abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 13:13:13 #301
103793 kozakken
Living the life
pi_42167611
Nu ik het terug las klonk het ook heel streng. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik wat door z'n haren kriebel (omdat hij toch ondertussen m'n broek natsnottert ) en vervolgens roep dat papa tegen hem aan het praten was.
(Oh.. en het woord probeer.. mag ook wel in vette letters. Want theorie en praktijk gaan helaas niet altijd even gelijk op )
De reden waarom ik dat zo probeer te doen, is vooral omdat ik mijn pappenheimer ken. Iets ruimte is idd al meer dan genoeg ruimte voor hem om uit te proberen. Het gaat hier dan ook vooral om de situaties waarin kozakkenman al bezig is met het voeren van het 'goede gesprek' . Voor de rest loopt het hier natuurlijk ook niet zo stringent.

Verder vanmorgen een heel verliefd en gebiologeerd jongetjes aanschouwd.
Toen we richting het dorp liepen met wandelwagen en toebehoren, hoorde hij in een van de zijstraten al een kraan. Dus beloofd om op de terugweg 'even' te gaan kijken.
Tja... en toen werd er dus een heel huis gesloopt. Dat even is dus dik drie kwartier geworden (met als ultimatum het wakker worden van Romme )
Oh, wat heeft hij genoten. Vooral toen er ook nog een tractor langskwam. Echt. 'k heb even zo genoten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')