Ik dacht dat het een foto was idd waarmee ze zat te wapperen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef n1ek het volgende:
ze mist gewoon t thuisfront lijkt me aangezien ze een kaart oid in dr handen had
Precies. En daarna deed ze wapperdewap met de kaart.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef n1ek het volgende:
ze mist gewoon t thuisfront lijkt me aangezien ze een kaart oid in dr handen had
Jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
Volgens mij is ze niet lekker omdat ze voor het eerst ongesteld is geworden.
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
Herstel: dit kan natuurlijk niet. Kleuters kunnen niet ongesteld worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
3 uur heh, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe laat komt de volgende shift gevangenen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Huilie, huilie, helemaal alleen...
zigeunermeisje...da's Milica haar liedje![]()
![]()
Daar heb ik jou toch voor Morwtjequote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 uur heh, wel op blijven letten![]()
En samen blijven steken op kleuterschoolniveauquote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding tussen Sabrina en Jenna is vast geen moeder/dochter verhouding.
Zal wel meer een vriendinnetjes verhouding zijn
ze zijn echt bij uitstek mijn favo's..!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef CartWOman het volgende:
En lachen alweer, wat een uitwerking hebben die 2 toch op elkaar.![]()
Niet om te zeiken ofzo. Maar deze berekening klopt niet helemaal.quote:En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.
Ze hebben 10 shifts en moeten er dus 20.000 maken. Dat is 2000 per shift. Dat is 500 per persoon. Als je uitgaat van een netto werktijd van maar 5 uur, moeten ze er dus 100 per uur maken. Dat is nog geen 2 per minuut.
Ze zijn beiden verslaafd aan gokkasten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef Sonique het volgende:
Monique tegen Sabrina: "Het is zwaar. Zes uur lang op een kruk, nu is dat niet zo erg want dat zijn we wel gewend"
![]()
Don't ask the impossible.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Morwen het volgende:
Jezus, Sab, stel je niet zo aan. Ga eens hoofdrekenen, is makkelijk te halen![]()
Klasieker!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Monique aan Sabrina: "je gezicht ziet idd niet erg strak in het pak!"![]()
Hoe dan ook, de uitkomst is vrijwel hetzelfde: nog geen 2 per minuut.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet om te zeiken ofzo. Maar deze berekening klopt niet helemaal.
Er blijft meer dan 50 1/2 uur werk tijd over. Namelijk 55 uur.
20.000 / 55 = 364 per uur.
364 / 4 = 91 per uur per persoon
91 / 60 = 1,5 per minuut
60 / 1,5 = 39,6 seconden per knijper.
Maar als ik dan even denk aan het feit dat ze in die tijd dat ding ook nog op een kaart moeten doen, en de kaarten ook nog moeten tellen...
Het zal dus wel een foto van d'r kindje zijn geweest.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
"Moest ik nou zo nodig weer een baby maken"
Sjaanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Wie verpest de opdracht Sjaan of de zusjes?
Die zusjes zeker niet, die bikkelen wel doorquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Die kale ouwe gek met z'n geheime opdracht.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Mwah, ik zie het zo ook wel voor mequote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Don't ask the impossible.![]()
Toch maar om 9 uur opstaan morgen.![]()
Dat hoorde ik ook, maar snap die opmerking ff niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Heb geen verstand van vrouwelijke dingen, maar ik dacht: nog niet ongesteld geweest, buikpijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.
Zo zwaar moet je dat niet zien, manquote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.
Dat zat ik dus eerder al te bedenken, die gaat iets helemaal fout doen en dan weer een week op zijn knietjes liggenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die kale ouwe gek met z'n geheime opdracht.
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dus weekopdracht na precies twee uur niet gehaald...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Fikkert het volgende:
werkkleding mag alleen gedragen worden in de werkplek, maar ze gingen wel in werkkleding naar wc ... zal dat wel mogen ???
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar snap die opmerking ff niet...
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dus wel een foto van d'r kindje zijn geweest.![]()
Right. Jij krijgt nog niet eens 1 ooglid omhoog om die tijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het zo ook wel voor me![]()
dat kind is niet van Barry, maar ze bedoelde gewoon dat ze haar kind mist..quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.
Best verstandig dat ze van tevoren even oefenen. Zelfkennis.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Inca het volgende:
Ze zijn mekander nu aan het uitleggen hoe een knijper in mekander zit.
Als ze geen babietje gemaakt had, had ze die nu ook niet kunnen missen....quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb geen verstand van vrouwelijke dingen, maar ik dacht: nog niet ongesteld geweest, buikpijn.
Dit is wel erg grappig.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef pullup het volgende:
Mo: "Zo zit hij toch niet goed..gekkenhuis "
Die doos van een Saab snapt er de ballen van![]()
Het blijkt inmiddels door mij niet begrepen ironie te zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?
Zegquote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Right. Jij krijgt nog niet eens 1 ooglid omhoog om die tijd.![]()
Nee, dat was dus de knijper.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Lol met een vliegje.
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nieuw progamma op Talpa met Mon en Saar over de vloer![]()
Lijkt mij wel lachenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nieuw progamma op Talpa met Mon en Saar over de vloer![]()
Rik maakt het wel goed. Hij was vrij snel. Deed 9 seconden over 1 knijper. Dus wat de meiden te weinig doen, doet Rik te veelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Knijper vliegt al door de kamer, damn, wat een tuthola's.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.![]()
Leuke cap.quote:
Ik reken niet meer. De pauze tijd klopte ook al nietquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef pullup het volgende:
Bij elke knijper dus 5 minuten om dat ding weer terug te vinden. Neem je het even in je berekening op scan![]()
Maar let maar op, direct bij de werkelijke opdracht gaan ze als een speer.
ALLES is beter dan die tweequote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.![]()
Gottegot. Neehee ze is niet zwanger.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?
het gaat nu echt om een vliegje, daar heeft Mo een trauma aan over gehouden vertelde ze eerder alquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat was dus de knijper.![]()
Het is maar goed dat de huidige ploeg zo goed gaat....
Proost danquote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik reken niet meer. De pauze tijd klopte ook al niet![]()
Ik neem gewoon nog een bacardi. Lijkt me een beter plan.
Dat mag...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Dus weekopdracht na precies twee uur niet gehaald...
Micheline kreeg de knijper niet eens in elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Best verstandig dat ze van tevoren even oefenen. Zelfkennis.
Daar heb je nog jaren de tijd voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef Veulen het volgende:
gaat er trouwen iemand de gouden kooi kijken volgende week?
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gottegot. Neehee ze is niet zwanger.
Ze heeft een kindje gemaakt en moet nu huilen omdat ze dit kindje mist. Als ze dat kindje niet gemaakt had, kon ze d'r ook niet missen.
En dan spreekt men hier van de domheid van beide dames ín het huis. Hier kan men er ook wat van![]()
![]()
ff checken wat het is... Volgens mij gaat het floppen...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat mag...
gaat er trouwen iemand de gouden kooi kijken volgende week?
het gaat om een zilvervisje.... zilvervliesje volgens de zusjesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
het gaat nu echt om een vliegje, daar heeft Mo een trauma aan over gehouden vertelde ze eerder al
Ik ga zo lekker slpaen om de zusjes morgenvroeg te zienquote:Op woensdag 27 september 2006 00:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.![]()
De meesten doen geen oog dicht vannacht, kan Jeroen straks mooie volzinnen maken.
Doe jij 'ns niet zo eng!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Best verstandig dat ze van tevoren even oefenen. Zelfkennis.
Dank.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.![]()
De meesten doen geen oog dicht vannacht, kan Jeroen straks mooie volzinnen maken.
Jeroen -> Marliesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn --> Marlies
Janine --> Marlies
E10 --> Marlies
Wie nomineerde wie nog meer?
wouden? ja, ik zag het welquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef n1ek het volgende:
ze hebben er al (meer dan) 100 ja, maar denk toch dat ze met de rest rekening moeten houden en gewoon zo door moeten gaan. ze wilden het rustiger aan gaan doen.
GEmiddelde vrouw lijkt mequote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef Morwen het volgende:
De zusjes zijn echt ge-obsedeert door eten zeg![]()
Is ze zwanger?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: "Ik ben echt heel bang nu hoor. "
(ze wordt te zwaar)
Ze zei toch "waarom moet ik [u]weer[/u zo nodig een kindje maken..." ? Misverstand van mijn kant ok... maar 't valt niet altijd mee voor iemand die niet Nederlands als moedertaal heeft! Dat had je met je superieure intelligentie kunnen lezenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef Lyza het volgende:
[..]
Gottegot. Neehee ze is niet zwanger.
Ze heeft een kindje gemaakt en moet nu huilen omdat ze dit kindje mist. Als ze dat kindje niet gemaakt had, kon ze d'r ook niet missen.
En dan spreekt men hier van de domheid van beide dames ín het huis. Hier kan men er ook wat van![]()
![]()
Je weet maar nooit!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:49 schreef Morwen het volgende:
Mon neemt een lipglossje en een parfummetje mee naar de werkruimte![]()
Ich war schwanger, mir gings zum kotzenquote:
Mwah, mijn mannetje is er veel meer mee bezig dan ik en dan vooral hoeveel die naar binnen kan stouwenquote:
Heeft Tijn niet op Marlies gestemd dan? Dat was toch de afspraak die hij had met Eggie? En Janine heeft ook niet op Marlies gestemd? 'k Snap er niks meer vanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen -> Marlies
Egbert -> Marlies
Semih -> Marlies
De rest op Jeroen. Alleen Sabrina op Marcia.
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Beetje eentonig werk dit hè?"
Egbert: "Als je het eerst net de ene hand doet en daarna met de andere valt het wel mee"
jawel, maar die drie had hij al genoemd.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft Tijn niet op Marlies gestemd dan? Dat was toch de afspraak die hij had met Eggie? En Janine heeft ook niet op Marlies gestemd? 'k Snap er niks meer van![]()
Dat staat toch in de post die Scan quote? En dát heeft niks met moedertaal te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:56 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft Tijn niet op Marlies gestemd dan? Dat was toch de afspraak die hij had met Eggie? En Janine heeft ook niet op Marlies gestemd? 'k Snap er niks meer van![]()
Hebbes.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dát heeft niks met moedertaal te maken.![]()
Die opmerking ontging mij trouwens evenquote:
laat ook maarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking ontging mij trouwens even
Zal wel aan de drank liggen.
Bijna iedereen.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Was iedereen hier een kloon van CartWoman ofzo. Ze gaat naar bed en iedereen lijkt pleite te zijn
Dat hebben Geer en Goor ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n lapje voor je ogen? zijn ze te lui om hun ogen dicht te doen als ze slapen ?
[afbeelding]
Iedereen probeert zo snel mogelijk een wasknijper in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Bijna iedereen.![]()
Maar het is ook zo saai.![]()
OKquote:
En? Wat is jou tijd voor drie knijpers?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iedereen probeert zo snel mogelijk een wasknijper in elkaar te zetten.
ja dat zat ik me dus ook al af te vragenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
En waaaaaarom zien we de slapende zusjesEr zijn er nog meer wakker, neem ik aan.
Uw zoekbewerking - "myriam bash" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op woensdag 27 september 2006 01:21 schreef PC eend het volgende:
Damn ben ik te laat voor de myriam bash![]()
8 in een minuut was mijn record. Buuf had er 10 in een minuut.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
En? Wat is jou tijd voor drie knijpers?![]()
Jij post alleen plaatjesquote:Op woensdag 27 september 2006 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - "myriam bash" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:
Als ze eenmaal de routine hebben, gaat het vanzelf. Ze zitten gewoon te zeikenquote:Op woensdag 27 september 2006 01:25 schreef Lyza het volgende:
Deze groep ligt behoorlijk voor op schema maar ik denk dat dat bij de andere groepen veel minder goed zal gaan. Bij het oefenen zaten ze al te miepen over hoe zeer het deed en hoe moeilijk je zo'n knijper in elkaar kreeg.
Joh, wat vreemd. Wat denken ze van de rokende streamers, zo wordt BB alsnog een dure hobbyquote:Op woensdag 27 september 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
E10 verveelt zich en rookt daarom zoveel.
Tja, ik heb op het moment ff geen commentaar op de streamsquote:
Haha dat ze zitten te zeiken klopt. Vraag me alleen af of dat gaat veranderen als ze eenmaal écht bezig zijn. Dat wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze eenmaal de routine hebben, gaat het vanzelf. Ze zitten gewoon te zeiken![]()
Vergeet de stroom niet, had vandaag ruim 200 euro extra aan stroom van afgelopen jaarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Joh, wat vreemd. Wat denken ze van de rokende streamers, zo wordt BB alsnog een dure hobby![]()
Nou, ik hoop dat ze het gewoon halen, ben dat gehang meer dan beu. Drank moet erin en muziekquote:Op woensdag 27 september 2006 01:31 schreef Lyza het volgende:
[..]
Haha dat ze zitten te zeiken klopt. Vraag me alleen af of dat gaat veranderen als ze eenmaal écht bezig zijn. Dat wordt alleen maar erger.
Dát kan dan wel weer leuke conflictjes opleveren (of is dat ijdele hoop)
hoiquote:Op woensdag 27 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet de stroom niet, had vandaag ruim 200 euro extra aan stroom van afgelopen jaar![]()
Nog steeds de zusjes, waar is de rest?????????
Daar hebben er meerder last van geloof ikquote:Op woensdag 27 september 2006 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik heb op het moment ff geen commentaar op de streams
Dat zou Milica ook moeten doen. wie?quote:Op woensdag 27 september 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
E10 mag het niet over zijn moeder hebben, dat wil ze niet![]()
Hoi, stinkdierquote:Op woensdag 27 september 2006 01:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
hoi
Ik kreeg lekker terug![]()
de rest slaapt toch? (op Rik na die de slapers wakker moet maken zometeen)
Milica is eruit hehquote:
quote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 27 september 2006 01:43 schreef Peter6000 het volgende:
Blijkbaar zijn de slapende zusjes relevanter, maar er was heel ff beeld
quote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Jammer dat de kwaliteit van de streams zeer hoog is terwijl de bewoners kwalitatief ver onder de maat zijn.
Dat heeft voornamelijk met de regie te maken, 2 streams op slapende zusjesquote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Jammer dat de kwaliteit van de streams zeer hoog is terwijl de bewoners kwalitatief ver onder de maat zijn.
E10: Geen assielzoekers zoeker meer binnen laten, Dat schelt een hoop ruimte!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Interessante visie van Etiënne: maak een doos eieren plat voordat je het weggooit.
Dat scheelt een hoop ruimte
nee, met de bewoners. die zijn onder de maat, vergeleken met de kwaliteit van de streamsquote:Op woensdag 27 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat heeft voornamelijk met de regie te maken, 2 streams op slapende zusjes![]()
Een racist, een turk, een negerin en een homo,... is het weer niet goedquote:Op woensdag 27 september 2006 01:46 schreef APK het volgende:
Kom op zeg, de bewoners hebben de diepgang van mijn doucheputje.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Dat heeft voornamelijk met de regie te maken, 2 streams op slapende zusjes![]()
quote:
Ik zie slechts vrede op aarde.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
Een racist, een turk, een negerin en een homo,... is het weer niet goed
Waar?quote:
Ik weet niet hoe diep jouw doucheputje isquote:Op woensdag 27 september 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, de bewoners hebben de diepgang van mijn doucheputje.![]()
Heeft niets met de regie te maken. Wat er niet inzit kun je er niet uithalen.
Da't is juist mooi. Als god het ons geeft ontstaan er nu drie groepjes. (collegabonding) Haat en nijd wil ik!!!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:49 schreef APK het volgende:
Dat is toch geen werken?
En maar lullen.
Hopelijk veroorzaakt dit soort geestdodend 'werk' nog wat frictiequote:
Mijn doucheputje is verstopt.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
Ik weet niet hoe diep jouw doucheputje isMaar 2 streams op slapende mensen terwijl er meerdere wakker zijn is imo waardeloos.
Nina Hagen Unbeschreiblich Weiblichquote:Op woensdag 27 september 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ich war schwanger, mir gings zum kotzen
Ich wollt's nich haben, brauchste gar nicht erst nach fragen
Ick fress Tabletten, und überhaupt Mann
Ich schaff mir keine kleinen Kinder an
Sag sag sag warum soll ich meine Pflicht als Frau erfüll'n?
Für wen? Für die? Für dich? Für mich?
Ich hab keine Lust meine Pflicht zu erfüll'n
Für dich nicht, für mich nicht, ich hab keine Pflicht
[BB SC 33] Toen Bommie lag te slapenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:03 schreef PID61 het volgende:
[..]
Nina Hagen Unbeschreiblich Weiblich
Ook al is het al een uur geleden. Een quote van ons aller Nina verdiend het om nog even gekicked te worden![]()
![]()
???????quote:Op woensdag 27 september 2006 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[BB SC 33] Toen Bommie lag te slapen![]()
Mo tenminste welquote:Op woensdag 27 september 2006 02:11 schreef PID61 het volgende:
De prinsessekamer is zich al aan het omkleden
Alleen in de pauze mag het welquote:Op woensdag 27 september 2006 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm, ze mochten toch niet eten en drinken aan de werktafel ?? Wat doet die mok dan daar op tafel
Shit, nu heb ik het Eggbert-syndroom en kan ik ook al niet meer lezenquote:
What else is new.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:15 schreef PID61 het volgende:
E10 heeft geen hoofdpijn hij is alleen een beetje wazig![]()
Waarom zouden ze tijdens de pauze niet mogen werkenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn "werkt" in pauzetijd, hij raapt knijpers op.
Eigenlijk een vorm van smokkelen, al staat er in de opdracht niet expliciet aangegeven dat er in de pauzes niet gewerkt mag worden.
In een fabriekscultuur hoort zoiets nietquote:Op woensdag 27 september 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze tijdens de pauze niet mogen werken
Het is geen fabriekquote:Op woensdag 27 september 2006 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In een fabriekscultuur hoort zoiets niet![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze tijdens de pauze niet mogen werken
Ik kan mij voorstellen dat je even gaat roken, pissen of stretchen....
Maar lullen over de opdracht en niets doen duidt op achterlijk geconditioneerd fabrieksgedrag.
Ze werken niet full time.
Dit is maar 3 dagen.
Ze kunnen extra geld verdienen.
Maar nee hoor....
Dit tempo slaat nergens op.![]()
Als ik 3 jaar aan de lopende band zou staan zou ik het met je eens zijn, maar dit gaat om 3 dagen.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
In een fabriekscultuur hoort zoiets niet![]()
Hij sprak het ook nog eens op een toon uit, alsof er heel veel keus wasquote:Op woensdag 27 september 2006 02:21 schreef PID61 het volgende:
Wat wil je op brood....
Pindakaas of nix
![]()
![]()
![]()
![]()
Rik.... You the man
Mon is pas om 9 uur aan de beurtquote:Op woensdag 27 september 2006 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Rik kan nu gaan slapen natuurlijk, de volgende ploeg is wakker
Enquote:Op woensdag 27 september 2006 02:21 schreef latevogel het volgende:
ze hebben al extra knijpers gemaakt,maak je niet druk
![]()
Rightquote:Op woensdag 27 september 2006 02:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij sprak het ook nog eens op een toon uit, alsof er heel veel keus was![]()
Knap zeg!quote:Op woensdag 27 september 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik 3 jaar aan de lopende band zou staan zou ik het met je eens zijn, maar dit gaat om 3 dagen.
Wat is er met die lui aan de hand dat ze dat niet snappen?
Ik zou het zeker 3x sneller kunnen.![]()
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat normaal.quote:
bewijs het maar met een filmpje van je actiequote:Op woensdag 27 september 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik 3 jaar aan de lopende band zou staan zou ik het met je eens zijn, maar dit gaat om 3 dagen.
Wat is er met die lui aan de hand dat ze dat niet snappen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
Groep c staat nu groep b te verzorgen om aan het werk te gaan?
Rik en Mo?
Dan ga je toch lekker in je eentje door...quote:
Daar krijg je geen schurft van hoor.......quote:Op woensdag 27 september 2006 02:26 schreef Lyza het volgende:
Gatverdamme. Rik likt z'n vingers af en pakt vervolgens die broodjes vast.![]()
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk dat je na 6 uur knijpers het wel ff gehad hebt als je weet dat je nóg 3x 6 uur moet. Daarbij zitten ze al dik over het nodige aantal heen. Ze werken wel door maar iets rustiger. Ik geef ze wel gelijk op zich.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat normaal.
Ik snap niet waarom ze als zombies in slow-motion werken.
Kijk eens naar de streams en kijk eens naar wat jij zelf kunt doen per uur.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:27 schreef latevogel het volgende:
bewijs het maar met een filmpje van je actie![]()
Zo wordt ik al 30 jaar boos op mensen die graag brood voor je willen smeren maar eeuwig een mes aflikken,ik bedank ze vriendelijk. Het vertellen blijkt geen zin te hebben.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:26 schreef Lyza het volgende:
Gatverdamme. Rik likt z'n vingers af en pakt vervolgens die broodjes vast.![]()
Schurft krijg je wel van de banken en stoelen waar hij bloot op heeft gezetenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:28 schreef PID61 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen schurft van hoor.......
Hooguit AIDS
Nee,je moet het 'schurftverhaal' niet overdrijven.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schurft krijg je wel van de banken en stoelen waar hij bloot op heeft gezeten![]()
Leg eens uit?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:28 schreef Lyza het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk dat je na 6 uur knijpers het wel ff gehad hebt als je weet dat je nóg 3x 6 uur moet. Daarbij zitten ze al dik over het nodige aantal heen. Ze werken wel door maar iets rustiger. Ik geef ze wel gelijk op zich.
Durf jij nog wel te ademhalen in het bijzijn van mensen?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
Of boeken met speeksel aan de zijkanten van de pagina
en wie zei er nu:quote:Op woensdag 27 september 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens naar de streams en kijk eens naar wat jij zelf kunt doen per uur.![]()
Ik overdrijf niks, BB zou dit serieus moeten nemen. Niks tegen Rik, zeker niet. Maar schurft is een ernstige aandoening die na behandeling weken kan duren.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:33 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,je moet het 'schurftverhaal' niet overdrijven.
Menno. Jij bent de volgende week exit :quote:Op woensdag 27 september 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Ze doen dit maar 3 dagen, meer knijpers betekent meer geld voor volgende week en ze mogen bijna naar bed om pas over 12 uur (!) weer aan het werk te moeten.
Ik zou me in het zweet werken om:
-Te tonen dat ik niet een slappe lul ben.![]()
-Geld binnen te slepen.
Ten eerste heb ik geen knijpers nodig om te bewijzen dat ik geen "slappe lul" ben en ten tweede zou ik toch niet hoeven "feesten" met die groep losers. Dus dat extra geld zou me dan ook weinig doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Ze doen dit maar 3 dagen, meer knijpers betekent meer geld voor volgende week en ze mogen bijna naar bed om pas over 12 uur (!) weer aan het werk te moeten.
Ik zou me in het zweet werken om:
-Te tonen dat ik niet een slappe lul ben.![]()
-Geld binnen te slepen.
Tsja, ligt eraan hoelang je in de bak hebt gezetenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:36 schreef latevogel het volgende:
[..]
en wie zei er nu:
Op woensdag 27 september 2006 02:22 het volgende:
Het is uiteraard volkomen willekeurig dat mensen in jouw omgeving hun adem inhouden als ze bij je in de buurt zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:34 schreef Addi het volgende:
[..]
Durf jij nog wel te ademhalen in het bijzijn van mensen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 02:37 schreef PID61 het volgende:
Ik kom trouwens net uit de kroeg......
Ze hadden daar niet eens de BB-streams aanstaan...
Belachelijk
Allen maar Arsenal-Porto
Ja, maar dat geldt ook voor jouw vaginisme.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Ik overdrijf niks, BB zou dit serieus moeten nemen. Niks tegen Rik, zeker niet. Maar schurft is een ernstige aandoening die na behandeling weken kan duren.
But-kroeg zegquote:Op woensdag 27 september 2006 02:37 schreef PID61 het volgende:
Ik kom trouwens net uit de kroeg......
Ze hadden daar niet eens de BB-streams aanstaan...
Belachelijk
Allen maar Arsenal-Porto
wat kan je fout doen aan een knijper bouwen?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:35 schreef Peter6000 het volgende:
En ze hebben gekozen voor nauwkeurigheid boven snelheid
Dit om het risico te verkleinen, dat de opdracht mislukt door één foute knijper.
wacht maar tot mo en sab moeten !quote:Op woensdag 27 september 2006 02:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat kan je fout doen aan een knijper bouwen?
euh..... binnenste buitenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat kan je fout doen aan een knijper bouwen?
Lekker boeiende geheelonthouder alert.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:37 schreef Lyza het volgende:
Ten eerste heb ik geen knijpers nodig om te bewijzen dat ik geen "slappe lul" ben en ten tweede zou ik toch niet hoeven "feesten" met die groep losers. Dus dat extra geld zou me dan ook weinig doen.
uhm ff niet aan hun gedacht...quote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wacht maar tot mo en sab moeten !
Ja weetje, nou echt hee, nee, tuurlijk, maar kijk, zo, nee, dan ja, maargoed dus ik zei....quote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bloes kon niet inloggenquote:Op woensdag 27 september 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor jouw vaginisme.
En mijn sinds een dag of 4 wat gebroken en gekneusde ribben.
En wij bikkelen toch ook gewoon door?![]()
Interesseert mij geen fuck.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:40 schreef PID61 het volgende:
Zoals gezegd ik kom net uit de kroeg.
Idereen komt juist bij mij ademhalen......
Maar ja ik eet geen knoflook....
En dan praten over rookverbod...... pffffff
Micheline zit nu al te zeuren dat ze een zere pols heeft en net bij het oefenen lukte het haar al niet één zo'n knijper in elkaar te zetten. Ik denk dat het probleem nog eerder bij haar zal liggen dan bij Sabrina en Monique. Ik kan me van die kofferopdracht herinneren dat die twee aardige doorzetters waren vergeleken bij de andere dames.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja bedankt, we houden vol !quote:
Nee, maar het is de bedoeling om hier over de streams -en hetgeen daarbij hoort- te babbelen.quote:
APK en ik zijn 1, wij zijn beide hormonaal ontregeldquote:
Tja. Dat soort dingen ga je dan zeggen als je uitgeluld bent he.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker boeiende geheelonthouder alert.![]()
Jawel, maar iedereen praat over het algemeen ontopic hier, maar na 1:00 ofzo moet dit best kunnen. We houden ook streamverslagen bij nu en dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar het is de bedoeling om hier over de streams -en hetgeen daarbij hoort- te babbelen.
Ik weet dat jij daar anders over denkt.
Ze nemen het toch serieus?quote:Op woensdag 27 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik overdrijf niks, BB zou dit serieus moeten nemen. Niks tegen Rik, zeker niet. Maar schurft is een ernstige aandoening die na behandeling weken kan duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |