Zo veelquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef ScottishAsshole het volgende:
Btw. koper is 5 euro per kilo waard at the moment.
Klopt. Het gaat zelfs zo ver dat ze de bliksemafleider al van de Martinitoren gejat hebbenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef ScottishAsshole het volgende:
Koper is hot op het moment. Wordt erg veel gejat.
Belgen waren hetquote:
Duhh... het is Maikuuulquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:41 schreef ukga het volgende:
aluminium is 1.5 de kilo
Aan je verhaal is alleen echt geen touw vastte knopen...
waar haalden die dieven het koper nou vandaan?
_een_ stukje bliksemafleiderquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat zelfs zo ver dat ze de bliksemafleider al van de Martinitoren gejat hebben![]()
alleen iets moeilijker te verkopen dan koper.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:08 schreef ukga het volgende:
platina is ook veel waard schijnt...
Weegde? Christus... WOOG.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo veel
Volgens mij weegde die kabel iets van 10 kilo ofzo.
Waar denk je dat de naam 'gulden' vandaan komt. Die dingen waren van goud, totdat ze dankzei inflatie minder waard werden dan 't goud waar ze van gemaakt waren.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:15 schreef Kogando het volgende:
Net zoals toen het zilver meer waard werd dan de gulden die van zilver was en iedereen guldens ging omsmelten.
Weinig. Hij kon over water lopen en had dus zware anorexia.quote:
maak je dan druk om "de koper"quote:
Die vond ik net iets minder dom...quote:
Wat?!?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die vond ik net iets minder dom...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo veel
Volgens mij weegde die kabel iets van 10 kilo ofzo.
Right ... daarom poste ik dit verhaal eerder dan die elektrocutie shit :/quote:Op donderdag 28 september 2006 13:38 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Maikuuul heeft weer eens een krantenberichtje gelezen hoor, met z'n op hol geslagen fantasie..
Ik heb je wel door, met je lollertijdmachinequote:Op donderdag 28 september 2006 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right ... daarom poste ik dit verhaal eerder dan die elektrocutie shit :/
afzetters, wij kregen van de week 6 euroquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef ScottishAsshole het volgende:
Btw. koper is 5 euro per kilo waard at the moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |