Pokeren met bier natuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:
Dat is toch hèt studentenleven!
De hele dag een beetje in je badjas op je sloffen rondsjokken, op de bank hangen, dvd's kijken, 's avonds een beetje pokeren.
Tenzij er lauwe frisdrank bij komtkijken, alleen zondagmiddag he!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:
De hele dag een beetje in je badjas op je sloffen rondsjokken, op de bank hangen, dvd's kijken, 's avonds een beetje pokeren.
De held der helden!
[afbeelding]
Ik heb tegenwoordig een goede baan en drink nog steeds met grote regelmaat lauwe frisdrank.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef navvy het volgende:
[..]
Tenzij er lauwe frisdrank bij komtkijken, alleen zondagmiddag he!
Dat lijkt Lance wel uit Pulp Fiction. (Of is dit een domme opmerking?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Roellio het volgende:
De held der helden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef Metal_Mart het volgende:
(Of is dit een domme opmerking?)
Ah, wacht even. The Big Lebowski. Nooit gezien.quote:
Daar hoef je geen student voor te zijn hoorquote:
ok ff wat uitgebreider:quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:05 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat lijkt Lance wel uit Pulp Fiction. (Of is dit een domme opmerking?)
OT: Misschien kun je je 'verhaal' wat beter structureren. Nu zie ik eigenlijk alleen een losse verzameling zinnetjes, zonder concrete klachten erin.
Ligt aan de geaardheid lijkt mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef Roellio het volgende:
En huisgenootjes "neem" je niet, die krijg je!![]()
Met je kamergenootjes?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:01 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een goede baan en drink nog steeds met grote regelmaat lauwe frisdrank.
Neen, eigenlijk altijd alleenquote:
Ik ken 'm niet, en heb 'm nu al liever in huis dan zo'n zeikwijf als jij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:18 schreef myrth het volgende:
haha is wel leuk dat ie af en toe mee kijkt en nog steeds niet door heeft dat ie hier populair word![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |