Ben benieuwd, heb zelf zojuist zitten te twijfelen tussen een paar vragen.......quote:Op woensdag 27 september 2006 13:47 schreef erkel het volgende:
Oh nee...Ik weet al leuke vervolgvraag, moment....
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Danny de Munk
De vraag ging over Ciske de Rat, en Erkel wist een leuke vervolgvraag. Dus gokte ik vast dat de vraag zou worden wie Ciske speelde of het titelnummer zongquote:
Bestandsnaamkijkerquote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
The lake house
Correct!quote:Op woensdag 27 september 2006 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
The lake house
Geen idee hoe je dat aan moet passen, maar ik ga ervan uit dat niemand stiekem spiektquote:
Klopt..altijd. Maar ik zet dan ook geen antwoord neer op dat momentquote:
Jeejquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Correct!
Yuri +1
[..]
Geen idee hoe je dat aan moet passen, maar ik ga ervan uit dat niemand stiekem spiekt
Wat een werkquote:Op woensdag 27 september 2006 13:56 schreef Faithz het volgende:
plaatje downloaden, naam veranderen en weer uploaden
Nu kun je iig niet meer zeggen dat je niet weet hoe het werkt maar te lui bentquote:
Dan zal dat voortaan mijn excuus zijnquote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nu kun je iig niet meer zeggen dat je niet weet hoe het werkt maar te lui bent![]()
kan ook zo:quote:Op woensdag 27 september 2006 13:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nu kun je iig niet meer zeggen dat je niet weet hoe het werkt maar te lui bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |