quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef Da_Ripper het volgende:
6de?
5e?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
even een snel vraagje omdat ik ook naar bed wil
Het hoeveelste seizoen van Big Brother word bij Talpa uitgezonden
Ding Ding, we have a winnerquote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Abraham Zapruder
Dat was het museumquote:Op woensdag 27 september 2006 01:40 schreef Soempie het volgende:
british museum
moest nog even snel wat printen. Nu weer naar bed
![]()
Denk het wel hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was het museum. Nu hopen dat mijn antwoord volledig genoeg was
Jouw antwoord lijkt me idd het volledigst...quote:Op woensdag 27 september 2006 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hiėroglyfen, normaal Egyptisch schrift (weet de precieze naam niet) en Oud-Grieks. De steen is nu te vinden in een museum in Londen.
Dat is Chiliquote:Op woensdag 27 september 2006 07:55 schreef NoSigar het volgende:
Is dat Chili??
Titel en naam?quote:Maakt u zich niet zoveel zorgen
Net was ik nog bij hem
Hij slaapt nu zeker door tot morgen
En de zuster blijft bij hem
Er ontbreekt nog wat...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef U het volgende:
Bonnie St. Claire - Dr. Bernhard
en natuurlijk Ron Brandstederquote:Op woensdag 27 september 2006 09:54 schreef U het volgende:
Bonnie St. Claire - Dr. Bernhard
Misschien wel, maar die zoek ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Royal Opera (of is dat niet in londen?)
lienelien +1quote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef lienelien het volgende:
Verdonk?
quote:De hulpdiensten begonnen aan de ontruiming van het pand, maar vrij snel werd het duidelijk dat er geen rook uit het pakketje kwam, maar 'ijsdamp'. Er bleek een klomp ijs in het pakketje te zitten, die werd gekoeld met stikstofkorrels. Hierdoor ontstond er een damp bij het openmaken dat lijkt op rookontwikkeling. Het pakketje was een uitnodiging aan Verdonk om de finale van het televisieprogramma Sterren dansen op het IJs bij te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |