phoe...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:04 schreef -Marjo- het volgende:
Even een rare vraag:
Weet iemand een recept voor nepjus? Beetje lastig uit te leggen maar iets wat er uit ziet als jus maar dus geen jus is...
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
phoe...
Productfotografie ofzo neem ik aan? Iets wat er oplijkt maar niet raar doet verder...
Ik zou het niet weten...
Kun je niet van dat aanmaak spul gebruiken? en dan koud water er gewoon bij?
Valt wel mee, omdat er geen vet in zit, komt er niet/nauwelijks een vel op (aanmaken met water dus)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Aan die aanmaakzakjes heb ik ook al gedacht maar ik weet niet hoe dat er uit blijft zien na een tijdje. Zo'n vies vel erop ofzo, brrrr...
Toch maar eens proberen morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Valt wel mee, omdat er geen vet in zit, komt er niet/nauwelijks een vel op (aanmaken met water dus)
Leuke link wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kwam op dit linkje uit. Maar helaas staat er geen jus tussen![]()
In 1 keer goed lukt vast niet. Gaat vast een tijd overheen tot dat lukt wat ik wil. Maar dat geeft niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuke link wel!
En moet het nu gelijk in 1 keer goed? Of heb je nog tijd om wat dingen te proberen?
Beetje knutselen is vaak juist wel leuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In 1 keer goed lukt vast niet. Gaat vast een tijd overheen tot dat lukt wat ik wil. Maar dat geeft niet!
Yep!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Beetje knutselen is vaak juist wel leuk.
Des te toffer is het ook als het dan straks wel helemaal op de foto staat zoals je in gedachte had! Helemaal voldoening dan!
Kun je geen tipje van de sluier oplichten m.b.t. dat project? ben nu wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep!
In mijn hoofd weet ik het wel. Nu de uitvoering nog (en de juiste atributen)...
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kun je geen tipje van de sluier oplichten m.b.t. dat project? ben nu wel nieuwsgierig!
Moet het ook nog te eten zijn? Zo niet: maizenapapje extra verdund met ketjap?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep!
In mijn hoofd weet ik het wel. Nu de uitvoering nog (en de juiste atributen)...
Nope, is puur voor de foto.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Moet het ook nog te eten zijn? Zo niet: maizenapapje extra verdund met ketjap?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nope, is puur voor de foto.
Aan ketjap met water en allesbinder zat ik ook al te denken...
Hey PDJ...in de sportstand gaat dat prima hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Tssssssss ... vroeg hee en dan ook nog zeer vroeg op een voetbal(getver)veld moeten staan. Kakelende kippen bij elkaar ....druk ... en dan ook nog foto's proberen te maken van voetbaljeugd.
Ik ga dit keer die 400D maar in de sportstand zetten, kijken hoe het dan afloopt. ISO waarde staat dan auto en hoef ik daar en om snelheid niet mee bezig te zijn. Zien hoe me dat vergaat!!:-)
Ik heb er nog wel een paar! * Duimen gaat...quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:08 schreef An24 het volgende:
Morgen luitjes![]()
Zo nadat ik mij door gister in een hoek heb zitten schamentijd om in actie te komen.
Vandaag het voorlopig koopcontract van mijn huisje tekenen. Nu hopen dat ex zijn nieuwe baan krijgt, daardor de hypo kan overnemen en ik door de toetsing van mijn nieuwe hypo kom. Stress is killingHoeveel duimpjes hebben jullie over?
![]()
Ohw en succes Xil!
Hey Ann, ik heb het overleefd ...ben net thuis. Heftuggggggggg op de vroege morgen en 407 foto's rijker. Wowwwwww..... wat is het weer lekker nu de AF wel werkt. En ja, alles of veel in de sportstand genomen. Foto's worden nu ingeladen, dus afwachten hoeveel gelukt zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey PDJ...in de sportstand gaat dat prima hoor.
Ik heb ook een tijdje de voetbaljeugd gefotografeerd (met groepsfoto in het blad) en heb er geen problemen mee gehad, zelfs niet met mijn simpele 70-300 lensje...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:08 schreef An24 het volgende:
Morgen luitjes![]()
Zo nadat ik mij door gister in een hoek heb zitten schamentijd om in actie te komen.
Vandaag het voorlopig koopcontract van mijn huisje tekenen. Nu hopen dat ex zijn nieuwe baan krijgt, daardor de hypo kan overnemen en ik door de toetsing van mijn nieuwe hypo kom. Stress is killingHoeveel duimpjes hebben jullie over?
![]()
Ohw en succes Xil!
Ben benieuwd, je laat er vast wel een paar zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ann, ik heb het overleefd ...ben net thuis. Heftuggggggggg op de vroege morgen en 407 foto's rijker. Wowwwwww..... wat is het weer lekker nu de AF wel werkt. En ja, alles of veel in de sportstand genomen. Foto's worden nu ingeladen, dus afwachten hoeveel gelukt zijn.![]()
Daar kom ik er wel meer door jaquote:
Ik vind m engquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, van de 407 foto's (wat schiet die 400D snel foto's) zijn er denk ik ruim 380 gelukt. Das al vele malen beter dan mijn 300D.
ff een foto ....
[afbeelding]
Ik zal eens kijken Ann, wat ik nog plaatsen ga.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, je laat er vast wel een paar zien![]()
Als je eenmaal doorhebt dat het gewoon een zonnebril is, dan is t wel leuk iddquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg nie engggg ....is gewoon vette kunst![]()
ben bij FreuD al plaatjes aan het afdwingen op msnquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug na een dagje "Levende geschiedenis" met freudje. Was leukJammer alleen dat sommige mensen met compensatietoeters zichzelf ook wel zo belangrijk vonden dat ze vóór het publiek gingen staan. Erg fijn...NOT!
Wel een gave foto Freud, straalt wel degelijk een bepaalde sfeer uit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef freud het volgende:
Vandaag met Yoni naar een 'De Levende geschiedenis' dag geweest. We gaan nog een resultaten topic opnene, maar hier even een kleine preview. Het bewerken wil ik ook doen a la die tijd namelijk...
[afbeelding]
Gelukt met aanmaakzakjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Aan die aanmaakzakjes heb ik ook al gedacht maar ik weet niet hoe dat er uit blijft zien na een tijdje. Zo'n vies vel erop ofzo, brrrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |