Ja, die is leuk, maar er is nu helaas niemand om hem aan over te dragen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hik spik spouw, ik geef de hik aan jou, ik geef de hik aan een andere man(vrouw), die de hik verdragen kan!
Donald Duck
Dit hielp ook al niet: STEVE IRWINS DOOD GEFILMD NU OP GOOGLE!!!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef Michellll het volgende:
boe
Gedaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
. Dat wil zeggen er moet even niet geademd worden door bijvoorbeeld een glaasje water in één keer leeg te drinken,
Oh, ik nog niet eens een uur nu.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had een tijd geleden voor het laatst de hik ( heb ik toen hier ook een topic over gemaakt )
daar had ik 2!!!!! dagen last van...
dat wens je niemand toe!
dat is snelquote:Op woensdag 27 september 2006 12:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hey!!!![]()
HET IS WEG!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Dankzij de waterdrinktruc.quote:
keek hij raar op?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Adem inhouden hielp niet en snel 'Hik spik spouwen' toen de buurman langs liep ook niet.
Nee, hij was buiten en ik binnen, dus hij hoorde het niet.quote:
Bij mij werkte het glas water leegdrinken zonder tussendoor ademhalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:38 schreef Pelgrim het volgende:
tijdje terug dat ik de hik heb gehad, het wazige is dat je er ineens van af bent.
BOE!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds jaren de hik!
Hoe kom ik eraan?
Hoe kom ik er vanaf?
Ik kan niet eens een kopje koffie drinken zo! :'(
En het doet nog pijn ook!![]()
ik krijg spontaan de hik van dat plaatjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |