abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 14:36:00 #51
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42169864
Dan ga je toch met de fiets lapzwans
pi_42170141
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Precies, NIET dus.
Dus als jij zegt dat de regels niet nageleefd zijn in dit geval, dan is dat volkomen onzin, want je hebt er geen idee van.
Zie het gewoon onder ogen, dat je een dagje niet met de bus kan en dat je ander vervoer moet regelen voor eigen kosten.
Iedereen heeft het recht om te staken, jij dus ook, mocht er iets niet kloppen binnen je bedrijf. Als jij daarvan afstand wilt doen, prima, maar de normale mens wil dat niet. En aangezien we nog steeds in een democratie leven waar de meerderheid beslist, en jij in je uppie geen meerderheid bent, heb je het maar te accepteren. als je het niet kan accepteren, moet je vertrekken. Zoals ik al zei: naar een onbewoond eiland waar je je eigen samenleving kan maken.
Hup, koffers pakken en wegwezen
Dat baseer ik niet op volledige onzin omdat er nu in het nieuws is dat die stakers aangepakt worden omdat Arriva het ziet als een wilde staking (komt dus niet geheel uit de luchtvallen).
Ik vind dat het recht om te staken een goed recht is voor gegronde redenen en in situaties waarbij werkgevers en werknemers een dusdanig conflict hebben over de belangrijkste dingen binnen een CAO (Loon, vakantiedagen etc). Wanneer ik dan hoor dat het gaat om 15 minuten per dag, die naar mijn idee door andere zaken makkelijk gecompenseerd worden, vind ik dat een hele zwakke reden om te gaan staken. Maargoed ik heb het al eerder gezegd, volgens mij komt het gewoon omdat iedereen tegenwoordig staakt uit ontevredenheid en dat vind ik een slechte ontwikkeling, dus moet er een keer een statement komen en hard opgetreden worden tegen dit soort stakers.

Ik snap niet echt wat je met Meerderheid beslist bedoelt eigenlijk in dit verband? Wie is de meerderheid?

Owja en ik reis nooit met de bus, altijd met de auto, mede doordat ik gewoon niet van de bus opaan kon en daardoor geen zin meer had in dikke vertragingen die ik daardoor opliep.
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 27 september 2006 @ 16:53:20 #53
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_42172861
Goeie reden voor een dagje vrij, heb ik ook gedaan
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  woensdag 27 september 2006 @ 17:54:58 #54
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_42174493
Ik zou dit heel simpel hebben opgelost, zoals een Russische voetbaltrainer van een club uit de derde divisie gedaan had.
pi_42184637
Gelukkig hoefde ik alleen vanavond te werken. Als ik de bus niet kon nemen dan zou ik met de auto moeten, en dat kost me extra geld aangezien ik niet mag parkeren in de parkeergarage van de KPN voor 16:00 Kut Arriva
pi_42186091
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef skippy22 het volgende:
Right 30km fietsen heen, en ook weer 30 terug.. dat doe je voor je plezier
  donderdag 28 september 2006 @ 02:59:19 #57
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42189444
Ik ben vandaag (uit PURE, PURE noodzaak.. ik verafschuw de trein) met de trein gegaan. Kwestie van jezelf tijdig op de hoogte stellen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42191792
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:36 schreef skippy22 het volgende:
Sommige moeten hun standaard reactie functie eens uitzetten. Niet iedereen zit op de basisschool om de hoek hoor
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42191804
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:56 schreef JohanTop het volgende:

[..]

Right 30km fietsen heen, en ook weer 30 terug.. dat doe je voor je plezier
euh ja ik wel
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_42198229
quote:
Op donderdag 28 september 2006 02:59 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben vandaag (uit PURE, PURE noodzaak.. ik verafschuw de trein) met de trein gegaan. Kwestie van jezelf tijdig op de hoogte stellen
En dan komt het volgende:
Fietsend naar de trein 10km, en dan fiets mee in de trein? En dan nog 10km door de stad fietsen

@hierboven

Ik soms ook wel, heb een racefiets, maar naar school toe zijn die niet zo praktisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')