Trusten, ik ga ook duiken!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
nou iedereen ik wens jullie een fijne nacht toe en slaap lekker!!![]()
behalve bommie gezien het feit dat jij me posts toch niet leest!!!
een hint: [BB SC 32] Inolde's Brute Isoleertopic!
![]()
![]()
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonkenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, echt niet, denk dat het een kloon van Jappert of APK of PC Eend is![]()
boeie ze heb zelf n foutieve sigquote:
tis een grove schande!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonken![]()
Je hebt van de verkeerde een naam gebruiktquote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef versobommie het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon![]()
Zag de naam vorig jaar staan en aangezien ik Bommel van mijn achternaam heet leek het me wel leuk.
Je krijgt elk jaar toch weer een nieuwe naam?
misschien krijgt hij mijn ban welquote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt van de verkeerde een naam gebruikt![]()
![]()
Ach, we beschouwen hem / haar als een vervelende newbie die weg moet, kan toch niet lang durenquote:
fuck off dit is niet meer te volgen zo dacht al dat je versa quotte is t verso in de quotes valt t helemaal nie opquote:Op woensdag 27 september 2006 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haha , opzich wel grappig, met je plaatje was ik er echt ingestonken![]()
neuh niet echt nodig...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, we beschouwen hem / haar als een vervelende newbie die weg moet, kan toch niet lang duren![]()
PS, kan je geen klacht indienen![]()
Ik begrijp dat je het nie trekt?quote:
We kunnen hem aangevenquote:Op woensdag 27 september 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien krijgt hij mijn ban wel![]()
Wat een etterquote:
quote:
quote:jaargang 6
BB slowchat afl 32:...
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bedquote:* aflevering 1 t/m 30 *
schat , doe eens een cursus ip lezen ....quote:
was 31 nog een beetje boeiend mop ?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bed
Tot wanneer heb je die gehad dan??quote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh niet echt nodig...
Wel raar dat hij m'n originele eerste sig gebruikt :
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen,hen voor zich
uit te drijven,hun bezittingen te roven,hun dierbaren in tranen te zien,hun
paarden te berijden en op blanke buiken van hun vrouwen en dochters te
slapen. -Djengis Kahn-
En blok hem dan gelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
schat , doe eens een cursus ip lezen ....
die gebruik ik al jaren overal en nergens, maar hier op fok de eerste 3 maanden van vorige bbquote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je die gehad dan??
ach hij luistert ook niet naar mij hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 00:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[..]
[..]
je moet 31 er nog bij zetten!!!!!!....nu echt naar bed
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
bommie je heb bb sc #31 nog niet toegevoegd
Dus het is iemand die weet dat je die tekst had of toen al die naam had gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gebruik ik al jaren overal en nergens, maar hier op fok de eerste 3 maanden van vorige bb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |