Whehequote:Op woensdag 27 september 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je graag meeten morgen
Hmm, ik vond dat vorig jaar niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk
De wedstrijd gaat echt zo saai worden met een gare 3-1 overwinning ofzo. Ik zou nog liever in de stad blijven hangen. Waarom heeft Ajax niet gewoon verloren in Noorwegen, dan was de wedstrijd een stuk boeiender. Bah.
Fnoorders hebben maar mazzel, bij hun is elke wedstrijd spannend
bron : ajax.netwerk.toquote:27/9/2006 - Ten Cate wil in winterstop nog balveroveraar en denkt ook aan Boutahar
In Voetbal International laat Ajax coach Henk ten cate weten dat hij hoopt dat er in de winterstop wel budget is om een extra middenvelder te halen, een balveroveraar die hij in de voorbereiding niet meer mocht halen. Hij vindt dat hij nu teveel van hetzelfde soort middenvelders heeft en eigenlijk sowieso te wienig middenvelders.
Ajax Netwerk
Daarnaast denkt hij er wel eens aan om Said Boutahar naar Ajax te halen. 'Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. kan met een actie een tegenstander uitspelen, een medespeler vrij voor de keeper zetten.' Volgens Ten Cate is hij typisch zo'n speler die de verkeerde clubkeuze heeft gemaakt, een van de redenen waarom hij spelersbegeleider zou willen worden.
Krijg ik ook een aai over mijn bol dan ?quote:
Nog een kans voor hem om het goed te makenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef toma het volgende:
ik zeg bel Davids nog een keer.
En een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef zjroentje het volgende:
Boutahar is echt compleet overbodig. Rechtsbuiten moeten we hebben.![]()
Hij schijnt gister al samen met Vieira in Amsterdam geweest te zijn om een apartement uit te zoeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Ribery komt in de winterstop toch al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |