Ja volgens mij ook om 7 uurquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Cubewoods het volgende:
Amerikanen kunnen toch wel een mooie show opzetten?
Btw op xbox.com staat:
[..]
Ik dacht 7 uur?
Dat is 8 uur. Zomertijd, weetjewel.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook om 7 uur
EDIT: We’ll be showing LIVE action footage as it happens in Barcelona on Wednesday 27 September at 6pm. Get ready for some BIG announcements. Test your Windows Media Player connection to guarantee a piece of the action.
van de UK site dus gewoon om 7uur!
Echt op Roy schieten dusquote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel je voor.... je hoofd op een Rainbow Six character
[afbeelding]
het is in Londen nu: 16:15quote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is 8 uur. Zomertijd, weetjewel.
Ja 1x gehad en een week later deed ie het niet meerquote:Op woensdag 27 september 2006 17:39 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik doe net me Xbox aan
Krijg ik een knipperend rood lampje
Ik balen
Doe de Xbox uit en weer aan hij werkt weer als een tiet
Gebeurd dit vaker ?
Das mooi klotequote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja 1x gehad en een week later deed ie het niet meer
Ik heb het 3 maand geleden een keer gehad, werkt nog als een zonnetje. Lijkt me dus niet dat jouw geval exemplarisch is.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja 1x gehad en een week later deed ie het niet meer
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
http://www.xbox.com/en-GB/events/x06/
om straks het perspraatje te volgen, al zal die link vast al gepost zijn
Ik deed de Xbox gewoon aanquote:Op woensdag 27 september 2006 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het 3 maand geleden een keer gehad, werkt nog als een zonnetje. Lijkt me dus niet dat jouw geval exemplarisch is.
Het knipperende lampje (linksboven, toch?) betekent een HDD error. Dit heb je vaker als je de 360 afsluit terwijl hij nog aan het downloaden is, misschien was dit bij jou ook het geval.
Hij geeft ook een rood lampje als de voeding er niet goed in zit, heb ik ook eens gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:02 schreef Ronaldinho10 het volgende:
[..]
Ik deed de Xbox gewoon aan
Majah ik zie wel
Hoop niet dat die voor GoW gaat crashen![]()
Nee, ik had bijna een compleet topic vol gelul gemistquote:Op woensdag 27 september 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je het al gespeeld dan?
idd, zuigt hard, camera zuigt, auto attack zuigt en mist wel es waardoor je het level af vliegt, veel te simpele besturing/gameplay!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je het al gespeeld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |