Was te verwachten natuurlijkquote:
Iemand die die zijn uitspraken kan verklaren... Of is het een onzin bericht over dat rotatiesysteem?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En vorige week tegen RKC 2 had hij het nog over wisselspelers.... Nu zijn het opeens allemaal basisspelers..... Maar de wisselspelers mochten toch niets meer zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
1. Neem jij de media altijd letterlijk?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand die die zijn uitspraken kan verklaren... Of is het een onzin bericht over dat rotatiesysteem?
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
1. Neem jij de media altijd letterlijk?
2. Heb je een quote voor me waarin ten Cate spreekt over wisselspelers?
Waarschijnlijk ga ik dan een poging doen om op je te gaan zittenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als ik die dvd niet bij me heb maak je me zeker ter plekke af![]()
Van nu.nlquote:Op woensdag 27 september 2006 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de persconferentie na de wedstrijd tegen RKC 2 gezegt.
Dit zegt hij al vanaf het moment dat hij bij Ajax gestart is.quote:Trainer Henk ten Cate benadrukte een dag voor de return in de eerste ronde van de UEFA-beker dat hij niet de tweede keus opstelt. "Zo denk ik niet. We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers. We doen het niet met elf maar met 24 man. Mijn spelers moeten ook het gevoel houden dat ze een kans krijgen. Dat lukt niet als ze een heel seizoen op de bank zitten."
Barcelona
Naar goed voorbeeld van Frank Rijkaard bij Barcelona introduceert Ten Cate bij Ajax een roulatiesysteem. "Dat is niet iets wat ik bij Barcelona heb geleerd. Dat is overal normaal, behalve in Nederland. Veel clubs geven zogenoemde reservespelers niet het respect wat ze verdienen. Ik doe dat wel. Hopelijk word ik trendsetter."
Inderdaad, lucky fucks! Stel je voor dat we naar een wedstrijd gingen morgen waarbij we absoluut geen tegengoal mochten krijgen, en het nog maar zéér de vraag was of we door zouden gaan. Dan zou ik nu al in spanning zitten!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk
De wedstrijd gaat echt zo saai worden met een gare 3-1 overwinning ofzo. Ik zou nog liever in de stad blijven hangen. Waarom heeft Ajax niet gewoon verloren in Noorwegen, dan was de wedstrijd een stuk boeiender. Bah.
Fnoorders hebben maar mazzel, bij hun is elke wedstrijd spannend
Laat ze ook een keer spelen op een club van hun eigen niveau.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:07 schreef Vicenzo het volgende:
NEEEEEEEE niet Lindenbergh en de Mul.
Oké, dan gaan we knuffelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Rond 7 uur ben ik wel even in het home voor de geinteresseerden. Hangt er ook vanaf hoe gezellig het op Rembrandtplein is, meestal heb ik geen zin om er vroeg weg te gaan.
Hehe ik wil ze best hebben maar moet wel ff kijken of ik ze zelf wel voor 5'en kan halenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:35 schreef keijz het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor morgen bij AT5, maar moet ze voor 5 uur ophalen, en dat red ik niet..dus als iemand nog interesse heeft...
Ik weet het nog niet, maar eens zien hoe HtC er mee omgaatquote:Op woensdag 27 september 2006 19:46 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het maar gaar hoor zo'n roulatiesysteem...
PM? Heb ik iets gemist in de update?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hehe ik wil ze best hebben maar moet wel ff kijken of ik ze zelf wel voor 5'en kan halen![]()
PM me anders even
Oeps...quote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PM? Heb ik iets gemist in de update?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:55 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Oeps...Begin er zo aan gewend te raken overal
Werkt iig prima voor cquote:Op woensdag 27 september 2006 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PM? Heb ik iets gemist in de update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |