Ik zet m'n geld op Pavel Nedvěd.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Ribery komt in de winterstop toch al
Zagen ze eindelijk een mooie woning naast het gloednieuwe appartement van Thomas Gravesen, had Edgar Davids hem net gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef koningdavid het volgende:
Hij schijnt gister al samen met Vieira in Amsterdam geweest te zijn om een apartement uit te zoeken.![]()
Daar moest ik idd ook aan denken toen ik dat las over het rotatiesysteem. Eerst moeten de wisselspelers niet klagen dat ze op de bank zitten (na de bekerwedstrijd) en nu moeten ze natuurlijk allemaal een kans krijgen (ik citeer: "We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers.") Ik dacht dat we aan Wouter Bos een goeie draaikont hadden, maar volgens mij is dit er ook eentjequote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is hij langdurig geblesseerd en wil hij ook niet terug, maar ik vond mister Yakubu toch wel een geweldenaar somsLijkt me wel een poging waard.
[afbeelding]
doelpunten en het zuipen vooraf kan me wel boeien. en 410 een keertje van dichtbij meemaken.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd echt niks boeien die wedstrijd IK Start - Ajax. Ik zou alleen wel even een samenvatting met de doelpunten willen zien.
Papa Bouba Diop.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wie zou daar een geschikte en haalbare speler voor zijn?
Alleen voor de naam is hij al van harte welkom wat mij betreft.quote:
Yakubuquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is hij langdurig geblesseerd en wil hij ook niet terug, maar ik vond mister Yakubu toch wel een geweldenaar somsLijkt me wel een poging waard.
[afbeelding]
Daar heb ik wel interesse in...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor morgen bij AT5, maar moet ze voor 5 uur ophalen, en dat red ik niet..dus als iemand nog interesse heeft...
Vraag ik me toch af waarom je nog geen kaarten hebt gekocht als je wél wilt gaan...?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
Lijkt me wel een mooi scenario, Tom de Mul die Mauro Rosales uit de basis speelt en 409/410 dat voortaan massaal "België" van Het Goede Doel inzet in plaats van "Argentina, Argentina!" voor Mauro Rosales.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Moppentopper!
Ik ben echt zo niet fan van de Mul
Ik kan ze wel voor vijven ophalen, maar ik kan daarna nietquote:Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in...
Welk vak??
En hoe kan je ze ophalen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |