Proessssssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat een wereld-OP. Zo kort, zo krachtig, zo nietszeggend.
Me like
Game on![]()
Ongeduldige jij! Ben erg benieuwd naar dat sensor cleaning gebeuren.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff weer outlook kijken...track en trace mail al binnen? Nog niet, tssssssssssssss.:-):-)
Pie is nu ongeduldig:-))))))))
Eg wel ongeduldigquote:Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ongeduldige jij! Ben erg benieuwd naar dat sensor cleaning gebeuren.
Ik verwacht aan reactie van de basis principes zoals bediening of focus weinig anders dan de 350D. Hij is helaas ook net zo klein. Ben toch benieuwd. Een collega van me heeft hem al, en hij neemt het een keertje mee naar werk.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Eg wel ongeduldig![]()
Naar die nieuwe techniek van Canon ben ik ook wel nieuwsgierig, maar meer nog hoe die camera reageert ...autofocus en hoe de foto's er werkelijk uit gaan zien bij mij. Natuurlijk in combinatie met die 100mm Macro en 28-300mm. Veel te testen en te bekijken, ook weer een externe flitser sinds jaren.![]()
OK, de basis is wat dat betreft ook haast nix afwijkend van de 300d, maar hij moet wel beter zijn met AF als de 300 of 350D. Heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef freud het volgende:
[..]
Ik verwacht aan reactie van de basis principes zoals bediening of focus weinig anders dan de 350D. Hij is helaas ook net zo klein. Ben toch benieuwd. Een collega van me heeft hem al, en hij neemt het een keertje mee naar werk.
Succesquote:
hoiquote:
Woeiquote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Reken maar P ... ga eg niet weg morgen voor dat ik dat pakkie heb.![]()
Ik hoop dat alles in 1x leverbaar blijkt!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, track en trace mail gekregen ...pakkie met mijn cam e.d. is al de deur uit, dus als het meezit .... misschien morgen alles al binnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |