Jammer, ik wilde je graag meeten morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
home/vervolg of eventueel stadion nog in. Ga niet de stad in denk ik.
en ik hoef geen meeting![]()
Beetje kutten op z'n tijd moet kunnen toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat staat er in je agenda. 27 september: in Ajax topic trollen?
Met mij wel een keer toch?quote:
Ik ga wel ff stad, puur voor het bier...daarna Home..altijd gezellig. Even kijken wie deze week het meeste weegtquote:Op woensdag 27 september 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
home/vervolg of eventueel stadion nog in. Ga niet de stad in denk ik.
en ik hoef geen meeting![]()
Snap ik, ik ook niet. Maar bedoelde meer aan te geven dat het niets met Ajax te maken heeft, Romeo Castelen is een (geblesseerde) speler van Feyenoord, niet eens een concurrent.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:36 schreef PLAE@ het volgende:
sorry ik struin niet dit hele forum af.
als ik die dvd niet bij me heb maak je me zeker ter plekke afquote:Op woensdag 27 september 2006 15:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga wel ff stad, puur voor het bier...daarna Home.
wat ik er mee bedoelde is dat ik dit topic als een slowchat zie en dat leedvermaak daar altijd welkom is van je rivaalquote:Op woensdag 27 september 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook niet. Maar bedoelde meer aan te geven dat het niets met Ajax te maken heeft, Romeo Castelen is een (geblesseerde) speler van Feyenoord, niet eens een concurrent.
Is ook zo, aangezien er maar weinig Ajax-nieuws is, moeten we ons maar vermaken met al die problemen in Rotterdam. 22 oktober mogen we namelijk weer naar onze vriendjes toe!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ik er mee bedoelde is dat ik dit topic als een slowchat zie en dat leedvermaak daar altijd welkom is van je rivaal![]()
quote:Zomerse trip naar China voor Ajax 27 september 2006
Ajax gaat na afloop van de huidige competitie voor een tiendaagse trip naar China, zo meldt Voetbal International. De Amsterdamse club zal er eind mei en begin juni drie oefenwedstrijden spelen. De reis past in het streven van Ajax voet aan de grond te krijgen op de immense Chinese markt.
Martin van Geel: 'Een samenwerking met een Chinese club is niet uitgesloten' Daartoe reizen algemeen directeur Maarten Fontein en technisch directeur Martin van Geel komende zondag al naar China voor een vijfdaags bezoek. Het duo gaat dan de mogelijkheden onderzoeken merchandising op te zetten en spreekt met vertegenwoordigers van de nationale bond en clubs. "Een samenwerking met een Chinese club is niet uitgesloten, maar vooralsnog ligt daar niet onze prioriteit", zegt Van Geel in VI.
De oud-prof wijst op het gebrek aan succes bij eerdere samenwerkingsverbanden die door Ajax werden aangegaan. "Enkele jaren geleden hebben we een aantal samenwerkingsverbanden beëindigd. Alleen Ajax Cape Town hebben we overeind gehouden. Zuid-Afrika biedt voldoende potentie, zeker omdat daar in 2010 het WK wordt gehouden. Daar willen we als Ajax bij betrokken zijn."
Dat valt volgens mij wel mee hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 15:55 schreef Sethje het volgende:
Dat komt omdat er altijd van die onnozelaars uit EHV en 010 dit topic vol spammen
quote:Ten Cate hanteert roulatiesysteem
De basisformatie van Ajax ondergaat donderdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de eerste ronde van de UEFA-beker tegen IK Start een metamorfose. De Amsterdamse club verdedigt de ruime voorsprong (5-2) op de Noorse middenmoter met bijna allemaal spelers die tot dusver dit seizoen nauwelijks in actie kwamen.
De trouwste Ajax-supporters, donderdag ruim 25.000 in getal, zien aanvoerder Jaap Stam en topschutter Klaas-Jan Huntelaar nog wel vanaf het eerste fluitsignaal aan het werk. Afgaande op de laatste training voor het duel met IK Start krijgen Urby Emanuelson, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Roger, Gabri, John Heitinga, Maarten Stekelenburg, Mauro Rosales en Ryan Babel rust.
Trainer Henk ten Cate benadrukte een dag voor de return in de eerste ronde van de UEFA-beker dat hij niet de tweede keus opstelt.
"Zo denk ik niet. We hebben een selectie van 24 spelers. Dat zijn voor mij allemaal basisspelers. We doen het niet met elf maar met 24 man. Mijn spelers moeten ook het gevoel houden dat ze een kans krijgen. Dat lukt niet als ze een heel seizoen op de bank zitten."
Naar goed voorbeeld van Frank Rijkaard bij Barcelona introduceert Ten Cate bij Ajax een roulatiesysteem. "Dat is niet iets wat ik bij Barcelona heb geleerd. Dat is overal normaal, behalve in Nederland. Veel clubs geven zogenoemde reservespelers niet het respect wat ze verdienen. Ik doe dat wel. Hopelijk word ik trendsetter."
Vermoedelijke opstelling: Gentenaar; Ogararu, Stam, Grygera en Vermaelen; Maduro, Perez en Lindenbergh; De Mul, Huntelaar en Rosenberg.
Wat mij betreft mogen ze voorzichtig zijn met Manucharyan, laat hem eerst maar eens een flink aantal wedstrijden bij Jong Ajax spelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen kans voor Manucharyan maar wel voor De Mul? Dat zou echt slecht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |