Ik dacht dat het een foto was idd waarmee ze zat te wapperen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef n1ek het volgende:
ze mist gewoon t thuisfront lijkt me aangezien ze een kaart oid in dr handen had
Precies. En daarna deed ze wapperdewap met de kaart.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef n1ek het volgende:
ze mist gewoon t thuisfront lijkt me aangezien ze een kaart oid in dr handen had
Jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
Volgens mij is ze niet lekker omdat ze voor het eerst ongesteld is geworden.
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
Herstel: dit kan natuurlijk niet. Kleuters kunnen niet ongesteld worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:19 schreef BB6kijker het volgende:
3 uur heh, wel op blijven lettenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe laat komt de volgende shift gevangenen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
Huilie, huilie, helemaal alleen...
zigeunermeisje...da's Milica haar liedje![]()
![]()
Daar heb ik jou toch voor Morwtjequote:Op woensdag 27 september 2006 00:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 uur heh, wel op blijven letten![]()
En samen blijven steken op kleuterschoolniveauquote:Op woensdag 27 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding tussen Sabrina en Jenna is vast geen moeder/dochter verhouding.
Zal wel meer een vriendinnetjes verhouding zijn
ze zijn echt bij uitstek mijn favo's..!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:22 schreef CartWOman het volgende:
En lachen alweer, wat een uitwerking hebben die 2 toch op elkaar.![]()
Niet om te zeiken ofzo. Maar deze berekening klopt niet helemaal.quote:En ze werken dus met 4 man tegelijk.... en de pauzes moeten er nog af. Er blijft 50 1/2 uur netto werktijd over.
Ze hebben 10 shifts en moeten er dus 20.000 maken. Dat is 2000 per shift. Dat is 500 per persoon. Als je uitgaat van een netto werktijd van maar 5 uur, moeten ze er dus 100 per uur maken. Dat is nog geen 2 per minuut.
Ze zijn beiden verslaafd aan gokkasten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef Sonique het volgende:
Monique tegen Sabrina: "Het is zwaar. Zes uur lang op een kruk, nu is dat niet zo erg want dat zijn we wel gewend"
![]()
Don't ask the impossible.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Morwen het volgende:
Jezus, Sab, stel je niet zo aan. Ga eens hoofdrekenen, is makkelijk te halen![]()
Klasieker!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Monique aan Sabrina: "je gezicht ziet idd niet erg strak in het pak!"![]()
Hoe dan ook, de uitkomst is vrijwel hetzelfde: nog geen 2 per minuut.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet om te zeiken ofzo. Maar deze berekening klopt niet helemaal.
Er blijft meer dan 50 1/2 uur werk tijd over. Namelijk 55 uur.
20.000 / 55 = 364 per uur.
364 / 4 = 91 per uur per persoon
91 / 60 = 1,5 per minuut
60 / 1,5 = 39,6 seconden per knijper.
Maar als ik dan even denk aan het feit dat ze in die tijd dat ding ook nog op een kaart moeten doen, en de kaarten ook nog moeten tellen...
Het zal dus wel een foto van d'r kindje zijn geweest.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
"Moest ik nou zo nodig weer een baby maken"
Sjaanquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Wie verpest de opdracht Sjaan of de zusjes?
Die zusjes zeker niet, die bikkelen wel doorquote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Die kale ouwe gek met z'n geheime opdracht.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Inca het volgende:
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Mwah, ik zie het zo ook wel voor mequote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Don't ask the impossible.![]()
Toch maar om 9 uur opstaan morgen.![]()
Dat hoorde ik ook, maar snap die opmerking ff niet...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Heb geen verstand van vrouwelijke dingen, maar ik dacht: nog niet ongesteld geweest, buikpijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.
Zo zwaar moet je dat niet zien, manquote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus niet alleen! Ik kon me niet voorstellen dat ik het hoorde, maar kennelijk was het dus wel zo. Héél vaag.
Dat zat ik dus eerder al te bedenken, die gaat iets helemaal fout doen en dan weer een week op zijn knietjes liggenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die kale ouwe gek met z'n geheime opdracht.
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dus weekopdracht na precies twee uur niet gehaald...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Fikkert het volgende:
werkkleding mag alleen gedragen worden in de werkplek, maar ze gingen wel in werkkleding naar wc ... zal dat wel mogen ???
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, maar snap die opmerking ff niet...
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dus wel een foto van d'r kindje zijn geweest.![]()
Right. Jij krijgt nog niet eens 1 ooglid omhoog om die tijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het zo ook wel voor me![]()
dat kind is niet van Barry, maar ze bedoelde gewoon dat ze haar kind mist..quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.
Best verstandig dat ze van tevoren even oefenen. Zelfkennis.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Inca het volgende:
Ze zijn mekander nu aan het uitleggen hoe een knijper in mekander zit.
Als ze geen babietje gemaakt had, had ze die nu ook niet kunnen missen....quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien bedoeld ze, dat ze daardoor voor altijd aan Barry gebonden zit.
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb geen verstand van vrouwelijke dingen, maar ik dacht: nog niet ongesteld geweest, buikpijn.
Dit is wel erg grappig.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef pullup het volgende:
Mo: "Zo zit hij toch niet goed..gekkenhuis "
Die doos van een Saab snapt er de ballen van![]()
Het blijkt inmiddels door mij niet begrepen ironie te zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?
Zegquote:Op woensdag 27 september 2006 00:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Right. Jij krijgt nog niet eens 1 ooglid omhoog om die tijd.![]()
Nee, dat was dus de knijper.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Lol met een vliegje.
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nieuw progamma op Talpa met Mon en Saar over de vloer![]()
Lijkt mij wel lachenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nieuw progamma op Talpa met Mon en Saar over de vloer![]()
Rik maakt het wel goed. Hij was vrij snel. Deed 9 seconden over 1 knijper. Dus wat de meiden te weinig doen, doet Rik te veelquote:Op woensdag 27 september 2006 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Knijper vliegt al door de kamer, damn, wat een tuthola's.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.![]()
Leuke cap.quote:
Ik reken niet meer. De pauze tijd klopte ook al nietquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef pullup het volgende:
Bij elke knijper dus 5 minuten om dat ding weer terug te vinden. Neem je het even in je berekening op scan![]()
Maar let maar op, direct bij de werkelijke opdracht gaan ze als een speer.
ALLES is beter dan die tweequote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
iig beter dan met die twee uitgemolken pisnichten.![]()
Gottegot. Neehee ze is niet zwanger.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ze is dan zwanger van barry neem ik aan?
het gaat nu echt om een vliegje, daar heeft Mo een trauma aan over gehouden vertelde ze eerder alquote:Op woensdag 27 september 2006 00:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, dat was dus de knijper.![]()
Het is maar goed dat de huidige ploeg zo goed gaat....
Proost danquote:Op woensdag 27 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik reken niet meer. De pauze tijd klopte ook al niet![]()
Ik neem gewoon nog een bacardi. Lijkt me een beter plan.
Dat mag...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Dus weekopdracht na precies twee uur niet gehaald...
Micheline kreeg de knijper niet eens in elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Best verstandig dat ze van tevoren even oefenen. Zelfkennis.
Daar heb je nog jaren de tijd voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef Veulen het volgende:
gaat er trouwen iemand de gouden kooi kijken volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |