Lieveheersbeestquote:Op woensdag 27 september 2006 14:08 schreef roelofjan het volgende:
http://www.bulklist.nl/wiki/?Word1=Lieveheersbeestje&Word2=Epibreren
Iemand die dit lukt?
Ja, nou maak ik geen indruk meerquote:Op woensdag 27 september 2006 14:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
* Lieveheersbeest...
* Nederland
* Cultuur_in_Nede...
* Kunst
* Literatuur
* Literatuur_van_...
* Auteur
* Nederlandse_lit...
* Geschiedenis_va...
* Nederlandse_lit...
* Lijst_van_Neder...
* Simon_Carmiggel...
T is wat omslachtig...
Wil wel de style van WikiPedia aanhouden om eerlijk te zijn. Ik denk persoonlijk dat wanneer je er een hele site en commercieel gebeuren van gaat maken mensen het toch niet leuk meer vinden. Dit is lekker simpel.. zal zometeen wel iets fabriceren hoe jullie tegen elkaar kunnen strijden...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:39 schreef Catbert het volgende:
Jouw opdracht is om van
Elektromotor
naar
World_Wide_Web
te gaan.
Gefeliciteerd! Je hebt je doel bereikt met 3 pagina's. Klik hier om nog een keer te spelen!
Wil jij je vrienden dezelfde woorden geven om te kijken met hoeveel pagina's zij het kunnen? Geef ze de volgende url:
http://www.bulklist.nl/wiki/?Word1=Elektromotor&Word2=World_Wide_Web
Dit is echt stoerJe moet hier echt een mooie site van maken, dit is een superleuk spelletje, bovendien kom je nog op interessante pagina's ook
Tactiek: altijd de eerste pagina doorlezen. Zo stond er toevallig op de Elektromotor pagina dat deze in ventilatoren van computers zaten. Beetje nutteloze info maar dan ben je wel lekker snel aanbeland bij World_Wide_Web
Woorden moeten exact overeenkomen met die van WikiPedia...quote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Herkent de site alleen maar voorgeprammeerde woorden?
Ik probeer zelfs een opdracht te maken (door zelf 2 woorden in te vullen in de url), maar als ik bij de eindpagina kom, herkent hij dat niet
Een mooi Adsense blokje zal niemand afschrikken..quote:Op woensdag 27 september 2006 14:52 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Wil wel de style van WikiPedia aanhouden om eerlijk te zijn. Ik denk persoonlijk dat wanneer je er een hele site en commercieel gebeuren van gaat maken mensen het toch niet leuk meer vinden. Dit is lekker simpel.. zal zometeen wel iets fabriceren hoe jullie tegen elkaar kunnen strijden...
Pixel kopen?quote:Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Een mooi Adsense blokje zal niemand afschrikken..
(damn, waarom heb ik dit niet bedacht.)
Same here, en ook Opera.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij mij worden allemaal style-pagina's meegeteld:
Komt waarschijnlijk door Opera. Leuk spel TS!
Is dat een groot centraal iets of zo? Want mijn server is ook zo dood als een piertje.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:43 schreef SpaceCow het volgende:
Door een stroomstoring in RedBus Telecity Amsterdam is de website tijdelijk down. We krijgen geen toegang tot de Remote Powerboot dus even heen en weer fietsen zo.
quote:
Ja, groot server parkquote:Op woensdag 27 september 2006 17:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is dat een groot centraal iets of zo? Want mijn server is ook zo dood als een piertje.
Edit: Piertje leeft alweer.
Idem... hij doet het niet bij me dus voor een andere avondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |