we het wel goed doen. Maar goed, morgen weer een poging (vanavond logeert ze bij de oppas).

Bedankt voor de reacties. Geeft weer wat vertouwen.
pi_42167976
Ik denk dat het per kind ook erg verschilt hoe je om moet gaan met die gemixte signalen. Sara heeft donders goed door dat ze als papa boos is naar mij toe kan. Maar wij hebben gewoon duidelijk afgesproken dat er op zo'n moment (brullen na een 'nee'ofzo) niet geknuffeld wordt bij de ander. En Sara vaart er goed bij, ze huilt nu minder snel en lang en maakt er minder drama van.
En natuurlijk als ze echt helemaal over de rooie gaat dan kalmeren we haar en knuffelen we haar, maar bij het normale verwende gehuil niet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 september 2006 @ 13:32:18 #4
103793 kozakken
Living the life
pi_42168129
Fuente, dat is eigenlijk precies wat ik bedoel te schrijven! Kwam er alleen weer zo krom uit.
Ik doelde ook precies op dat verwende gehuil, dat gepiep en gejank.

Hier gaat het heel goed wanneer papa Jonne naar bed brengt. Maar.... dan moet ik niet halverwege m'n gezicht laten zien en invallen en willen meedoen zonder dat we duidelijk zeggen hoe of wat.
En chacama.. het is toch trial en error. Alles is uitfiegelen en dan maar zien of 't werkt toch? Hier in ieder geval wel!
pi_42168401
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef kozakken het volgende:
Fuente, dat is eigenlijk precies wat ik bedoel te schrijven! Kwam er alleen weer zo krom uit.

Hier gaat het heel goed wanneer papa Jonne naar bed brengt. Maar.... dan moet ik niet halverwege m'n gezicht laten zien en invallen en willen meedoen zonder dat we duidelijk zeggen hoe of wat.
En chacama.. het is toch trial en error. Alles is uitfiegelen en dan maar zien of 't werkt toch? Hier in ieder geval wel!
en soms zou een gebruiksaanwijzing toch wel van pas komen. Zeker als de hormonen nog even een schepje boven op het 'toegeef-gevoel' leggen. Als papa hier boos wordt, komt Fleur ook huilend naar mij toe. Ik troost d'r dan wel, maar vraag vervolgens ook wat er was. Gelukkig weet ze nu nog niet wat liegen is en vertelt ze dus heel eerlijk dat ze niet luisterde en dat papa boos was. Dus dan geef ik aan dat papa gelijk had en dat ze dit of dat wel of niet had mogen/moeten doen. Vervolgens stuur ik ze terug naar papa om te sorry te zeggen voor wat ze gedaan heeft. Dan volgt er gelukkig een knuffelmoment en is het weer goed. En als ik niet gezien het wat er fout ging dan blijft het toch dat papa gelijk had.

En als dat achteraf niet zo was dan corigeren we dat samen. Had ik laats al. Fleur vroeg aan mij of ze op de tafel mocht zitten. En ik in een niet luisterende bui zei dus is goed. Vervolgens wordt papa boos. Fleur dus helemaal onthutst. Huilend naar mij. Nadat ik gezien had dat ze inmiddels midden op de tafel lag te dweilen, kon ik het gelukkig recht'praten'. Ja, mama zei dat het mocht, maar niet zoals het nu is. Je ligt helemaal over de tafel heen. En eigenlijk heeft papa gelijk. Een tafel is niet om op te zitten. Het was dom van mama om te zeggen dat je op de tafel mocht zitten. Dus spreken we nu af dat een tafel niet om op te zitten is. En toen zijn we samen naar papa gegaan. Want zowel ik als Fleur waren fout. Vond het wel een creatieve oplossing (voor een probleem dat ik had kunnen voorkomen door in eerste instantie NEE te zeggen). Over vallen en opstaan gesproken.
pi_42168494
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:32 schreef kozakken het volgende:

Idd, dat verwende WHEEEEEEEEEE snik *boos kijken* WHEEEEEEEE
Gut ik heb daar echt een hekel aan, het is niet nodig en dat mag ze van mij best weten, al wordt ze er superboos om
Maar goed, kijk echt huilen herken je vaak wel, en dan wordt er uiteraard getroost. Zo sloeg Sara mij vorige week hard in m'n gezicht, dus ik zei 'nee dat mag niet'en ze mept er zo weer vol tegenaan, toen kwam er nogal een harde 'nee' uit mijn mond, uit reflex, het deed echt pijn. Daar schrok ze ontzettend van, toen huilde ze echt, nou dan troost ik uiteraard wel, ook omdat het van mij niet zo bedoeld was, was echt een reflex.

Qua slapen is het hier om en om, manlief en ik draaien beide late diensten en degeen die thuis is stopt Sara in bed. We houden allebei hetzelfde ritueel aan, en dat werkt erg goed voor Sara. Hoewel ze het de laatste tijd vaak presteert om pas ron 21:30 te gaan slapen, maar dan ligt ze dus al die tijd gewoon te spelen en kletsen in bedje, dat laten we zo, af en toe eens onderdekken, aai over d'r bol, en uiteindelijk gaat ze wel slapen. Zal wel een fase zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_42168556
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef Fuente het volgende:

[..]

Idd, dat verwende WHEEEEEEEEEE snik *boos kijken* WHEEEEEEEE
Gut ik heb daar echt een hekel aan, het is niet nodig en dat mag ze van mij best weten, al wordt ze er superboos om
Maar goed, kijk echt huilen herken je vaak wel, en dan wordt er uiteraard getroost. Zo sloeg Sara mij vorige week hard in m'n gezicht, dus ik zei 'nee dat mag niet'en ze mept er zo weer vol tegenaan, toen kwam er nogal een harde 'nee' uit mijn mond, uit reflex, het deed echt pijn. Daar schrok ze ontzettend van, toen huilde ze echt, nou dan troost ik uiteraard wel, ook omdat het van mij niet zo bedoeld was, was echt een reflex.

Qua slapen is het hier om en om, manlief en ik draaien beide late diensten en degeen die thuis is stopt Sara in bed. We houden allebei hetzelfde ritueel aan, en dat werkt erg goed voor Sara. Hoewel ze het de laatste tijd vaak presteert om pas ron 21:30 te gaan slapen, maar dan ligt ze dus al die tijd gewoon te spelen en kletsen in bedje, dat laten we zo, af en toe eens onderdekken, aai over d'r bol, en uiteindelijk gaat ze wel slapen. Zal wel een fase zijn
Klinkt bekend Fuente. Fleur kon/kan dat ook heel goed. Ligt ze boekjes te lezen en dan hoor alle liedjes die ze kent ook nog even langskomen. En opeens is het dan stil.... alle eendjes zwemme in het water falderade........
  woensdag 27 september 2006 @ 13:49:08 #8
103793 kozakken
Living the life
pi_42168570
Oh.. die verhalen kan ik hier ook in het duizendvoud oplepelen. Het is soms zo lastig om consequent te zijn (zeker nu met Romme er ook bij) en ook dat toegeef-gevoel herken ik feilloos. (Helaas mijn zoon ook )

Ik mis idd de gebruiksaanwijzing nog wel eens. En het lijkt nu ook wel of Jonne in de tweede gewenningsfase zit met Romme en daarom minder aan kan of veel pieperiger is. Echt... soms zit ik hier met m'n handen voor m'n oren. Zo hoog, zo vals en zo hard.
Consequent zijn is echt het enige wat goed werkt. Maar dat is soms een uitdaging op zich.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:54:14 #9
103793 kozakken
Living the life
pi_42168715
Hier ook een kletskous. Hebben we al lang en breed 'even kletse' gedaan (laatste deel van ons slaapritueel) en loop ik boven nog wat rond, dan hoor ik hele verhalen uit zijn kamertje komen. Uhm... trekker, tein, auto TUUTTUUT, brrrrrrrm, GROTE GRAAFMACHIEN
Het is zo grappig om naar te luisteren.

Laatst waren we boven wat aan het rommelen zo 's middags en Jonne liep om kozakkenman en mij heen. Ik speelde wat met Jonne mee op zijn kamertje zo tussendoor. Maar op een gegeven moment moest ik er toch echt aan geloven. Bedtijd voor mama.;)
Jonne: "Eve instoppe"
Jonne: "Zoooooo"
Mama: Ik wil een kusje.. bedel, bedel-
Jonne: 'Tuuuurlijk!" (alsof ik mezelf hoorde praten )
pi_42168759
In dat geval Kozakken.... veel succes en je hoort me wel roepen als de baby hier is en ik mijn haren uit mijn hoofd aan het trekken ben
  woensdag 27 september 2006 @ 14:01:22 #11
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_42168938
Och, wat lief, van die kletskousjes in bed
Nicole kletst (nog) niet als ze gaat slapen, ze is bijna meteen stil na een huiltje of 2 als de slaapkamerdeur dicht gaat. Alleen als ze wakker wordt dan wil ze nog wel eens gaan liggen kleppen. Verder dan nananana MAMA MAMA nananana aaaaaaaa gaat het nog niet.. Oh ja, soms komt er ook een PAPA voorbij en een maauw maau als ze ineens haar speelgoedkat ziet hangen.

Zucht, ze wordt zo lief (was ze al natuurlijk, maar nog liever!). Ze zegt nu heel goed papa en mama. En vanochtend had ze haar knuffel aan de ontbijttafel, en ze geeft zo meneer zebra (=dus de knuffel) een hapje en zegt zo HAP erbij. En elke keer als zij gedronken had moest meneer zebra ook een slokje.
Ow ow, en ze gaat nu ook zelf staan! Zo van zit, naar kruipstand, en dan beentjes strekken, kont naar achter en ze staat! Zonder steun van wat dan ook!

Nog een vraagje trouwens, Nicole begint nu een beetje met slaan. Allicht een fase (dat hoop ik dan maar) maar lekker is het niet, zo'n mep in je gezicht. En schoppen doet ze ook als ze op de commode ligt, niet lekker zo'n voet in je buik! Hoe gaan/gingen jullie daar mee om? Wij zeggen duidelijk nee en negeren het dan verder, maar ze blijft wel slaan...
pi_42169116
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:54 schreef kozakken het volgende:
Hier ook een kletskous. Hebben we al lang en breed 'even kletse' gedaan (laatste deel van ons slaapritueel) en loop ik boven nog wat rond, dan hoor ik hele verhalen uit zijn kamertje komen. Uhm... trekker, tein, auto TUUTTUUT, brrrrrrrm, GROTE GRAAFMACHIEN
Het is zo grappig om naar te luisteren.

Laatst waren we boven wat aan het rommelen zo 's middags en Jonne liep om kozakkenman en mij heen. Ik speelde wat met Jonne mee op zijn kamertje zo tussendoor. Maar op een gegeven moment moest ik er toch echt aan geloven. Bedtijd voor mama.;)
Jonne: "Eve instoppe"
Jonne: "Zoooooo"
Mama: Ik wil een kusje.. bedel, bedel-
Jonne: 'Tuuuurlijk!" (alsof ik mezelf hoorde praten )
Dat is echt zo mooi als je jezelf dan in die kleintjes terug hoort. Fleur heeft dat ook. Geeft niet hoor mama, kom maar hier meisje....en dan twee armen om je heen om je te troosten met de woorden och arm meisje, doe maar rustig....
pi_42171166
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef chacama het volgende:

[..]

Dat is echt zo mooi als je jezelf dan in die kleintjes terug hoort. Fleur heeft dat ook. Geeft niet hoor mama, kom maar hier meisje....en dan twee armen om je heen om je te troosten met de woorden och arm meisje, doe maar rustig....
Zo lief!
Na een hoestbui.. "He toch". En op het kdv vanochtend, toen er een kindje binnenkwam "Dag meisje". (Ze zei haar juf na!) En als ik niet bij haar kom zitten; "Mama....Titten!" (zitten...) Ik vind het echt heel erg grappig en gezellig.
Ze kan echt de hele dag kwebbelen. "Papa isse wekreh. Dag titter. Tui nou? Tui lapen! Hallooo, jaaan, auto mee? Liehiesss! Mama boekje leseh? En dat dan de hele dag door. Afgewisseld met luid gezang (Bumbaaaa, bumbaaaaaaaaah (heeel hoog en schel)) en rare zinnen die ik niet versta.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42171908
Wat een geweldige verhalen
Dat nadoen, Sara zegt nog niet zoveel: papa, mama, poe (poes) bah (vieze luier) en ook: Jajaaaa (zeg ik altijd, jaja)
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 september 2006 @ 15:52:52 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42172168
Wat een heerlijke verhalen hier zeg

Amber is ook zo een lekkere kletskous Haar klep gaat 's morgens open en gaat niet meer dicht voordat ze naar bed gaat. En ze heeft ook zo haar eigen woordjes

Tiegol = vliegje
pienaas= pindakaas

En er was nog wat, maar dat ben ik vergeten
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_42182295
laat maar

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2006 22:54:05 (.) ]
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2006 @ 22:26:55 #17
81992 Githa
pi_42183018
Wat lief allemaal

Jordy is uit logeren en wij zijn naar de film 'WTC' geweest en nu mis ik hem
  woensdag 27 september 2006 @ 22:41:52 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42183598
Haha ja Githa, heb je eventjes tijd voor jezelf en rust en dan mis je toch direct je kind. Herkenbaar!
  woensdag 27 september 2006 @ 22:45:29 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42183713
Saskia is helemaal 'into' vriendjes. Wie zijn er wel vriendjes en wie niet..
Op het kdv heeft ze een echt vriendje; Jayden. Vanmorgen kwamen we tegelijk aan en de beide mama's stonden bijna te snotteren bij hun begroeting.
Er moest uitgebreid geknuffeld worden bij dit weerzien.. Alsof ze elkaar jaren niet hebben gezien.
Bij het avondeten vanavond verkondigde ze dat papa geen vriendje was. Mama wel, mama was lief Toen papa hierop bijna moest huilen, kreeg ze 't toch wel te kwaad; DAT was nou ook weer niet de bedoeling.. OK, papa was toch ook wel een vriendje.
Vanavond in bed moest ze toch ook nog even vertellen dat ze volgende keer toch ook aan Shurently ging vragen of hij een vriendje wilde zijn.
Ze vertelde het alsof ze verkering ging vragen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:49:58 #20
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42183874
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Schrijven jullie deze dingetjes allemaal op? Mijn moeder heeft dat 21 jaar geleden ook gedaan, je vergeet het echt weer namelijk en het is zo leuk om terug te lezen
Ik ben te lui (en te druk) om het allemaal op te schrijven. Stom eigenlijk, want je vergeet het weer zo snel..
Ik heb hier een Dreumes die al 3 woord zinnen produceert, heel gek om te horen (vind ik dan, maar misschien ben ik niet zoveel gewend ). Ik neem het tegenwoordig wel op, voor later.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:51:09 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42183916
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef E.T. het volgende:

Ze vertelde het alsof ze verkering ging vragen
Ah gos
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 28 september 2006 @ 08:25:56 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42190903
Maria en ik lopen samen over het kerkplein richting bakker. Storm in de wagen, ik erachter en zij ernaast. Ineens doet ze haar handjes op d'r rug en loopt zo verder. Ze kijkt me trots aan en zegt: “Zelfde! Mneer.”
Ik kijk om me heen en inderdaad… Een stukje voor ons uit loopt een man… met de handen op de rug. Ze heeft de hele weg terug zo doorgelopen.
Zo leuk dat soort dingen. Mijn grapjasje.

Oh, én ze heeft gisteren voor het allereerst een echte plas gedaan op het potje! Leuk was het.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 28 september 2006 @ 08:58:03 #23
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_42191303
He githa, hoe is het gegaan ? en hoe gaat het met jou nu hou je t een beetje vol.
OEH, naar de film geweest , lekker ben jaloers
  donderdag 28 september 2006 @ 10:06:39 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_42192508
aaaahh... Maria Wat leuk zeg dat soort dingen

Amber mag 3 oktober voor het eerst naar de psz Ik ben zooo benieuwd hoe ze het vindt volgens mij ga ik huilen als ik haar weg ga brengen, gewoon omdat het mijn meisje is dat al zo groot dat ze naar schooltje gaat
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_42193394
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:06 schreef LadyS het volgende:
aaaahh... Maria Wat leuk zeg dat soort dingen

Amber mag 3 oktober voor het eerst naar de psz Ik ben zooo benieuwd hoe ze het vindt volgens mij ga ik huilen als ik haar weg ga brengen, gewoon omdat het mijn meisje is dat al zo groot dat ze naar schooltje gaat
Leuk LadyS!! Giulia gaat vandaag voor de 4e keer naar de PSZ (sgool volgens haar..) Ze vind het helemaal geweldig. Ze staat een uur van te voren al klaar met rugzakje om, en dan duurt het haar allemaal veel te lang
Eenmaal daar is het toch wel beetje eng, en moet er even gehuild worden... Gelukkig word het wel al minden.

En als ze dan terug komt en je vraagt wat ze gedaan heeft, is het standaard antwoord: "Kindje spelen, gommel, gijen, kipje, fruit eten.." Standaard reactie
En LadyS over dat huilen; bij mij viel het mee, omdat je veel te druk bent met je kind op haar gemak stellen enzo... maar toen ik eenmaal thuis was had ik het ook wel even moeilijk hoor
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')